Πέμπτη, 26 Δεκεμβρίου, 2024
12 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Καταγγελία στο Cibum για μολυσμένο συσκευασμένο ψωμί μεγάλης ελληνικής εταιρείας άρτου

ΑρχικήΝέαΑσφάλεια ΤροφίμωνΚαταγγελία στο Cibum για μολυσμένο συσκευασμένο ψωμί μεγάλης ελληνικής εταιρείας άρτου
spot_img

Νέα καταγγελία στο cibum για προϊόν ελληνικής εταιρείας -Τεράστια μούχλα σε ψωμί της εταιρείας “Κατσέλης” – Ουδεμία ανταπόκριση στην επικοινωνία του καταναλωτή με την εταιρεία.

Μετά τις καταγγελίες για νεκρό ποντίκι σε κατεψυγμένο σπανάκι ελληνικής εταιρείας, για φασόλια ιδιωτικής ετικέτας του Σκλαβενίτη, μετά την καταγγελία για ξένο σώμα σε ξηρούς καρπούς Σκλαβενίτη, για σκουλήκια σε σοκολάτες από τα lidl για τυρί γεμάτο μούχλα επίσης από τα Lidl, και όχι μόνο, για άλλη μία φορά το Cibum έγινε δέκτης καταγγελίας Έλληνα καταναλωτή για συσκευασμένο ελληνικό προϊόν.

Όταν απολαμβάνετε ένα ψωμί Κατσέλης, ζείτε μία μοναδική εμπειρία γεύσης” αναφέρει στον ιστότοπό της η εταιρεία, αλλά προφανώς μία διαφορετική εμπειρία γεύσης βίωσε ένας πιστός πελάτης των προϊόντων της στην Κω. Η καταγγελία αφορούσε συσκευασμένο ψωμί σε φέτες Γερμανικού τύπου με σίκαλη και βρώμη της εταιρείας «Κατσέλης». Το ψωμί έχει ημερομηνία λήξης στις 18/12/2024.  Όπως ανέφερε ο αναγνώστης εξωτερικά δεν φαινόταν τίποτα. Η μόλυνση είχε μεταδοθεί από μέσα προς τα έξω χωρίς να φαίνεται στις εξωτερικές φέτες της συσκευασίας και δυστυχώς το αντιλήφθηκε αφού έφαγε μία φέτα.

‘Οπως μας έγραψε στην καταγγελία του «τους έστειλα Mail αλλά δεν πήρα ποτέ απάντηση, τίποτα κανένα ενδιαφέρον».  Δηλαδή ο καταναλωτής βίωσε δύο αρνητικές καταστάσεις από την εταιρεία «Κατσέλης». Από τη μία την παρουσία εμφανούς προσβολής του προϊόντος από μυκοτοξίνες και από την άλλη την πλήρη αδιαφορία από την εταιρεία.

Το mail που έστειλε ο καταναλωτής από την Κω στην εταιρεία Κατσέλης στις 27 Νοεμβρίου αλλά δεν πήρε απάντηση.

Γενικά δεν συνιστάται οι άνθρωποι να καταναλώνουν μουχλιασμένο ψωμί ακόμα και αν η μούχλα δεν είναι τόσο εμφανής όσο στην συγκεκριμένη περίπτωση. Αν και η μούχλα, δηλαδή μυκοτοξίνες σε ένα προϊόν είναι μια φυσική διαδικασία, αυτό δε σημαίνει ότι είναι κάτι απλό καθώς μπορούν να προκαλέσουν από διάρροια και εμετό, μέχρι σοβαρά προβλήματα στον ανθρώπινο οργανισμό, φτάνοντας ακόμη και στο να προκαλέσουν θάνατο. Πολλοί πιθανόν να έχουν φάει, σκόπιμα ή κατά λάθος, κάποιο τρόφιμο με μούχλα, όμως είναι λάθος να πιστεύουμε ότι δεν είναι και τίποτα πολύ σοβαρό, καθώς όταν αρχίσει να αναπτύσσεται η μούχλα παράγει μυκοτοξίνες. Πρέπει να γνωρίζουμε ότι η μούχλα που βλέπουμε πάνω στα τρόφιμα (ψωμί, τυρί, φρούτα, κλπ) είναι μόνο το μέρος της ανάπτυξης των μυκήτων, που είναι ορατό στην επιφάνεια των τροφίμων. Συνήθως οι μύκητες της μούχλας έχουν προχωρήσει με τις νηματώδεις ρίζες τους βαθιά στο τρόφιμο. Σε ορισμένες περιπτώσεις οι τοξίνες μπορεί να έχουν διασκορπιστεί σε όλο το τρόφιμο και απλά να μην είναι ορατές με γυμνό μάτι.

Στον γρήγορο και ανταγωνιστικό κόσμο των επιχειρήσεων, η διατήρηση μιας καλής φήμης και η επίτευξη της πίστης των πελατών είναι πρωταρχικής σημασίας αλλά η φήμη μπορεί να υποστεί πλήγμα εάν ο χειρισμός των παραπόνων δεν είναι ο σωστός. Ανεξάρτητα από το πόσο μεγάλη η μικρή είναι η εταιρεία η αντιμετώπιση των παραπόνων και των καταγγελιών έχει εξέχουσα σημασία και η φυγή ή η αδιαφορία στο πρόβλημα δεν πρέπει να αποτελεί επιλογή. Η ανάληψη της ευθύνης, η αποδοχή της αστοχίας και η αποζημίωση του πελάτη είναι ο καλύτερος δρόμος που μπορεί να ακολουθήσει μια εταιρεία προκειμένου να διατηρήσει τη φήμη της.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

11 ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΑΘΕ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΠΟΥ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΠΑΡΑΠΟΝΑ.ΑΣ ΜΗΝ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΤΑΙ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ.ΤΑ emails ΑΝ ΤΑ ΔΟΥΝ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ.
    ΓΙ’ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ Η ΚΑΘΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΠΕΛΑΤΩΝ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΙ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ.ΑΣ ΜΗΝ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΤΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΑΝ ΚΙΝΗΘΗΚΕ ΜΕ ΛΑΘΟΣ ΤΡΟΠΟ

  2. Άσε μας κουκλίτσα μου που τρώμε μούχλες και θα μας πεις ότι δεν έπρεπε να στείλουμε email αλλά να πάρουμε τηλέφωνο. Σιγά μην ζητήσουμε και συγνώμη και ποια είσαι εσύ να μας πεις αν θα διαμαρτυρόμαστε και πότε. Κάνε μας την χαρη

  3. Ειχα ακριβως το ιδιο περιστατικο με το συγκεκριμενο προιον. Εστειλα email και μου απαντησαν σε 2 ημερες. Ηρθαν και παρελαβαν το χαλασμενο προιον 1 εβδομαδα μετα και μου αντικατεστησαν και μου εδωσαν και αλλα προιοντα.
    Μην ειστε Ελληναρες και γκρινιάρηδες. Το email που εγραψε ο εν λογω ηταν στα ορια του απειλητικου. Καλα χαλαρωσε λιγο. Δεν θα γινεις πλούσιος απο μια χαλασμενη φετα ψωμι..

    • πολύ σωστός,
      η υπερβολική και στα όρια της απειλής επιστολή δεν θα σου δώσει το παραπάνω δίκιο ούτε παραπάνω αποζημίωση,και επιπλέον και στο σπίτι του καθενός μπορεί να συμβεί μια αστοχία σε τρόφιμο ακόμα και σε κατσαρίδες στο μπάνιο δεν θα του το κλείσουμε κιόλας !!

  4. Ο Κατσέλης είναι σοβαρή εταιρεία. Η μούχλα το πιθανότερο προήλθε από άλλο λόγο. Πχ κακες συνθήκες μεταφοράς η αποθήκευσης από το κατάστημα λιανικης κλπ κλπ.

  5. Πριν τρεις μέρες πετάξαμε την ίδια συσκευασία. Η μούχλα είχε απλωθεί σε ολόκληρες τις φέτες. Δυστυχώς δεν πήραμε τηλέφωνο την εταιρεία…

  6. I had the same problem of mold on packaged Katselis sliced bread. I called their customer service, just to notify them of the incident. They responded immediately and insisted on sending me a new loaf. I told them it wasn’t necessary because my sole purpose was just to inform them so they could rectify the problem. They insisted, however, and sent 4 loaves of various breads! Good business practice and I am thankful for their response but most of all, they need to resolve the problem!

  7. Καλά λοιπόν λοβοτομή έχετε υποστεί όλοι; Σας πουλάνε σάπια, μουχλιασμένα, με ποντίκια , κατσαρίδες και όλο το ζωικό βασίλειο κι εσείς λέτε να χαλαρώσουμε; Μήπως να τους ζητήσουμε και συγνώμη που θησαυριζουν είς βάρος μας; Αλλά φυσικά δεν έχετε ιδέα για τί κέρδη μιλάμε σ αυτές τις εταιρείες

  8. Μήπως να μας γράψετε και το όνομα της εταιρείας με το σπανάκι μπας και γλυτώσει κανένας άνθρωπος; Στην περίπτωση αυτή μιλάμε για απόπειρα δολοφονίας κανονικά.

  9. Καταναλώστε δεν παθαίνετε τίποτα αμοιβάδες. Εδώ τρώτε Μητσοτάκη και όλους τους πολιτικούς απατεώνες επί 10ετιες και όλα καλά,για λίγη μούχλα κάνετε έτσι!? Όχι όλοι, αλλά η πλειοψηφία είναι….

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Coca Cola: Ανάκληση 28 εκατομμυρίων αναψυκτικών λόγω σοβαρού κινδύνου – 80 επιθεωρητές εν δράσει

Η μεγαλύτερη ανάκληση των τελευταίων 25 ετών στην Αυστρία που επηρέασε 18 χώρες.

Έκκληση προς την αλλαντοβιομηχανία: Μειώστε τα συντηρητικά για να αυξήστε την ασφάλεια – Προτεινόμενες λύσεις    

Τα μέτρα που προτείνουν ερευνητές για τη μείωση του κινδύνου λιστερίωσης στα τρόφιμα.

Κίνδυνος ασφυξίας από παιδικά ζελεδάκια! Πωλούνται και στην Ελλάδα

Η λίστα των προϊόντων που ανακαλούνται, μερικά από τα οποία πωλούνται και στην Ελλάδα.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο