ΑρχικήΟικιακάΠαιδίΑκατάλληλες για τα παιδιά οι περισσότερες βρεφικές τροφές σύμφωνα με έρευνα

Ακατάλληλες για τα παιδιά οι περισσότερες βρεφικές τροφές σύμφωνα με έρευνα

3 λεπτά ανάγνωσης

Μελέτη αποκαλύπτει ότι οι γονείς παραπλανώνται από ισχυρισμούς «υγείας»

Μια νέα μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Maternal & Child Nutrition αποκαλύπτει ότι τα εμπορικά βρεφικά γεύματα (CBF) στις χώρες υψηλού εισοδήματος από το 2019 έως το 2024 συχνά απέχουν από τις διατροφικές ανάγκες των βρεφών και τα επιστημονικά πρότυπα υγείας. Η ανάλυση κάλυψε 31 μελέτες και περισσότερα από 3.400 προϊόντα, εστιάζοντας στη διατροφή, την επισήμανση και τις επιλογές γονέων.

- Advertisement -

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Ηπατίτιδα Α σε κατεψυγμένα βατόμουρα ιδιωτικής ετικέτας μεγάλου σουπερμάρκετ 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Ο ελληνικός “πόλεμος” της σερβιέτας: Η everyday μέτρησε την απορροφητικότητα της Always – Η απόφαση του ΣΕΕ

- Advertisement -

Αποκαλύφθηκε ότι πάνω από το ήμισυ των προϊόντων ήταν απαλός πουρές, συχνά σε φακελάκια, που εμποδίζει την ανάπτυξη της ικανότητας μάσησης, που είναι κρίσιμη για την ομιλία και την ανατομία των μυών. Oι μέσοι όροι ζάχαρης κυμαίνονταν γύρω στα 10 γρ ανά 100 γρ σε πουρέδες, 20 γρ σε σνακ και σχεδόν 15 γρ σε δημητριακά, ξεπερνώντας κατά πολύ τα 5 γρ που θεωρούνται “χαμηλά” από το NHS. Τα πρόσθετα σάκχαρα ή οι χυμοί φρούτων υπήρχαν σε σχεδόν το ήμισυ των προϊόντων, φτάνοντας στο 90% σε ορισμένα δημητριακά στην Αυστραλία.

Εγγραφείτε και εσείς στα FEA 2025 και ελάτε να γράψουμε ΜΑΖΙ μια ιστορία, που αξίζει να ειπωθεί!

Η πλειονότητα των συσκευασιών υποστήριζε ισχυρισμούς υγείας, όπως «χωρίς προσθήκη ζάχαρης» ή «ενισχύει τα οστά», μηνύματα που ενίσχυαν τη γονική αντίληψη ασφάλειας και ευκολίας, αν και συχνά ήταν θολά ή παραπλανητικά. Οι γονείς δήλωναν συχνά ότι επέλεγαν αυτά τα προϊόντα λόγω μάρκας, ευκολίας ή για να αποφύγουν το ενδεχόμενο πνιγμού.

Η έλλειψη ποικιλίας στις υφές, ειδικά των λαχανικών και τα έντονα μονοτονικά “first bite” σνακ, και η αύξηση των σάκχαρων συγχρονίζονται με τις συστάσεις οργανισμών δημόσιας υγείας, όπως των ΠΟΥ, SACN και PHE, οι οποίοι ναυλώνουν τα σπιτικά, πλούσια σε θρέψη γεύματα αντί για τυποποιημένες βρεφικές τροφές.

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ενεργειακά ποτά: 8 περιστατικά καρδιακής ανακοπής, κολπικής μαρμαρυγής και κοιλιακής μαρμαρυγής σε νέους – Μελέτη του ΑΠΘ

Ανασκόπηση του ΑΠΘ αποκαλύπτει τους κινδύνους των ενεργειακών ποτών για την καρδιά εφήβων και νεαρών ενηλίκων.

PFAS στις συσκευασίες τροφίμων: Τι αλλάζει από σήμερα στην ευρωπαϊκή αγορά

Οι νέοι περιορισμοί εφαρμόζονται πλέον στις συσκευασίες που έρχονται σε επαφή με τρόφιμα και θέτουν συγκεκριμένα όρια για την παρουσία των ουσιών

Η απάτη με τον σολομό: Πανεπιστημιακή έρευνα αποκαλύπτει πόσο μπορεί να «αποδώσει» το κόλπο πώλησης του Νορβηγικού ως Σκωτσέζικου

Η πραγματική υπόθεση που ερευνήθηκε στη Βρετανία και οι υπολογισμοί των ερευνητών για το οικονομικό όφελος της παραποίησης.