ΑρχικήΝέαKορυφαίος διατροφολόγος του Ηνωμένου Βασιλείου εξηγεί γιατί πίνει δύο ποτήρια κρασί κάθε...

Kορυφαίος διατροφολόγος του Ηνωμένου Βασιλείου εξηγεί γιατί πίνει δύο ποτήρια κρασί κάθε βράδυ

3 λεπτά ανάγνωσης

Τι είναι ο κανόνας 80/20 που εφαρμόζει.

    Για την αγαπημένη συνήθεια του, τα 1-2 ποτηράκια κρασί την ημέρα, μίλησε ο κορυφαίος διατροφολόγος και επιστήμονας υγείας Tim Spector, ο οποίος δημιούργησε την εφαρμογή Zoe και ήταν κορυφαίος σχολιαστής κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid. Ο Spector, ο οποίος είναι καθηγητής γενετικής επιδημιολογίας στο King’s College του Λονδίνου, εξήγησε σε συνέντευξή του στους Times για τα οφέλη για την υγεία από την κατανάλωση κρασιού και πώς όταν πίνεται με μέτρο μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του κινδύνου καρδιακών παθήσεων.

- Advertisement -

   Ο ίδιος φαίνεται να κρατά μια ισορροπία στη διατροφή του αφού χρησιμοποιεί έναν κανόνα 80/20, όπου το 80% του χρόνου τηρεί τις διατροφικές αρχές και στη συνέχεια για το 20% του χρόνου, θα επιδίδεται σε ό,τι επιλέξει, όπως το κρασί. Προχωρώντας περαιτέρω στη μεθοδολογία του για το ποτό, είπε στην εφημερίδα ότι πίνει δύο ποτήρια κρασί το βράδυ και «συνήθως» έχει ένα βράδυ άδεια την εβδομάδα, αλλά «όχι πάντα» και ότι το κρασί είναι η «αδυναμία» του.

   Συνήθως πίνει το κρασί μετά από μια υγιεινή διατροφή όλη την ημέρα, είπε, η οποία περιλαμβάνει γιαούρτι, κεφίρ, ισπανικά σύκα, ροδάκινα, ξηρούς καρπούς, σπόρους, λυοφιλοποιημένα φυτά και ολόκληρο το συμπλήρωμα διατροφής Zoe Daily 30, το οποίο περιέχει βιταμίνες, μέταλλα,  Ωμέγα 3 και 7.000 φυτικές χημικές ουσίες.

- Advertisement -

   Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Spector μιλάει για τα οφέλη της κατανάλωσης κρασιού καθώς οι πολυφαινόλες του κόκκινου κρασιού, όπως αναφέρονται τακτικά σε σχετικές επιστημονικές μελέτες, μπορούν να βοηθήσουν σε διάφορους κινδύνους που σχετίζονται με τον εγκέφαλο και την υγεία της καρδιάς. «Δεν μπορώ να το αρνηθώ, μου αρέσει το κρασί. Πάντα με ενδιέφερε. Αλλά τα επιδημιολογικά στοιχεία είναι αρκετά ξεκάθαρα ότι το αλκοόλ είναι κακό για εσάς και, γενικά, καλύτερα να το αποφεύγετε. Εάν θέλετε να πίνετε ένα ποτό ενώ κάνετε κοινωνικές συναναστροφές, το κόκκινο κρασί είναι το καλύτερο. Μελέτες δείχνουν σταθερά ότι η κατανάλωση ενός ή δύο ποτηριών κόκκινο κρασί την ημέρα μειώνει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων. Αν και, η συνολική θνησιμότητα μάλλον δεν αλλάζει πολύ. Αυτό το φαινόμενο οφείλεται πιθανώς στις πολυφαινόλες του κόκκινου κρασιού. Αν σκοπεύετε να πιείτε ένα ποτήρι κόκκινο, απολαύστε το με ένα γεύμα και μην το πιείτε αργά το βράδυ – το αλκοόλ μπορεί να επηρεάσει την ποιότητα και τη διάρκεια του ύπνου σας. Έχω την τάση να πίνω το κρασί μου νωρίτερα το βράδυ ή ως απεριτίφ (αν και μερικές φορές το ξεχνάω)», είπε.

   Στο μεταξύ μια άλλη μελέτη κυκλοφόρησε πρόσφατα, η οποία υπογράμμισε πώς το κόκκινο κρασί μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο άνοιας. Ακολουθεί αναφορές ετών για τα οφέλη των πολυφαινολών σε επιστημονικά περιοδικά και πώς η μέτρια κατανάλωση κρασιού μπορεί να είναι ευεργετική όταν αποτελεί μέρος μιας συνολικής υγιεινής διατροφής, συμπεριλαμβανομένης της πολυσυζητημένης και επαινούμενης «Μεσογειακής διατροφής».

- Advertisement -

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ποιο ρύζι βρέθηκε συχνότερα με αρσενικό και κάδμιο, σύμφωνα με 1.734 ευρωπαϊκές ειδοποιήσεις σε διάστημα 21 ετών

Μελέτη που ανέλυσε ειδοποιήσεις του ευρωπαϊκού συστήματος RASFF την περίοδο 2002-2023 καταγράφει τα συχνότερα προβλήματα στο ρύζι, από υπολείμματα φυτοφαρμάκων και μυκοτοξίνες έως βαρέα μέταλλα και μη εγκεκριμένους γενετικά τροποποιημένους οργανισμούς

Σωρεία παραβάσεων ασφάλειας τροφίμων σε μεγάλο αρτοποιείο – Η προειδοποιητική επιστολή των Αρχών

Η υπόθεση φωτίζει τις απαιτήσεις που οφείλουν να τηρούν οι επιχειρήσεις παραγωγής αρτοσκευασμάτων

PFAS στο πόσιμο νερό: Η αόρατη πρόκληση για τη δημόσια υγεία και το περιβάλλον – Τι δείχνουν οι μετρήσεις στην Ελλάδα

Σε αποκλειστική συνέντευξη, η Δρ Έρη Μπιζάνη εξηγεί ποια είναι η πραγματική εικόνα σήμερα για τα PFAS στο πόσιμο νερό της Ελλάδας, τι δείχνουν οι διαθέσιμες μετρήσεις και ποιες περιοχές απαιτούν αυξημένη επιτήρηση.