Το Netflix έχει ενσωματώσει μια καμπάνια McDonald’s στην τελευταία σειρά του επιτυχημένου σόου “Emily στο Παρίσι” ως μέρος μιας καινοτόμου συνεργασίας.
H πρωταγωνίστρια της σειράς Emily εργάζεται για το πολυτελές γαλλικό διαφημιστικό πρακτορείο Savoir, έχοντας προσληφθεί για να δώσει μια αμερικανική άποψη και δεξιότητες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο παραδοσιακό πρακτορείο μάρκετινγκ.
Η 3η σεζόν, που βγήκε στις 21 Δεκεμβρίου, δείχνει την Έμιλυ να αγωνίζεται για να κερδίσει έναν λογαριασμό McDonald’s για να προωθήσει το McBaguette στη Γαλλία. Σε μια σκηνή, η Emily είναι στο μεσημεριανό γεύμα με τον πρώην φίλο της Gabriel, ο οποίος λέει ότι η αμερικανική αλυσίδα fast food θεωρείται πιο σικ στη Γαλλία. Της παίρνει ένα McDonald’s, ενώ η κάμερα κάνει κοντινό πάνω από γευστικά αμυγδαλωτά.
Το σόου θα ενσωματώσει την ιστορία της καμπάνιας της McDonald’s για να τρέξει στη Γαλλία για να προωθήσει το νέο της προϊόν.
Για να συνοδεύσουν το σόου, τα McDonald’s διοργανώνουν έναν διαγωνισμό για τους θαυμαστές του σόου για να κερδίσουν ένα Baguette ‘It Bag’. Η αλυσίδα γρήγορου φαγητού δημιούργησε επίσης ένα κατά παραγγελία μενού Emily στο Παρίσι στα γαλλικά franchise της, με το McBaguette να διατίθεται ως προσφορά γεύματος με ζεστή σοκολάτα και αμυγδαλωτά βατόμουρο.