Μετάβαση στο περιεχόμενο
Τετάρτη, 19 Μαρτίου, 2025
9.5 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Τι θέλουν οι καταναλωτές από τα προϊόντα με αλεύρι – Τα συστατικά “μετράνε”

ΑρχικήΝέαΚαταναλωτήςΤι θέλουν οι καταναλωτές από τα προϊόντα με αλεύρι - Τα συστατικά "μετράνε"
spot_img

Μεγάλη έρευνα σε 10.000 καταναλωτές αποκαλύπτει τις βασικές τάσεις στην αγορά αρτοσκευασμάτων.

Η Ardent Mills, η κορυφαία εταιρεία αρτοσκευασμάτων και συστατικών, δημοσίευσε τα αποτελέσματα της μεγάλης έρευνας σε 10.000 καταναλωτές, Trend to Table™. Η έρευνα είχε στόχο να να κατανοήσει καλύτερα τι οδηγεί στη λήψη αποφάσεων από τους καταναλωτές σχετικά με τα τρόφιμα που αγοράζουν και τρώνε. Με βάση αυτά τα ευρήματα, η έκθεση σκιαγραφεί περαιτέρω ευκαιρίες για την πυροδότηση καινοτομίας στα τρόφιμα με βάση το αλεύρι και τα δημητριακά σε ένα ευρύ φάσμα βιομηχανικών τομέων.

- Advertisement -

Εκτός από την επισήμανση των προτιμήσεων των καταναλωτών, η έκθεση αποκαλύπτει επίσης χρήσιμες γνώσεις σχετικά με τις αντιλήψεις των καταναλωτών σχετικά με τη βιωσιμότητα, τη γνώση των συστατικών και τις εσωτερικές και εξωτερικές επιρροές στις διατροφικές συνήθειες.

Η έρευνα έδειξε πως:

  • Το 85% των καταναλωτών θεωρούν ότι τα συστατικά αποτελούν σημαντικό παράγοντα στις αποφάσεις αγοράς τροφίμων
  • Το 83% των καταναλωτών ελέγχουν σταθερά τις ετικέτες των τροφίμων              
  • 3 στους 4 εξετάζουν τόσο τους καταλόγους συστατικών όσο και τα διατροφικά προφίλ των τροφίμων.
  • Το 51% των καταναλωτών συμφωνεί ότι τα τρόφιμα είναι μέρος της ταυτότητάς τους
  • Το 57% των καταναλωτών δυσκολεύονται να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με την προμήθεια και την προέλευση των προϊόντων.
  • Το 60% των καταναλωτών είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για τρόφιμα που χρησιμοποιούν ολόκληρα ή / και με λιγότερο επεξεργασμένα συστατικά.
  • Το 53% πιστεύει ότι οι επιλογές τροφίμων τους μπορούν να έχουν θετικό αντίκτυπο στον πλανήτη.

Ενώ το 80% των ερωτηθέντων δίνει έμφαση στην αναζήτηση πιο υγιεινών τροφών για την επίτευξη των διατροφικών τους στόχων, το 68% δίνει επίσης προτεραιότητα στις απολαυστικές λιχουδιές αναφέρει σε δελτίο τύπου η Ardent Mills. Αυτή η ένταση αντικατοπτρίζει τη σύνθετη αλληλεπίδραση μεταξύ επιλογών με συνείδηση ​​της υγείας και της επιθυμίας για απολαυστικές, απολαυστικές λιχουδιές, που παρουσιάζουν προκλήσεις και ευκαιρίες για τους κατασκευαστές τροφίμων.

spot_img

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Γραφτείτε στο newsletter του cibum

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Νέα προειδοποίηση για τη Σοκολάτα Dubai – Καρκινογόνα συστατικά, απομίμηση σοκολάτας και επικίνδυνες χρωστικές

Νέες εργαστηριακές αναλύσεις προϊόντων σοκολάτας Dubai, επιβεβαιώνουν ότι πολλοί παραγωγοί, χρησιμοποιούν επικίνδυνες και κακής ποιότητας πρώτες ύλες και προσπαθούν να παραπλανήσουν τους καταναλωτές

Εντομοφαγία: Οι ξεκαρδιστικές απαντήσεις Ελλήνων καταναλωτών σε έρευνα 4 Πανεπιστημίων

Σύντομα θα δούμε στα ράφια και των ελληνικών σουπερμάρκετ βρώσιμα έντομα ή τρόφιμα που περιέχουν σκόνη εντόμων. Πόσο έτοιμοι είναι όμως οι Έλληνες καταναλωτές; Διαβάστε τις απαντήσεις που έδωσαν, σε έρευνα 4 Ελληνικών Πανεπιστημίων.

Καταγγελία στον ΕΦΕΤ: “Κλειστόν” λόγω… υποστελέχωσης – Ακούστε την αυτοματοποιημένη απάντηση του Φορέα

Αποδεικνύεται για άλλη μία φορά, ότι ο έλεγχος των τροφίμων ως κρατική ευθύνη και η ασφάλεια της υγείας των καταναλωτών, δεν αποτελεί προτεραιότητα των ελληνικών κυβερνήσεων
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα