Γιατί δεν γίνονται αποδεκτές από τους καταναλωτές όλες οι καινοτόμες προσπάθειες και δεν επιβιώνουν στις αγορές.
Στις 27 Ιούνη, δημοσιεύθηκε στην επιστημονική επιθεώρηση Foods το άρθρο με τίτλο:
Consumer Response to Novel Foods: A Review of Behavioral Barriers and Drivers
https://www.mdpi.com/2304-8158/13/13/2051
Πρόκειται για ένα άρθρο ανασκόπησης που μελετά τους παράγοντες που επηρεάζουν και διέπουν την στάση των καταναλωτών ως προς τα νέα τρόφιμα (novel foods). Οι συγγραφείς αναλύουν διεξοδικά πώς η νοητική μεροληψία (cognitive bias) των καταναλωτών επηρεάζει τις επιλογές των τροφίμων που αγοράζουν.
Το σημερινό άρθρο μαζί με το χθεσινό κείμενό μας είναι χρήσιμες πληροφορίες για το προς που βαδίζουν οι προτιμήσεις των καταναλωτών.
Email: funfood16@gmail.com
Twitter: @yanzabet