Τρία μέλη μιας οικογένειάς κατανάλωσαν το μολυσμένο σιρόπι και ένα από αυτά χρειάστηκε να λάβει ιατρική περίθαλψη.
Ένα περιστατικό έχει εγείρει σοβαρές ανησυχίες σχετικά με την ασφάλεια των τροφίμων και τα πρότυπα υγιεινής στην Ινδία.
Κοινοποιώντας στο Instagram, μια οικογένεια μοιράστηκε πρόσφατα την οδυνηρή εμπειρία της αφού βρήκε ένα νεκρό ποντίκι σε ένα μπουκάλι σιρόπι σοκολάτας Hershey’s που παρήγγειλε από την Zepto. Η Prami Sridhar, η οποία μοιράστηκε το βίντεο, δήλωσε ότι τρία μέλη της οικογένειάς της κατανάλωσαν το μολυσμένο σιρόπι και ένα από αυτά χρειάστηκε να λάβει ιατρική περίθαλψη.
Το περιστατικό συνέβη τον περασμένο μήνα, όταν η οικογένεια παρήγγειλε σιρόπι σοκολάτας Hershey’s για να το φάει με κέικ brownie. Ωστόσο, υποψιάστηκαν όταν βρήκαν μικρές τρίχες στο σιρόπι και αποφάσισαν να το ελέγξουν. Όταν άδειασαν το μπουκάλι σε ένα ποτήρι μιας χρήσης, έπεσε από αυτό ένα νεκρό ποντίκι. Το βίντεο δείχνει ένα μέλος της οικογένειας να το πλένει μάλιστα κάτω από τρεχούμενο νερό για να επιβεβαιώσει ότι όντως πρόκειται για νεκρό ποντίκι.
«Παιδιά παρακαλώ προσέξτε τι τρώτε. Παρακαλούμε να ελέγχετε ενώ δίνετε στα παιδιά…..Αυτό είναι εξαιρετικά ανησυχητικό και απαράδεκτο. Ανησυχούμε για τους κινδύνους για την υγεία και την έλλειψη ποιοτικού ελέγχου. παρακαλούμε να αντιμετωπίσετε αυτό το θέμα άμεσα. Απαιτώ πλήρη έρευνα και διαβεβαίωση ότι αυτό δεν θα ξανασυμβεί», έγραψε η κ. Sridhar ενώ μοιραζόταν το βίντεο.
Η απάντηση της εταιρείας
Απαντώντας στο βίντεο, η Hershey’s έγραψε: ”Γεια σας, λυπούμαστε πολύ που το βλέπουμε αυτό. Παρακαλούμε στείλτε μας τον κωδικό UPC και τον κωδικό παραγωγής από το μπουκάλι στο consumercare@hersheys.com με τον αριθμό αναφοράς 11082163 ώστε ένα από τα μέλη της ομάδας μας να σας βοηθήσει!”