Η ίδια η εταιρεία υποστηρίζει ότι πρόκειται απλά για ένα κωμικό σενάριο!
Σε μπελάδες έβαλε την αλυσίδα εστιατορίων Domino’s Pizza στο Ηνωμένο Βασίλειο, η τηλεοπτική διαφημιστική καμπάνια που έδειχνε τους πρωταγωνιστές τσακώνονται για το ποιος θα παραλάβει το κουτί με το λαχταριστό περιεχόμενο από τον ντελιβερά.
Σύμφωνα με το σενάριο, νεαροί άνδρες σπρώχνονται προς την εξώπορτα όπου περίμενε ο διανομέας, μια ηλικιωμένη γυναίκα έχει κάνει κεφαλοκλείδωμα σε άνδρα στο πάτωμα ενός καθιστικού, για τον ίδιο λόγο και γενικότερα άτομα σε οικιακά περιβάλλοντα τσακώνονται για το κουτί με το τραγανό περιεχόμενο.
Η Αρχή προτύπων διαφήμισης στο Ηνωμένο Βασίλειο δέχθηκε τουλάχιστον τρεις καταγγελίες σύμφωνα με τις οποίες το συγκεκριμένο σποτ υποκινούσε τη βία και «δικαιολογούσε» την ενδοοικογενειακή βία.
Ο ίδιος ο διαφημιστής απάντησε ότι στην εν λόγω διαφήμιση δεν προβάλλονταν σοβαρές σκηνές βίας, και ότι κανείς μπορεί να παρακολουθήσει πολύ πιο βίαιες σκηνές στην τηλεόραση και μάλιστα σε ζώνες υψηλής τηλεθέασης. Δήλωσε μάλιστα ότι στόχος ήταν η πρόκληση γέλιου από τις συγκεκριμένες σκηνές τις οποίες και χαρακτήρισε κωμικές και καθόλου ενθαρρυντικές σε επικίνδυνες συμπεριφορές.
Επιπρόσθετα, υποστήριξε ότι το σποτ στόχευε σε κοινό ηλικίας 18-34 ετών και σε καμία περίπτωση δεν μεταδόθηκε κατά τη διάρκεια ή χρονικά κοντά σε κάποιο παιδικό πρόγραμμα.
Τελικά, η Επιτροπή Παραπόνων, αφού εξέτασε τις υπερβολικές εκφράσεις του προσώπου και την υποκριτική, απεφάνθη ότι δεν απεικονίστηκε πραγματικός τραυματισμός ή αγωνία, ότι η χρήση αργής κίνησης και η υπερβολικά δραματική μουσική όπερας συνέβαλαν σε έναν συνολικό κωμικό τόνο και απέρριψε τις καταγγελίες, δικαιώνοντας την εταιρεία.