Στο στόχαστρο η Βιομηχανία τροφίμων για τη νέα μέθοδο “ύπουλης” αύξησης των τιμών…
Και τι δεν κάνουν οι εταιρείες τροφίμων για να κρύψουν τις μεγάλες αυξήσεις στις τιμές των προϊόντων τους! Αντί να αλλάζουν την τιμή, κάνουν άλλο κόλπο! Βάζουν λιγότερη ποσότητα τροφίμου μέσα στην ίδια συσκευασία… Εξωτερικά, το προϊόν φαίνεται ίδιο, αλλά η ίδια συσκευασία περιέχει μικρότερη ποσότητα, γραμμένα με μικρά γράμματα.
Το φαινόμενο λέγεται shrinkflation και έχει παγκόσμιες διαστάσεις!
Το κόλπο είναι πανέξυπνο! Δεν έχουν αλλάξει τις συσκευασίες στο ελάχιστο… άρα μηδέν κόστος για τις εταιρείες τροφίμων. Απλά, το περιεχόμενο τρόφιμο έχει μειωθεί πάνω από 10%.
Σε άλλες περιπτώσεις, έχει μειωθεί κατά 10-15% η συσκευασία και η περιεχόμενη ποσότητα και η τιμή έχει μείνει η ίδια.
Θα το λέμε μέχρι να μαλλιάσει η γλώσσα μας: η κυβέρνηση τι κάνει επ’αυτού για να βοηθήσει τα νοικοκυριά; Απλά παρακολουθεί;
Για το φαινόμενο αυτό, μπορείτε να διαβάσετε και εδώ.
Email: ioannis.zabetakis@ul.ie
Twitter: @yanzabet