Κυριακή, 19 Μαΐου, 2024
28.1 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

efood local: Το efood επεκτείνεται στο φυσικό δίκτυο καταστημάτων

ΑρχικήΝέαefood local: Το efood επεκτείνεται στο φυσικό δίκτυο καταστημάτων
spot_img
spot_img

Το efood επεκτείνεται στο φυσικό δίκτυο αγορών, με τα δικά του καταστήματα μικρής λιανικής, με το όνομα efood local.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, στόχος της εταιρείας είναι η εδραίωσή της και στα φυσικά καταστήματα αγορών, με τη δημιουργία μιας νέας γενιάς καταστημάτων γειτονιάς και την ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης εμπειρίας για τους καταναλωτές, με το συνδυασμό των φυσικών και των ηλεκτρονικών αγορών. Παράλληλα, συνεχίζει τη διαχείριση του δικτύου καταστημάτων Kiosky’s Convenience Stores, με 51 καταστήματα στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και σε πόλεις της περιφέρειας.

Βασική αναφορά των καταστημάτων efood local είναι η γειτονιά. Το νέο concept έχει μεγαλύτερη έμφαση στο φαγητό, με κύρια στοιχεία του καταστήματος τη γωνιά του καφέ και τη ζεστή γωνιά. Σε επίπεδο κωδικολογίου περιλαμβάνει διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων, όπως κάβα, καπνικά και είδη mini market, κυρίως τρόφιμα και snacks.

Η πρώτη φάση ανάπτυξης των efood local περιλαμβάνει τη δημιουργία δύο καταστημάτων εντός της Αττικής, μέσα στο δεύτερο τρίμηνο του 2024, ενώ στη συνέχεια θα υλοποιηθεί το στρατηγικό πλάνο επέκτασης του δικτύου.

“To efood επεκτείνει την παρουσία του και δημιουργεί τα δικά του φυσικά καταστήματα, με το όνομα efood local. Στο μέλλον οι καταναλωτές θα μπορούν να απολαμβάνουν μια συνδυαστική εμπειρία ανάμεσα στον online και το φυσικό κόσμο. Τα νέα στοιχεία που φέρνει το efood local είναι ο καφές και το φαγητό, με τη δημιουργία μιας ζεστής γωνιάς, ενώ δίνει έμφαση στο φαγητό grab & go. Παράλληλα οι κατηγορίες mini market θα περιλαμβάνουν όλα τα προϊόντα των στρατηγικών συνεργατών του ομίλου στο κομμάτι της λιανικής. Τα δύο πρώτα καταστήματα θα είναι η βάση για να κατανοήσουμε καλύτερα τη μικρή λιανική και να δημιουργήσουμε ένα δίκτυο καταστημάτων νέας γενιάς με το σήμα του efood”, σημειώνει ο Χάρης Τάκας, General Manager – Quick Commerce & Integrated Verticals.

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Επαναχρησιμοποίηση περισσευμάτων τροφίμων από την βιομηχανία – Η άγνωστη πρακτική στους καταναλωτές

Η επαναχρησιμοποίηση περισσευμάτων και μη συμμορφούμενων είναι θεμιτή πρακτική στην βιομηχανία τροφίμων, γνωστή ως rework, που απαιτεί μεγάλη προσοχή από τις επιχειρήσεις τροφίμων και τις Αρχές.

Απάτη τροφίμων: Πιο συχνή και πιο επικίνδυνη από ότι πιστεύετε

Η απάτη τροφίμων υπάρχει από αρχαιοτάτων χρόνων - Τι μπορεί να κάνει ο καταναλωτής.

Εμφιαλωμένα νερά: Κίνδυνος για τους Ευρωπαίους – Νέα παρέμβαση της Foodwatch

"Nestlé: Σταμάτα την απάτη με νερό σε πλαστικά μπουκάλια!" είναι ο τίτλος της νέας εκστρατείας της Οργάνωσης προστασίας καταναλωτών Foodwatch.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα