Τετάρτη, 10 Αυγούστου, 2022
27.8 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Supermarket Γαλαξίας: Υπερδιπλασιασμός κερδών το 2020. Τα επόμενα σχέδια

ΑρχικήΝέαSupermarket Γαλαξίας: Υπερδιπλασιασμός κερδών το 2020. Τα επόμενα σχέδια
spot_img

cibum team

Υπερδιπλασιασμό της κερδοφορίας της εμφάνισε πέρυσι η Πέντε Α.Ε. (αλυσίδα σούπερ μάρκετ Γαλαξίας) συγκριτικά με το 2019, «κεφαλαιοποιώντας» τη σημαντική αύξηση του τζίρου που παρουσιάστηκε συνολικά στον κλάδο λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, σύμφωνα με άρθρο του Μ. Αποστόλου στην Ημερησία.

Είναι χαρακτηριστικό ότι σε μια χρονιά που ο τζίρος της αλυσίδας ξεπέρασε το μισό δισ. ευρώ (511,5 εκατ.) με ανάπτυξη 13,64%, τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν σε 28,4 εκατ. (+117,59% από το 2019) και τα καθαρά κέρδη σε 21,38 εκατ. (με αύξηση 123,16%). Το προτεινόμενο προς την Τακτική Γενική Συνέλευση -η οποία είναι προγραμματισμένη για τον επόμενο μήνα- ποσό προς κεφαλαιοποίηση ανέρχεται σε 4,755 εκατ. ευρώ και σε αριθμό μετοχών 162.007, ήτοι ποσοστό 4,21% επί του καταβεβλημένου μετοχικού κεφαλαίου, που θα διανεμηθεί στους μετόχους ανάλογα με το ποσοστό συμμετοχής τους στο μετοχικό κεφάλαιο. Αντιστοίχως ανάλογα της συμμετοχής των μετόχων στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας διανέμεται μέρισμα στους μετόχους το ποσό των 8,52 εκατ. ευρώ, ήτοι ποσοστό 7,54% επί του καταβεβλημένου μετοχικού κεφαλαίου.

Τέλος στο αποθεματικό «Υπόλοιπο Κερδών εις νέο» θα προστεθεί από τα κέρδη της χρήσης ποσό 6,205 εκατ. ευρώ, δηλαδή ποσοστό 5,49% επί του καταβεβλημένου μετοχικού κεφαλαίου.

Λειτουργία χωρίς τραπεζικό δανεισμό

Στις ετήσιες καταστάσεις υπογραμμίζεται ότι και πέρυσι η Πέντε Α.Ε. συνέχισε να λειτουργεί χωρίς τραπεζικό δανεισμό, εμφανίζοντας παράλληλα συνέπεια στις υποχρεώσεις της προς τους προμηθευτές και με το σύνολο των συναλλαγών που έχει στον ευρύτερο χώρο του εμπορίου και προς το Δημόσιο.

Συνολικά οι εμπορικές υποχρεώσεις της εταιρείας ανήλθαν πέρυσι σε 112,8 εκατ. ευρώ, από 102,92 εκατ. το 2019, εκ των οποίων τα 49,9 εκατ. αφορούσαν σε προμηθευτές και τα 66,93 εκατ. σε πληρωτέες επιταγές, με ένα ποσό της τάξης των 3,98 εκατ. να αφορούν σε πιστωτικά τζίρου.

Στρατηγική

Η βασική στρατηγική της διοίκησης εστιάζεται σε ανάπτυξη εντός της επόμενης τριετίας, με διαρκή επέκταση των καταστημάτων της ανά την Ελλάδα, ίδρυση logistics και επιπλέον ανάπτυξη της μηχανογράφησης της εταιρείας, ενώ στόχος είναι και η δημιουργία ορθολογικού αποθέματος για την άμεση τροφοδοσία των καταστημάτων της αλυσίδας.

Σε ό,τι αφορά τις επενδύσεις της εταιρείας, αυτές ανήλθαν πέρυσι σε 10,1 εκατ. ευρώ, ενώ τα καταστήματα στο τέλος της περασμένης χρονιάς ανέρχονταν σε 167, εκ των οποίων τα 86 ιδιόκτητα και τα 81 μισθωμένα. Πέρυσι εντάχθηκαν στο δίκτυο πέντε ιδιόκτητα καταστήματα (σε Μενίδι, Πάτρα, Νέα Πέραμο, Ξυλόκαστρο και Ιωάννινα) και τέσσερα μισθωμένα καταστήματα στη Θεσσαλονίκη.

Τη φετινή χρονιά έχουν ήδη ανοίξει ένα ακόμη ιδιόκτητο κατάστημα στο Λαύριο και ένα ακόμη μισθωμένο στο Μενίδι, ενώ προβλέπεται να λειτουργήσουν μέχρι το τέλος του έτους επιπλέον δύο νέα ιδιόκτητα υποκαταστήματα στην Κόρινθο.

Σταθεροποίηση πωλήσεων

Για το 2021 το ζητούμενο είναι η σταθερότητα μετά από την εντυπωσιακή ανάπτυξη της περασμένης χρονιάς. Ειδικότερα η διοίκηση προβλέπει ότι οι πωλήσεις της εταιρείας θα διατηρηθούν σε σταθερά επίπεδα, παρά την παγκόσμια οικονομική κρίση, διότι, όπως επισημαίνεται χαρακτηριστικά, «η εταιρεία έχει αξιοποιήσει κατά τον καλύτερο τρόπο τα ήδη υπάρχοντα καταστήματά της και έχει διευρύνει αρκετά το δίκτυο διανομής της, με αποτέλεσμα να διατηρήσει το μερίδιο της στην αγορά. Αισιοδοξούμε ότι η ποιότητα των εμπορευμάτων της και οι καλές τιμές τους θα διατηρήσουν τις πωλήσεις της εταιρείας, σε ικανοποιητικά επίπεδα».

Πηγή: Ημερησία

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img

Must read

Ίδιο brand, χαμηλότερη ποιότητα – Προϊόντα δύο ταχυτήτων σε χώρες της Ευρώπης

Τα προϊόντα που πωλούνται με την ίδια εμπορική ονομασία και συσκευασία πρέπει να έχουν την ίδια σύνθεση σε κάθε χώρα της ΕΕ. Τα στοιχεία όμως, παραπέμπουν σε αθέμιτες πρακτικές μεγάλων εταιρειών τροφίμων

Υδροξυτυροσόλη ως πρόσθετο: Οι Έλληνες, πρωταθλητές στην πρόσληψη φαινολών μέσω της επιτραπέζιας ελιάς

Επιστημονική έρευνα Ισπανών για την πρόσληψη υδροξυτυροσόλης που υπάρχει σε ελιές, ελαιόλαδο και κρασί. στον Ευρωπαϊκό πληθυσμό - Οι δυνατότητες χρήσης της ως πρόσθετο τροφίμων

ChitoFOODS: Ελληνική καινοτομία για νέες εφαρμογές τροφίμων

Το ChitoFOODS είναι ένα πρωτοποριακό ερευνητικό έργο από Έλληνες επιστήμονες, που ασχολείται με νανοσωματίδια και μεμβράνες με βάση τη χιτοζάνη, με εκχυλίσματα παραπροϊόντων αγροδιατροφής για νέες εφαρμογές τροφίμων.
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα