Ποια πιάτα μπήκαν στα 100 πιο δημοφιλή.
Η Deliveroo, η κορυφαία πλατφόρμα παράδοσης φαγητού στο Ηνωμένο Βασίλειο, δημοσίευσε την ετήσια έκθεση «Deliveroo 100 Report», αποκαλύπτοντας τα κορυφαία πιάτα του 2024 που παραγγέλθηκαν στην πλατφόρμα σε δέκα αγορές παγκοσμίως.
Η λίστα Deliveroo 100 δείχνει μια στροφή προς τις επιλογές τροφίμων με επίκεντρο την υγεία, με τις σαλάτες να αποτελούν πλέον το 30% των 10 κορυφαίων πιάτων παγκοσμίως, από μόλις 10% το 2023 και να κερδίζουν για πρώτη φορά τα μπιφτέκια για να μπουν στη δεκάδα.
Το Ηνωμένο Βασίλειο δεν διαφέρει, με θρεπτικές και υγιεινές επιλογές τροφίμων με το Seiz’a Caesar + Blackened Chicken από την Atis και το SP Caesar από το The Salad Project, και τα δύο από το Λονδίνο να καταλαμβάνουν δύο από τα τρία δημοφιλέστερα πιάτα στο Ηνωμένο Βασίλειο φέτος.
Καθώς όλο και περισσότεροι καταναλωτές επιδιώκουν να συμπληρώσουν τα εβδομαδιαία ψώνια τους με γρήγορες και βολικές επιλογές από το Deliveroo, περισσότερα είδη πρώτης ανάγκης έχουν επίσης τρυπώσει στη λίστα με τις τάσεις φέτος, με αύξηση 600% από το 2022. Οι καταναλωτές χρησιμοποιούν επίσης την υπηρεσία ταχείας παράδοσης ειδών παντοπωλείου του Deliveroo για να κεράσουν τον εαυτό τους ένα ποτήρι κρασί, με το λευκό Soave του Co-op να μπαίνει για πρώτη φορά στο top 10 του Ηνωμένου Βασιλείου.
Το φαινόμενο «TikTok to table» συνεχίζει να καθοδηγεί τις επιλογές τροφίμων και να επηρεάζει τις αποφάσεις αγοράς, με περισσότερους καταναλωτές από ποτέ να στρέφονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να αναζητήσουν τι είναι καυτό στα τρόφιμα και τα ποτά.
Τα trendy τρόφιμα, όπως τα smash burgers, τα γεμάτα σάντουιτς που αξίζουν το Instagram, οι ιρλανδικές τσάντες με μπαχαρικά και η viral αίσθηση των λαχανικών – το αγγούρι – αποτελούν πλέον το 40% της παγκόσμιας λίστας με τα δέκα κορυφαία προϊόντα, αναδεικνύοντας τη δύναμη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη διαμόρφωση των γευστικών επιλογών των καταναλωτών.
Η μπάρα σοκολάτας «Can’t Get Knafeh of It», του FIX Dessert Chocolatier στο Ντουμπάι, η οποία είχε πάνω από 90 εκατομμύρια προβολές στο TikTok, κατέκτησε την πρώτη θέση ως το κορυφαίο trending item της φετινής χρονιάς στο Deliveroo παγκοσμίως.
Εκτός από τα πιο δημοφιλή πιάτα του 2024, το Deliveroo ανέλυσε τις συνήθειες παραγγελιών των πελατών του στο Ηνωμένο Βασίλειο για να αποκαλύψει μοναδικές περιφερειακές γνώσεις που ταιριάζουν στο καλούπι. Ο βασιλικός δήμος Royal Tunbridge Wells στο Κεντ παραγγέλνει περισσότερη σαμπάνια και GAIL’s Bakery από οπουδήποτε αλλού στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ το φημισμένα εναλλακτικό Μπράιτον βρίσκεται στην κορυφή της λίστας για τις παραγγελίες εναλλακτικών γαλακτοκομικών προϊόντων.
Οι κάτοικοι του Λονδίνου δεν απογοήτευσαν όσον αφορά τα στερεότυπα, παραγγέλνοντας περισσότερες ελιές Perello και πατατάκια τρούφας Torres από ό,τι το υπόλοιπο Ηνωμένο Βασίλειο μαζί.
Ο αντιπρόεδρος περιφερειακής ανάπτυξης της Deliveroo, Jeff Wemyss, σχολίασε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που αποκαλύπτουμε την ετήσια έκθεση Deliveroo 100, η οποία αποκαλύπτει μερικές ανεκτίμητες πληροφορίες για τις συνεχώς εξελισσόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο και όχι μόνο. Οι φετινές τάσεις αναδεικνύουν την αυξανόμενη δέσμευση των καταναλωτών για υγιεινή διατροφή, τον αναμφισβήτητο αντίκτυπο των ιογενών τάσεων στα τρόφιμα που καθοδηγούνται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και τις περιφερειακές προτιμήσεις για φαγητό. Στο Deliveroo, παραμένουμε αφοσιωμένοι στο να συνδέουμε τους πελάτες με τις γεύσεις που επιθυμούν, ενώ παράλληλα προσαρμοζόμαστε συνεχώς στις προτιμήσεις τους σε αυτό το δυναμικό τοπίο τροφίμων, ενώ παράλληλα υποστηρίζουμε τους συνεργάτες μας να προσεγγίσουν νέους πελάτες και να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις τους».
Η έκθεση «Deliveroo 100» έρχεται καθώς η Deliveroo παρουσίασε πρόσφατα τη στρατηγική της «συνταγή για ανάπτυξη» για την υποστήριξη των συνεργατών εστιατορίων, εστιάζοντας στην οικοδόμηση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών, την επέκταση των περιστάσεων παραγγελίας και την παροχή προσαρμοσμένων εργαλείων ανάπτυξης για την επιτυχία.