Πέμπτη, 19 Δεκεμβρίου, 2024
11.4 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Συσκευασμένα τρόφιμα: Ψηλά στην προτίμηση των καταναλωτών και μετά την πανδημία

ΑρχικήΝέαΣυσκευασμένα τρόφιμα: Ψηλά στην προτίμηση των καταναλωτών και μετά την πανδημία
spot_img

Ήρθαν για να μείνουν, όπως φαίνεται, ορισμένες συνήθειες, οι οποίες καθιερώθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αλλά κρατάνε γερά και φέτος και αφορούν το τι προτιμούν να αγοράζουν περισσότερο οι καταναλωτές από τα σούπερ μάρκετ.

Ενδεικτικό παράδειγμα είναι τα συσκευασμένα τρόφιμα, τα οποία την περσινή χρονιά ξεπέρασαν το 1 δισεκατομμύριο ευρώ στο οργανωμένο λιανεμπόριο (12,5%), αλλά διατήρησαν και φέτος τη θετική τους πορεία.

Σύμφωνα με έρευνα της IRI, που δημοσιεύει η Ημερησία, η συνολική αξία των συσκευασμένων τροφίμων στο υπό εξέταση κομμάτι του retail σημείωσε αύξηση 3% κατά το οκτάμηνο του 2021, ξεπερνώντας τα 700 εκατομμύρια ευρώ.

Ζυμαρικά, δημητριακά για πρωινό και προσυσκευασμένο ψωμί αναδεικνύονται οι νικητήριες υποκατηγορίες των συσκευασμένων τροφίμων παρά το γεγονός ότι τα πρώτα υπέστησαν μια μικρή κάμψη -1,7% σε σχέση με πέρσι, τα δεύτερα, όμως, “άντεξαν” και φέτος, ενώ το τρίτο σημείωσε οριακή άνοδο 0.5%.

Θετική πορεία κατέγραψαν συνολικά 20 από τις 32 υποκατηγορίες με τα προϊόντα διατροφής να σημειώνουν αύξηση +25,3% (33,95 εκατ. ευρώ) και τις έτοιμες σαλάτες +22,4% (45,56 εκατ. ευρώ) για τις οποίες ενδεικτικά, αξίζει να αναφερθεί πως το 2020 το αντίστοιχο ποσοστό αύξησης ήταν +16%, ενώ ακόμα πιο πίσω το 2017 ήταν +13,8%.

Στη συνέχεια της κατάταξης βρίσκονται τα αποξηραμένα φρούτα με αύξηση +20,8% (9,9 εκατ. ευρώ), τα αλίπαστα με +20,2% (7,05 εκατ. ευρώ), τα κατεψυγμένα κοτόπουλα με +16,4% (53,65 εκατ. ευρώ), οι ελιές +16,4% (3,38 εκατ. ευρώ), το πατέ ελιάς με +13,2% (560 χιλ. ευρώ), ο χαλβάς +11,4% (8,24 εκατ. ευρώ) και το ψωμί +10,5% (18,77 εκατ. ευρώ) αντίστοιχα.

Τέλος, τη μεγαλύτερη πτώση σημείωσαν τα φρουτοζελέ (-16,7%), οι σοκολάτες και άλλα spreads (-11,2%), ο πουρές (-10,3%) και το μέλι (-10%).

Όσον αφορά τους κατοίκους του λεκανοπεδίου Αττικής, βάσει της έρευνας, αυτοί προτιμούν προϊόντα διατροφής (21,1%), αποξηραμένα φρούτα (19,0%), έτοιμες σαλάτες (18,2%), κατεψυγμένα κοτόπουλα (17,1%) και αλίπαστα (17,1%), ενώ οι κάτοικοι της Θεσσαλονίκης προϊόντα διατροφής (30,6%), έτοιμες σαλάτες (26,0%), αλίπαστα (24,6%), αποξηραμένα φρούτα (23,4%) και ψωμί (18,0%).

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Lidl: Η απάντηση της αλυσίδας στο cibum.gr για τα χαλασμένα σοκολατάκια

Το Τμήμα Διασφάλισης Ποιότητας της αλυσίδας σουπερμάρκετ Lidl ξεκαθαρίζει ότι τα σοκολατάκια μόνο τα διακινεί και αποποιείται οποιασδήποτε ευθύνης.

Μελομακάρονα: Η “απάτη” και ο πιθανός κίνδυνος της εκδοχής Red Velvet

Η διαφορά των μελομακάρονων Red velvet -της νέας τάσης στα χριστουγεννιάτικα γλυκά- θα σας εκπλήξει.

Λάθη στις ημερομηνίες λήξης – Ζημιές εκατομμμυρίων στη Βιομηχανία

Τέσσερις διαφορετικές περιπτώσεις μόλις τις τελευταίες ημέρες!
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο