ΑρχικήΟικιακάΔιατροφή και ΥγείαΑυτό είναι το ψάρι με τα αυγά που επιταχύνουν τον μεταβολισμό, χαρίζουν...

Αυτό είναι το ψάρι με τα αυγά που επιταχύνουν τον μεταβολισμό, χαρίζουν κοφτερό μυαλό και νικούν τη γήρανση

3 λεπτά ανάγνωσης

Αυστραλοί ερευνητές θέτουν στο μικροσκόπιο τα ωμέγα-3 λιπαρά ενός γνωστού ψαριού, τα οποία προάγουν τη συνολική υγεία των ανθρώπων, ανεξαρτήτως ηλικίας

Το Πανεπιστήμιο Anglia Ruskin στο Ηνωμένο Βασίλειο, σε συνεργασία με νορβηγική εταιρεία βιοτεχνολογίας, ξεκίνησε ένα φιλόδοξο τριετές ερευνητικό πρόγραμμα. Υπό το μικροσκόπιο τίθενται τα πιθανά οφέλη των ωμέγα-3 που προέρχονται από τα αυγά ψαριών για την υγεία. Αυτή η πρωτοποριακή μελέτη, με την ονομασία Active Romega, αποσκοπεί στην αποκάλυψη του τρόπου με τον οποίο τα θρεπτικά συστατικά από τη ρέγγα θα μπορούσαν να προάγουν έναν ενεργό και υγιεινό τρόπο ζωής, ωφελώντας τα άτομα όλων των ηλικιακών ομάδων.

- Advertisement -

Σε τι ωφελούν τα Ω3 και, ιδίως, της ρέγγας; 

Τα ωμέγα-3 λιπαρά είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση της συνολικής υγείας. Εντούτοις, πολλοί άνθρωποι καταναλώνουν ανεπαρκείς ποσότητες τροφίμων πλούσιων σε ωμέγα-3, όπως λιπαρά ψάρια. Το πρόγραμμα Active Romega επικεντρώνεται στα ωμέγα-3 φωσφολιπίδια και τις πρωτεΐνες που εξάγονται από τη ρέγγα, η οποία διαθέτει μοναδικές ιδιότητες σε σύγκριση με τα παραδοσιακά ιχθυέλαια.

- Advertisement -

Σε αντίθεση με τα περισσότερα συμπληρώματα Ω3 -τα οποία περιέχουν υψηλότερα επίπεδα εικοσαπεντανοϊκού οξέος (EPA: συμβάλλει στη μείωση των καρδιαγγειακών περιπλοκών) -τα Ω3 από ρέγγα έχουν μεγαλύτερη συγκέντρωση δοκοσαεξαενοϊκού οξέος (DHA: βοηθά στην σταθεροποίηση των επιπέδων των τριγλυκεριδίων). Επιπλέον, είναι πλούσιο σε εξειδικευμένους προ-διαλυτικούς μεσολαβητές (SPMs), οι οποίοι έχουν δείξει πολλά υποσχόμενα αντιφλεγμονώδη αποτελέσματα.

Το DHA και SPM θεωρείται ότι παρέχουν πολυάριθμα οφέλη για την υγεία, ιδίως για τη μυϊκή λειτουργία, το μεταβολισμό και τη γνωστική ευεξία. Αυτές οι βιοδραστικές ενώσεις συμβάλλουν επίσης στην υγιή γήρανση, γεγονός που τις καθιστά ενδιαφέρουσες για τους ερευνητές που μελετούν την επίδραση της διατροφής τόσο στην αθλητική απόδοση όσο και στη σταδιακή έκπτωση του οργανισμού λόγω ηλικίας.

- Advertisement -

- Advertisement -

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Και στην Ελλάδα ανακλήθηκε με απόφαση ΕΟΦ συμπλήρωμα διατροφής (φωτογραφία)

Το προϊόν αποτέλεσε αντικείμενο ευρωπαϊκής ειδοποίησης RASFF και αποσύρθηκε από αγορές πολλών χωρών

Πατατάκια στο σινεμά: Όταν η Μαίρη ζήτησε πατατάκια ο Τάσος της εξήγησε για τους κινδύνους από το ακρυλαμίδιο

Μια βραδιά στο σινεμά γίνεται μάθημα ασφάλειας τροφίμων, για την ουσία που σχηματίζεται στα πατατάκια και έχει χαρακτηριστεί πιθανώς καρκινογόνος