Πρέπει να προλάβει ή εταιρεία ή να αφήσει την πρωτοβουλία στα χέρια των Αρχών;
Ανάκληση. Μια λέξη που την τρέμουμε οι περισσότεροι και την βάζουμε κάτω από το χαλί της εταιρείας μας.
Όταν γράφω για ανάκληση, ανακαλώ από την μνήμη μου το μακρινό…2008 όταν στην Ελλάδα είχαμε το σκάνδαλο του ηλι(θι)έλαιου. Τότε, έγραψα αυτές τις γραμμές στο ΒΗΜΑ.
Κάτι που δεν θα πρέπει να μην αμελούμε ότι μια μικρή εν τω γεννάσθαι κρίση μπορεί να γίνει σεισμός πολλών ρίχτερ αν την αμελήσουμε. Έτσι, είχε γίνει τότε, το 2008, όταν ο ΕΦΕΤ ουσιαστικά σύρθηκε σε ολική ανάκληση του ηλιελαίου από την αγορά!
Όλα αυτά είναι και σήμερα στην πρώτη γραμμή επικαιρότητας και δράσης. Σύμφωνα με την μελέτη του Πανεπιστημίου Penn State (Pennsylvania State University), η μείωση στη ζήτηση των προϊόντων ήταν οκτώ φορές πιο μεγάλη όταν η ανάκληση γίνεται από τις αρχές σε σύγκριση με ανακλήσεις που γίνονται με πρωτοβουλία της εταιρείας! Ναι! Οκτώ φορές!
Άρα, καλύτερα ανάκληση άμεση και έντιμη.
Email: ioannis.zabetakis@ul.ie
Twitter: @yanzabet