Η Flecha Azul ιδρύθηκε από τον Μεξικανό παίκτη γκολφ PGA Abraham Ancer και τον επιχειρηματία Aron Marquez. Αυτό το δίδυμο και το μεταδοτικό τους πάθος, όπως είπε ο Mark Wahlberg, είναι ο λόγος για τον οποίο θα επενδύσει στην τεκίλα.
Μιλώντας στο CNN , ο Wahlberg είπε πως όταν του πρότειναν πρώτη φορά είπε «απολύτως όχι»… αλλά όταν έμαθε περισσότερα για την εταιρεία άλλαξε γνώμη και δεσμεύτηκε πως θα τους υποστηρίξει με όσους πόρους μπορεί και θα ασχοληθεί για την ανάπτυξη της επωνυμίας.
Ο ηθοποιός έγινε ο κύριος επενδυτής στο Flecha Azul Tequila όταν μπόρεσε επίσης να επισκεφτεί το αποστακτήριο της μάρκας στο Jalisco του Μεξικού, το οποίο ανήκει και λειτουργεί από την οικογένεια από το 1840.
Η Flecha Azul πουλά πέντε διαφορετικά είδη τεκίλας: Blanco, Reposado, Anejo, Cristalino και Extra Anejo. Παρόλο που είναι διαθέσιμα μόνο στην Καλιφόρνια, το Τέξας, τη Νεβάδα και τη Georgia, θα είναι διαθέσιμα σε ολόκληρες τις ΗΠΑ ent;ow toy ’22.
Η Wahlberg, ωστόσο, δεν είναι ο πρώτος σταρ του Χόλυγουντ που επένδυσε στην τεκίλα: οι George Clooney και Rande Gerber’s κυκλοφόρησαν το Casamigos Tequila το 2013 και πούλησαν στη Diageo το 2017 για περίπου 1 δισεκατομμύριο δολάρια!
Ο Dwayne ‘The Rock’ Johnson μόλις βρήκε τη δική του τεκίλα – Teremana – ενώ η Kendall Jenner έχει τη δική της σειρά που ονομάζεται 818.
Η Wahlberg γνωρίζει αυτόν τον ανταγωνισμό στον κλάδο της τεκίλας και πιστεύει ότι ο ανταγωνισμός είναι καλός. Μάλιστα, είπε: «Ο χώρος μεγαλώνει χάρη σε παιδιά όπως ο Dwayne που έχουν δημιουργήσει πολλή ευαισθητοποίηση και ενθουσιασμό». Και κατέληξε: «Ερχόμαστε για τη θέση όλων… Σχεδιάζουμε να είμαστε οι καλύτεροι γιατί έχουμε το καλύτερο προϊόν εκεί έξω. Είναι η καλύτερη πρόταση αξίας για τον πελάτη.”