Σάββατο, 18 Μαΐου, 2024
22.7 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Réserve: Νέα εποχή στις κρατήσεις εστιατορίων – Μεταπώληση – Μεσάζοντες – Προπληρωμές

ΑρχικήΝέαRéserve: Νέα εποχή στις κρατήσεις εστιατορίων - Μεταπώληση - Μεσάζοντες - Προπληρωμές
spot_img

Η μεταπώληση κρατήσεων στα εστιατόρια αλλάζει σταδιακά το τοπίο στην εμπειρία της εστίασης. Αλλά είναι αυτή η πρακτική θετική και καλοδεχούμενη από όλα τα εστιατόρια;

Υπάρχει μια αναδυόμενη τάση στο Λονδίνο και τη Νέα Υόρκη να πληρώνουν οι πελάτες για να εξασφαλίσουν κρατήσεις ή τραπέζια σε μερικά από τα πιο περιζήτητα εστιατόρια.

Όπως ανέφερε και ένα άρθρο των New York Times, πολλοί είναι αυτοί που “δωροδοκούν” τους θυρωρούς και για το δικαίωμα να παρακάμψουν την ουρά. Εξίσου δημοφιλής είναι και η μεταπώληση κρατήσεων μέσω διαδικτύου. Και πλέον, η αγορά και η υποβολή προσφορών σε κρατήσεις δεν γίνεται απαραίτητα από άτομο σε άτομο, αλλά έχει εξελιχθεί και σε μια πιο “επίσημη” μορφή.

Όπως αναφέρει το The Drinks Business, η πλατφόρμα Rezexe αφορά κρατήσεις και μεταπωλήσεις κρατήσεων σε γνωστά εστιατόρια του Λονδίνου. Η πλατφόρμα θέλει να δημιουργήσει μια κατάσταση που να ωφελεί τόσο τον καταναλωτή όσο και το εστιατόριο στη μεταπώληση κρατήσεων και η Rezexe κρατά το 7,5% της πληρωμής.

Αλλά γιατί αυτή η τάση αυξάνεται; Σύμφωνα με δηλώσεις του ιδιοκτήτη της πλατφόρμας, Dino Joannides, μιλώντας στο The Drinks Business, η πανδημία έχει αλλάξει ριζικά κουλτούρα των εστιατορίων. Χαρακτηριστικά, αναφέρει πως, όχι μόνο ο κόσμος βγαίνει περισσότερο, αλλά και η τηλεργασία έχει μετατρέψει τις καθημερινές μέρες σε πολυσύχναστες για τα μαγαζιά. Επιπλέον, αν και η πανδημία προκάλεσε σημαντική ζημιά στον κλάδο της φιλοξενίας, η επιθυμία για κράτηση σε εστιατόρια υψηλού προφίλ παραμένει υψηλή.

Αλλά η πρακτική, φυσικά, έχει και επικριτές. Ορισμένοι εστιάτορες θεωρούν πως μια πρακτική μεταπώλησης κρατήσεων θα προσέλκυε μόνο καιροσκόπους, ενώ θεωρούν πως το να αντιμετωπίζει κανείς την εμπειρία του γεύματος σε ένα εστιατόριο όπως ακριβώς αντιμετωπίζει μια συναυλία υπονομεύει την όλη εμπειρία και κουλτούρα της εστίασης. Επιπλέον, η ακρίβεια και ο πληθωρισμός που έχουν εκτινάξει τα κόστη στα εστιατόρια μπορεί να μετατρέψει σε ένα είδος “παιχνιδιού” προσφορών τις κρατήσεις.

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Εμφιαλωμένα νερά: Κίνδυνος για τους Ευρωπαίους – Νέα παρέμβαση της Foodwatch

"Nestlé: Σταμάτα την απάτη με νερό σε πλαστικά μπουκάλια!" είναι ο τίτλος της νέας εκστρατείας της Οργάνωσης προστασίας καταναλωτών Foodwatch.

Δηλητηριάσεις μαθητών στη Λαμία: Ξεκίνησε ο έλεγχος στην εταιρεία των σχολικών γευμάτων

Δείγματα του φαγητού που κατανάλωσαν τα παιδιά βρίσκονται ήδη στα εργαστήρια αναλύσεων για να εντοπιστεί η αιτία.

Γλυκιά εξαπάτηση: Οι γίγαντες τροφίμων ξεγελούν τα παιδιά μέσω των συσκευασιών τους

Μια συντονισμένη δράση ενάντια στις παραπλανητικές συσκευασίες για παιδιά.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα