cibum team
Η Moët Hennessy συνεργάστηκε με την ιταλική εταιρεία ποτών Campari για να ξεκινήσει μια επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου κοινοπραξίας που θα πουλά premium κρασιά και οινοπνευματώδη ποτά σε όλη την Ευρώπη. Στο νέο επιχειρηματικό εγχείρημα οι δύο εταιρείες επενδύουν στον ψηφιακό λιανοπωλητή, ο οποίος θα βασίζεται στο υπάρχον κανάλι ηλεκτρονικού εμπορίου της Campari, Tannico. Η Tannico κατέχει επίσης πλειοψηφικό μερίδιο στην πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου Ventealapropriete.com, η οποία πωλεί premium κρασιά και οινοπνευματώδη ποτά στη Γαλλία. Μαζί, οι δύο πλατφόρμες δημιούργησαν συγκεντρωτικές πωλήσεις άνω των 70 εκατομμυρίων ευρώ το 2020.
Σύμφωνα με τους όρους της συμφωνίας, η Campari μετέφερε το μερίδιό της στην Tannico σε μια νεοσύστατη κοινή επιχείρηση. Η συμφωνία περιλαμβάνει την πώληση από την Campari του μισού μετοχικού κεφαλαίου της κοινοπραξίας στον Mo tot Hennessy έναντι 25,6 εκατομμυρίων ευρώ (30 εκατομμύρια δολάρια) σε μετρητά, δήλωσε η εταιρεία.
Η νέα εταιρεία θα διευθύνεται από τον Marco Magnocavallo, τον τρέχοντα διευθύνοντα σύμβουλο της Tannico, ο οποίος παραμένει βασικός μέτοχος μειοψηφίας στην επιχείρηση, μαζί με την ομάδα διαχείρισης.
Ο Philippe Schaus, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, Moët Hennessy είπε ότι η συνεργασία αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό βήμα προόδου στην παγκόσμια στρατηγική ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου της εταιρείας.
«Ενώ το ηλεκτρονικό εμπόριο ήταν ήδη ένα αναπτυσσόμενο κανάλι για κρασιά και οινοπνευματώδη ποτά, η παγκόσμια πανδημία προκάλεσε σημαντική επιτάχυνση», σημείωσε.
Ο Bob Kunze-Concewitz, Διευθύνων Σύμβουλος της Campari Group δήλωσε ότι θα επιτρέψει στην Tannico να αναπτυχθεί και να ενισχύσει περαιτέρω το αποτύπωμά της και την εμπειρία της στο διαδικτυακό λιανικό εμπόριο οινοπνευματωδών και κρασιών.
Ο Magnocavallo συμφώνησε, λέγοντας ότι με την υποστήριξη των δύο εταιρειών, η νέα επιχείρηση θα είχε την «πυρκαγιά» για να ενοποιήσει τον κατακερματισμένο ευρωπαϊκό τομέα ηλεκτρονικού εμπορίου και «να προσφέρει μια ποιοτική, σημαντική και ολοκληρωμένη διαδρομή προς την επιλογή της αγοράς, καλύπτοντας τις ανάγκες όλων».
Πηγή: the drinks business
Δείτε επίσης:
Εστίαση: Κατεβάστε την εφαρμογή για επαλήθευση εμβολιασμού των πελατών
FODMAPs στα τρόφιμα: η νέα προσέγγιση στην διατροφή
Κουζίνα φάντασμα: Η νέα παγκόσμια τάση στις επιχειρήσεις εστίασης
ΕΕ: Οι αναθεωρημένοι κανόνες μετά από μαζικές τροφικές δηλητηριάσεις
Εξαγωγές τροφίμων: Πως να μην πέσετε θύμα απάτης
Καύσωνας: 7 τρόφιμα που ενυδατώνουν. Ανάμεσά τους και το τζατζίκι!
Μοντέλο προσομοίωσης ανάπτυξης Clostridium botulinum σε τρόφιμα