Τρίτη, 4 Οκτωβρίου, 2022
23.4 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

FnA Company

spot_img

Η τεχνογνωσία και η τροφογνωσία των πρώτων υλών μπαίνουν σε πρώτο πλάνο για την FnA Company, μία start-up εταιρεία ζαχαροπλαστικής που έχει στόχο να προσφέρει τα καλύτερα εργαλεία στους επαγγελματίες της εστίασης, προκειμένου να εξελίξουν τη δουλειά τους και να κάνουν πιο εύκολη την καθημερινότητά τους.

Η FnA Company παρέχει μία σειρά από υπηρεσίες τις οποίες μπορεί να επιλέξει ο πελάτης.

Οραματιζόμενη τον εκσυγχρονισμό του τομέα της εστίασης και χρησιμοποιώντας καινοτόμα μέσα για τη διαχείριση της παραγωγής, δημιούργησε το λογισμικό FnA Method. Πρόκειται για την πιο σύγχρονη διαδικτυακή πλατφόρμα ζαχαροπλαστικής, το πρώτο λογισμικό διατροφικής ετικέτας και κοστολόγησης στην Ελλάδα. Το λογισμικό είναι διαθέσιμο σε πέντε γλώσσες, ανοίγοντας συνεχώς νέους δρόμους προς τις ευρωπαϊκές χώρες. Μέσα από αυτό το καινοτόμο εργαλείο, οι επαγγελματίες της εστίασης μπορούν να υπολογίσουν εύκολα, με ακρίβεια και χαμηλό κόστος τις διαθρεπτικές ετικέτες των προϊόντων τους σε πλήρη συμμόρφωση με τον Ε.Κ 1169/2011.

Παράλληλα, η FnA Company πραγματοποιεί εξειδικευμένα σεμινάρια τεχνολογίας παγωτού, σοκολάτας και ζαχαροπλαστικής γενικότερα, πρεσβεύοντας το Formulation. Ενώ παρέχει υπηρεσίες κοστολόγησης (FnB), συνταγολόγησης (RnD) και συμβουλευτικές υπηρεσίες (consulting).

Τέλος, η FnA Company δημιούργησε την FnA Nutrition, μία ιστοσελίδα ενημέρωσης για τις διατροφικές ετικέτες και τις διαθρεπτικές αξίες των τροφίμων.

Ενημερωθείτε κι εσείς πώς η FnA Company μπορεί να βοηθήσει και τη δική σας επιχείρηση.

www.fna.gr / www.fnacompany.gr / www.fnanutrition.com

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

Προηγούμενο άρθροCheMa Laboratories
Επόμενο άρθροAlpha Plan Consultants

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img

Must read

Γλουταμινικό νάτριο Ε621-MSG: Μύθοι και αλήθειες για το πιο δημοφιλές πρόσθετο τροφίμων

"Ουσία της γεύσης ή "σύνδρομο του κινέζικου εστιατορίου" το πρόσθετο MSG που δίνει γεύση umami στα τρόφιμα έχει γίνει κατά καιρούς αντικείμενο αντιπαράθεσης για τις επιπτώσεις του στην ανθρώπινη υγεία - Τι λέει η EFSA

Το 60% των Ευρωπαίων καταναλωτών “γυρνάει την πλάτη” στο συμβατικό κρέας!

Νέα έρευνα αποκάλυψε μεγάλη μείωση στην κατανάλωση κρέατος - Ζήτηση για εναλλακτικές λύσεις στη Δυτική Ευρώπη.
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα