Τρίτη, 3 Οκτωβρίου, 2023
22.3 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Συνεργασία της McDonald’s με το Netflix

ΑρχικήPicksNews LineΣυνεργασία της McDonald's με το Netflix
spot_img

Το Netflix έχει ενσωματώσει μια καμπάνια McDonald’s στην τελευταία σειρά του επιτυχημένου σόου “Emily στο Παρίσι” ως μέρος μιας καινοτόμου συνεργασίας.

H πρωταγωνίστρια της σειράς Emily εργάζεται για το πολυτελές γαλλικό διαφημιστικό πρακτορείο Savoir, έχοντας προσληφθεί για να δώσει μια αμερικανική άποψη και δεξιότητες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο παραδοσιακό πρακτορείο μάρκετινγκ.

Η 3η σεζόν, που βγήκε στις 21 Δεκεμβρίου, δείχνει την Έμιλυ να αγωνίζεται για να κερδίσει έναν λογαριασμό McDonald’s για να προωθήσει το McBaguette στη Γαλλία. Σε μια σκηνή, η Emily είναι στο μεσημεριανό γεύμα με τον πρώην φίλο της Gabriel, ο οποίος λέει ότι η αμερικανική αλυσίδα fast food θεωρείται πιο σικ στη Γαλλία. Της παίρνει ένα McDonald’s, ενώ η κάμερα κάνει κοντινό πάνω από γευστικά αμυγδαλωτά.

Το σόου θα ενσωματώσει την ιστορία της καμπάνιας της McDonald’s για να τρέξει στη Γαλλία για να προωθήσει το νέο της προϊόν.

Για να συνοδεύσουν το σόου, τα McDonald’s διοργανώνουν έναν διαγωνισμό για τους θαυμαστές του σόου για να κερδίσουν ένα Baguette ‘It Bag’. Η αλυσίδα γρήγορου φαγητού δημιούργησε επίσης ένα κατά παραγγελία μενού Emily στο Παρίσι στα γαλλικά franchise της, με το McBaguette να διατίθεται ως προσφορά γεύματος με ζεστή σοκολάτα και αμυγδαλωτά βατόμουρο.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

spot_img

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

ΕΕ: Καταργήθηκε το τρυγικό στεατύλιο (E 483) ως πρόσθετο σε τρόφιμα

Μέχρι πότε μπορούν να διατίθενται στην αγορά τρόφιμα που περιέχουν Ε 483.

26.509 Ευρωπαίοι πολίτες απαντούν για τους χημικούς ρύπους και τους βιολογικούς κινδύνους στα τρόφιμα

Πόσο ευαισθητοποιημένοι είναι οι Ευρωπαίοι καταναλωτές για την ασφάλεια τροφίμων – Μεγάλη μελέτη της EFSA.

EFSA – Φέτα: Πράσινο φως για το ένζυμο λιπάση τριακυλογλυκερόλης στην παραγωγή φέτας και άλλων τυριών

Ο ομάδα της EFSA κατέληξε στο συμπέρασμα πως δεν προκαλεί ανησυχίες σχετικά με την ασφάλεια.
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα