Μεγάλη έρευνα σε 10.000 καταναλωτές αποκαλύπτει τις βασικές τάσεις στην αγορά αρτοσκευασμάτων.
Η Ardent Mills, η κορυφαία εταιρεία αρτοσκευασμάτων και συστατικών, δημοσίευσε τα αποτελέσματα της μεγάλης έρευνας σε 10.000 καταναλωτές, Trend to Table™. Η έρευνα είχε στόχο να να κατανοήσει καλύτερα τι οδηγεί στη λήψη αποφάσεων από τους καταναλωτές σχετικά με τα τρόφιμα που αγοράζουν και τρώνε. Με βάση αυτά τα ευρήματα, η έκθεση σκιαγραφεί περαιτέρω ευκαιρίες για την πυροδότηση καινοτομίας στα τρόφιμα με βάση το αλεύρι και τα δημητριακά σε ένα ευρύ φάσμα βιομηχανικών τομέων.
Εκτός από την επισήμανση των προτιμήσεων των καταναλωτών, η έκθεση αποκαλύπτει επίσης χρήσιμες γνώσεις σχετικά με τις αντιλήψεις των καταναλωτών σχετικά με τη βιωσιμότητα, τη γνώση των συστατικών και τις εσωτερικές και εξωτερικές επιρροές στις διατροφικές συνήθειες.
Η έρευνα έδειξε πως:
- Το 85% των καταναλωτών θεωρούν ότι τα συστατικά αποτελούν σημαντικό παράγοντα στις αποφάσεις αγοράς τροφίμων
- Το 83% των καταναλωτών ελέγχουν σταθερά τις ετικέτες των τροφίμων
- 3 στους 4 εξετάζουν τόσο τους καταλόγους συστατικών όσο και τα διατροφικά προφίλ των τροφίμων.
- Το 51% των καταναλωτών συμφωνεί ότι τα τρόφιμα είναι μέρος της ταυτότητάς τους
- Το 57% των καταναλωτών δυσκολεύονται να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με την προμήθεια και την προέλευση των προϊόντων.
- Το 60% των καταναλωτών είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για τρόφιμα που χρησιμοποιούν ολόκληρα ή / και με λιγότερο επεξεργασμένα συστατικά.
- Το 53% πιστεύει ότι οι επιλογές τροφίμων τους μπορούν να έχουν θετικό αντίκτυπο στον πλανήτη.
Ενώ το 80% των ερωτηθέντων δίνει έμφαση στην αναζήτηση πιο υγιεινών τροφών για την επίτευξη των διατροφικών τους στόχων, το 68% δίνει επίσης προτεραιότητα στις απολαυστικές λιχουδιές αναφέρει σε δελτίο τύπου η Ardent Mills. Αυτή η ένταση αντικατοπτρίζει τη σύνθετη αλληλεπίδραση μεταξύ επιλογών με συνείδηση της υγείας και της επιθυμίας για απολαυστικές, απολαυστικές λιχουδιές, που παρουσιάζουν προκλήσεις και ευκαιρίες για τους κατασκευαστές τροφίμων.