H εξαιρετική ιδέα της Ελληνικής startup εταιρείας Digital Bites.
Πριν από λίγες μέρες διαβάσαμε στο cibum.gr για μια πολύ ενδιαφέρουσα επιχειρηματική καινοτομία: την Digital Bites.
Σε αντίθεση με το τι προδίδει το όνομα σε ελεύθερη μετάφραση (“ψηφιακές μπουκιές”), η εταιρεία δίνει μια “γεύση” στις εταιρείες για το τι σκέφτονται οι καταναλωτές για τα προϊόντα τους. Η Digital Bites, ως ελληνική, νεοσύστατη startup, βοηθά τις εταιρίες του χώρου των τροφίμων να τεστάρουν με μεγάλη ακρίβεια την πιθανότητα επιτυχίας του λανσαρίσματος ενός νέου προϊόντος ή των αλλαγών σε υφιστάμενα προϊόντα.
Αυτό γίνεται με την χρήση της τεχνολογίας της εικονικής πραγματικότητας (Virtual Reality, VR) για να εισάγουν τρισδιάστατα μοντέλα των υπό έρευνα προϊόντων σε εικονικά περιβάλλοντα που προσομοιάζουν με ιδιαίτερη ακρίβεια την πραγματικότητα, στα οποία η εταιρεία μετρά την αντίδραση των καταναλωτών στόχων σε αυτά.
Πρόκειται για μια εξαιρετική πρωτοβουλία. Το πώς αντιδρούν οι εν δυνάμει καταναλωτές όταν τρώνε κάποιο τρόφιμο, μετρώντας την αντίδρασή τους, μπορεί να μας δώσει πολλές χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τα οργανοληπτικά χαρακτηριστικά των τροφίμων και αυτές οι πληροφορίες είναι πολύτιμο feedback για τις R+D ομάδες των εταιρειών παραγωγής τροφίμων.
Email: ioannis.zabetakis@ul.ie
Twitter: @yanzabet