Η αθέατη πλευρά των δημοσίων σχέσεων στη βιομηχανία τροφίμων.
Το βιβλίο “Dark PR” του Grant Ennis (https://darajapress.com/publication/dark-pr-how-corporate-disinformation-harms-our-health-and-the-environment) είναι μια εξαιρετική δουλειά πάνω στο θέμα των δημοσίων σχέσεων των κολοσσών της βιομηχανίας τροφίμων. Είναι must read για όλους εμάς που εργαζόμαστε στον τομέα των τροφίμων και ποτών.
Το βιβλίο είναι εξαιρετικά επίκαιρο και γίνεται ακόμα πιο επίκαιρο όταν διάβασα ένα πρόσφατο δημοσιεύμα στους Time του Λονδίνου https://www.thetimes.co.uk/article/times-health-commission-wq9tg02cn?utm_source=Sailthru&utm_medium=email&utm_campaign=Best%20of%20Times%20-%20Thursday%2022nd%20February%202024&utm_term=audience_BEST_OF_TIMES
Για τις εφτά από τις δέκα παγκόσμιες εταιρείες που παράγουν τρόφιμα, τα δύο τρίτα των πωλήσεών τους ήταν πωλήσεις junk food!
Τρομακτικό…
Συνεπώς, ας μην μας κάνει πια εντύπωση γιατί αυξάνεται η παχυσαρκία και οι καρδιαγγεικές παθήσεις.
Εδώ όμως είναι και μια χρυσή ευκαιρία για τα τρόφιμα που παράγουν “μικροί” (σε σχέση με τα πολυεθνικά μεγαθήρια) παραγωγοί τροφίμων στην Ελλάδα. Τρόφιμα που έχουν άριστα οργανοληπτικά χαρακτηριστικά και υψηλό εξαγωγικό δυναμικό.
Ιδού πεδίο δόξης λαμπρό!
Email: funfood16@gmail.com
Twitter: @yanzabet