cibum team
Η απόφαση για το τι θα αγοράσει ο καταναλωτής εξαρτάται από τα οπτικά ερεθίσματα που δέχεται από το προϊόν και το πιο πειστικό και άμεσο από αυτά είναι το χρώμα. Το χρώμα επηρεάζει τον καταναλωτή όχι μόνο στο συνειδητό επίπεδο, αλλά και στο υποσυνείδητο επίπεδο.
Το 85% των αγοραστών τοποθετούν το χρώμα ως την πρωταρχική αιτία που τους ωθεί στην αγορά κάποιου συγκεκριμένου προϊόντος. Το χρώμα αυξάνει την αναγνώριση του εμπορικού σήματος έως 80%. Η αναγνώριση του εμπορικού σήματος συνδέεται άμεσα με την αυτοπεποίθηση του καταναλωτή. Πώς, λοιπόν, μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα χρώματα προς όφελος της επιχείρησής σου στο εμπόριο των τροφίμων, στην τοποθέτηση των τροφίμων, αλλά και στις συσκευασίες των τροφίμων; Να δούμε λοιπόν τα πιο κατάλληλα τρόφιμα για την προώθηση τροφίμων.
Κόκκινο και κίτρινο είναι τα κύρια χρώματα των τροφίμων, που «προκαλούν» τον ουρανίσκο και τονώνουν την όρεξη. Η βιομηχανία γρήγορου φαγητού έχει χρησιμοποιήσει αυτό το συνδυασμό, γιατί είναι αποτελεσματικός. Φυσικά θέλετε να αποφύγετε την υποδήλωση του γρήγορου φαγητού, ωστόσο αυτά τα χρώματα μπορούν ακόμα να είναι πολύ αποτελεσματικά όταν χρησιμοποιούνται μόνα τους ή / και σε διαφορετικές ζευγάρια. Το κόκκινο αιχμαλωτίζει το βλέμμα, προκαλεί συναισθηματικές αντιδράσεις και σχετίζεται με κάτι φρέσκο. Το κίτρινο συνήθως δηλώνει αισιοδοξία, ευθυμία.
Κόκκινο και κίτρινο είναι τα κύρια χρώματα των τροφίμων, που «προκαλούν» τον ουρανίσκο και τονώνουν την όρεξη.
Το πορτοκαλί είναι ένα εναλλακτικό χρώμα που ανοίγει την όρεξη. Είναι ένα μοντέρνο χρώμα εδώ και αρκετό καιρό, γεγονός που πρέπει να το λάβετε υπόψη σας όταν το χρησιμοποιείτε, γιατί η δημοτικότητά του μπορεί να λειτουργήσει είτε υπέρ είτε εναντίον του προϊόντος σας. Φυσικά δεν πρέπει ποτέ να παραβλέπετε το στόχο, την εφαρμογή για την οποία προορίζεται καθώς και το περιβάλλον. Συνήθως χρησιμοποιείται για τρόφιμα που προκαλούν ικανοποίηση και εγκάρδια συναισθήματα.
Το πράσινο υποδηλώνει φιλικότητα προς το περιβάλλον, φυσικά συστατικά, υγεία και ευεξία (σκεφτείτε λαχανικά, χορτοφαγία, κλπ.), αλλά να είστε προσεκτικοί, γιατί το πράσινο μπορεί, επίσης, να μειώσει την όρεξη.
Το μπλε και μωβ είναι δροσερές αποχρώσεις, και μπορεί να προκαλέσουν μείωση της όρεξης, αν δεν χρησιμοποιηθούν σωστά. Δροσερές αποχρώσεις δεν διεγείρουν την όρεξη τόσο πολύ, οπότε, πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί και να λαμβάνετε υπόψη σας τόσο το γενικό πλαίσιο όσο και την εφαρμογή. Συνήθως χρησιμοποιούνται σε συσκευασίες διαφόρων σνακ, σε cookies ή σε προϊόντα που προορίζονται για παιδιά.
Το λευκό υποδηλώνει καθαριότητα και αγνότητα, αλλά μπορεί επίσης να δείχνει άκαμπτο, απλό και αποστειρωμένο, οπότε κι αυτό είναι ένα ακόμα χρώμα που πρέπει να προσέχετε πως το χρησιμοποιείτε.
Μαύρο σημαίνει κομψό, λείο, στιλπνό και προηγμένο. Για τη συσκευασία τροφίμων, ωστόσο, το καφέ χρώμα παίρνει συχνά τη θέση του μαύρου ως πιο «νόστιμο» χρώμα, που μπορεί ακόμα να απεικονίζεται με τα ίδια χαρακτηριστικά όπως το μαύρο.
Καφέ και γήινα χρώματα είναι ζεστά, υποδηλώνουν κάτι καθαρό, υγιεινό, φυσικό και κυρίως τονώνουν την όρεξη. Παρόλα αυτά να είστε προσεκτικοί, καθώς η γήινη, φυσική όψη έχει χρησιμοποιηθεί ευρέως και σε μεγάλο βαθμό στον τομέα των τροφίμων. Όπως δηλαδή με τα «φιλικά προς το περιβάλλον», τα φυσικά προϊόντα διατροφής έχουν ξεπεράσει τα χρώματα σε γήινους τόνους, καθώς οι καταναλωτές πλέον βλέπουν το «φυσικό» σε τόσα πολλά προϊόντα και δεν αναμένουν πλέον από τα προϊόντα διατροφής να έχουν την τυπική “γήινη” όψη.