Σάββατο, 16 Νοεμβρίου, 2024
13.2 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Απάτη το RIO MARE πέστο τόνου σύμφωνα με την οργάνωση Foodwatch

ΑρχικήΝέαΑπάτη το RIO MARE πέστο τόνου σύμφωνα με την οργάνωση Foodwatch
spot_img

Η οργάνωση καταναλωτών foodwatch επέλεξε το Rio Mare Pesto ως τη διαφημιστική απάτη του μήνα.

Τον Οκτώβριο η foodwatch επέλεξε το Rio Mare Pesto ως τη διαφημιστική απάτη του μήνα. O λόγος; Ενώ το πέστο τόνου με φιστίκια και λεμόνι δίνει την εντύπωση ενός υψηλής ποιότητας, αποκλειστικού γευστικού συνδυασμού, μια πιο προσεκτική ματιά στον κατάλογο των συστατικών αποκαλύπτει ότι αντί για τα διαφημιζόμενα συστατικά, τα πράσινα φασόλια κυριαρχούν στο περιεχόμενο του προϊόντος.

Ωστόσο, η παρουσία των φασολιών δεν αναφέρονται καθόλου στη συσκευασία, ενώ τα ομώνυμα συστατικά τόνος, φιστίκια και λεμόνι αποτελούν μαζί λιγότερο από το 30% του πέστο.

«Η συσκευασία είναι παραπλανητική, καθώς αντί για τόνο, φιστίκια και λεμόνι, τα φτηνά φασόλια κυριαρχούν στο περιεχόμενο», δηλώνει η Indra Kley-Schöneich, επικεφαλής του foodwatch. «Οι καταναλωτές πρέπει να είναι σε θέση να βλέπουν με την πρώτη ματιά από τι πραγματικά αποτελείται ένα προϊόν. Εάν τα πράσινα φασόλια είναι το κύριο συστατικό σε ένα πέστο τόνου, αυτό πρέπει να αναφέρεται σαφώς στη συσκευασία και στην ονομασία του προϊόντος».

Το foodwatch καλεί τη Rio Mare να προσαρμόσει ανάλογα τη συσκευασία του πέστο τόνου και να σταματήσει να παραπλανά τους καταναλωτές.

Ο όρος «πέστο» περιγράφει μόνο ένα είδος παρασκευής. Ωστόσο, ένα πέστο μπορεί να δημιουργήσει ορισμένες προσδοκίες στους καταναλωτές, όπως ότι τα συστατικά που δίνουν τη γεύση και το όνομα – στην προκειμένη περίπτωση ο τόνος, τα φιστίκια και το λεμόνι – αποτελούν επίσης το κύριο μέρος του πέστο.

Η ινώδης υφή των φασολιών, καθώς και το χρώμα τους μπορεί να ταιριάζει με τη συνοχή του τόνου, γεγονός που θα μπορούσε να τα καταστήσει ένα διακριτικό και επίσης οικονομικό πληρωτικό υλικό.

Η foodwatch επιχείρησε να επικοινωνήσει με τη Rio Mare για τον λόγο που τα πράσινα φασόλια δεν επισημαίνονται στην μπροστινή πλευρά του προϊόντος, αλλά δεν έλαβε απάντηση. Πλέον απαιτεί σαφή και διαφανή επισήμανση των πραγματικών κύριων συστατικών.

Δηλώνει πως αν μεμονωμένα συστατικά ενός προϊόντος τονίζονται σε εικόνες ή κείμενο για διαφημιστικούς σκοπούς, η εταιρεία πρέπει να αναφέρει σαφώς το ποσοστό του εν λόγω συστατικού στο προϊόν.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Η νέα αξιολόγηση της EFSA για την ασφάλεια της ζαχαρίνης

Πολλές μελέτες απαντούν αν η σακχαρίνη είναι ασφαλής για ανθρώπινη κατανάλωση.

«Βράσε το, για 5 λεπτά» – Οι νέες οδηγίες των αρχών για τις έτοιμες σούπες, μετά τον θάνατο γυναίκας από αλλαντίαση

Νέα αξιολόγηση και σύσταση του Υπουργείου Υγείας της Ιταλίας μετά τον θάνατο γυναίκας που έφαγε RTE σούπα.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο