Τετάρτη, 12 Φεβρουαρίου, 2025
9.4 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Τι είναι το “Whoosh” και γιατί αντιδρούν οι εργαζόμενοι των σουπερμάρκετ 

ΑρχικήΝέαΤι είναι το "Whoosh" και γιατί αντιδρούν οι εργαζόμενοι των σουπερμάρκετ 
spot_img

Εργαζόμενοι είναι ανήσυχοι για τις επιπτώσεις του «εφιαλτικού» Whoosh.

Η αυξανόμενη δημοτικότητα της υπηρεσίας ταχείας παράδοσης Whoosh της Tesco έχει δημιουργήσει σημαντικές πιέσεις στο προσωπικό των καταστημάτων, το οποίο εκφράζει έντονες διαμαρτυρίες για τις αυξημένες απαιτήσεις εργασίας.

- Advertisement -

Υπάλληλοι αναφέρουν ότι το παράλληλο χειρισμό των παραγγελιών Whoosh, μαζί με τις βασικές τους αρμοδιότητες, όπως η εξυπηρέτηση πελατών και η αναπλήρωση αποθεμάτων, έχει καταστήσει την εργασία τους εξαιρετικά δύσκολη.

Πολλοί εργαζόμενοι έχουν στραφεί σε διαδικτυακά φόρουμ για να μοιραστούν τις εμπειρίες τους, χαρακτηρίζοντας το Whoosh ως “εφιάλτη” και “αίσχος” λόγω της πίεσης να εκτελούν τις παραγγελίες σε σύντομο χρονικό διάστημα, ενώ οι παραγγελίες συνεχώς αυξάνονται. Κάποιοι ανέφεραν ότι δάκρυσαν όταν παραγγελίες από άλλα καταστήματα ανακατευθύνθηκαν στο δικό τους, το οποίο δεν είχε επαρκές προσωπικό.

Άλλοι τόνισαν ότι οι διανομείς της Uber, που παραδίδουν τις παραγγελίες στους πελάτες, συχνά ασκούν επιπλέον πίεση, παρακολουθώντας τους εργαζομένους και πιέζοντάς τους να επιταχύνουν τη διαδικασία συλλογής.

Η Tesco ξεκίνησε το Whoosh το 2021, παρέχοντας μια επιλεγμένη λίστα 2.500-4.500 προϊόντων με παράδοση σε 30 λεπτά. Η υπηρεσία έχει πλέον επεκταθεί σε πάνω από 1.000 καταστήματα Express και συνεχίζει να αναπτύσσεται ραγδαία, με πάνω από 1,2 εκατομμύρια παραγγελίες κατά τη χριστουγεννιάτικη περίοδο. Παρότι η Tesco αναγνωρίζει την αύξηση της ζήτησης, τονίζει ότι εργάζεται συνεχώς για τη βελτίωση των διαδικασιών και την καλύτερη κατανομή του φόρτου εργασίας.

Ωστόσο, το προσωπικό αμφισβητεί κατά πόσο οι αλλαγές αυτές είναι επαρκείς, υποστηρίζοντας ότι οι εργαζόμενοι βρίσκονται υπό συνεχή επιτήρηση και πιέζονται να εργαστούν ταχύτερα για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της υπηρεσίας. Ορισμένοι μάλιστα προτείνουν ότι οι υπεύθυνοι περιοχών θα έπρεπε να εργαστούν έστω και για μία εβδομάδα σε ένα κατάστημα Express για να κατανοήσουν τις πραγματικές συνθήκες.

Παρότι η Tesco επισημαίνει ότι λαμβάνει υπόψη τα σχόλια του προσωπικού και ότι έχει ειδική ομάδα υποστήριξης, οι εργαζόμενοι συνεχίζουν να εκφράζουν ανησυχίες, θεωρώντας ότι η εταιρεία δίνει προτεραιότητα στα κέρδη εις βάρος των συνθηκών εργασίας τους.

https://www.thegrocer.co.uk/news/tesco-staff-vent-anger-over-impact-of-nightmare-whoosh-delivery-demands/700466.article?utm_source=technology&utm_medium=email&utm_campaign=2025-02-04&cid=DM1190814&bid=611677917

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Τηγάνισμα κρέατος: Υπάρχει κίνδυνος εάν το λάδι υπερβεί τους 180 °C; Τι απαντά επιστημονική επιτροπή

Οι κίνδυνοι και τα όρια θερμοκρασίας του λαδιού που χρησιμοποιείται για τηγάνισμα/τσιγάρισμα κρέατος.

Σουβλατζίδικα: Ο κίνδυνος τροφικής δηλητηρίασης από τις κομμένες ντομάτες και κρεμμύδια – Προσομοιώσεις ανάπτυξης παθογόνων

Τι πρέπει να γνωρίζουν οι χειριστές που εργάζονται σε σουβλατζίδικα, σχετικά με τη συντήρηση τοματών και κρεμμυδιών κομμένων σε φέτες, για την αποτροπή τροφικής δηλητηρίασης των πελατών τους.

Συμπληρώματα πρωτεΐνης: Αυξημένα επίπεδα βαρέων μετάλλων και τοξινών στα μισά εργαστηριακά δείγματα

Νέα μελέτη αποκαλύπτει αυξημένα επίπεδα βαρέων μετάλλων και τοξινών σε δημοφιλή συμπληρώματα πρωτεΐνης.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο