Δείτε την καμπάνια της αγαπημένης ελληνικής «πράσινης» μπύρας Heineken για τα 150 χρόνια της.
Για να γιορτάσει τα 150 χρόνια της, η Heineken πραγματοποίησε μια άνευ προηγουμένου καμπάνια: έναν «εορτασμό» για τα χρόνια που οι καταναλωτές προφέρουν λάθος το όνομά της!
Haikenen, Aineken, Haignen, Heineken ή Verdinha, πολύς κόσμος φαίνεται να προφέρει λάθος το όνομα της μπύρας Heineken ή «πράσινης», όπως την ξέρουμε εδώ στην Ελλάδα.
Κατά τη ζωντανή μετάδοση του αγώνα UEFA Champions League, που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 10 Ιουνίου, ο αφηγητής André Henning, μαζί με τους άλλους σχολιαστές του TNT Sports, Alex και Vitor Sérgio, ξεκίνησαν έναν διάλογο στον οποίο η Heineken προφέρεται διαφορετικά.
Με αυτό κατέληξαν να λένε ένα από τα «λάθος» ονόματα της μάρκας που χρησιμοποιούνται συνήθως από τους καταναλωτές σε καθημερινή βάση, με άτυπο τρόπο, δημιουργώντας ένα σύστημα λανθασμένων ονομάτων για την μπύρα, με μεγάλη απήχηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Αυτό ακριβώς φαίνεται και στο βίντεο που θα δείτε παρακάτω, αφού ο κάθε πολιτισμός φαίνεται να έχει διαφορετικό όνομα για το πώς ζητά μια μπύρα Heineken όταν επιθυμεί να πιει μια κρύα μπύρα.
Το βίντεο αποδεικνύει πως η μάρκα γιορτάζει τις καλές στιγμές που προσφέρει, ακόμα κι αν ο τρόπος που οι καταναλωτές γράφουν ή προφέρουν το όνομά της δεν είναι 100% όπως είχε αρχικά προβλεφθεί. Σε αυτό, η ζυθοποιία αντικαθιστά το λογότυπό της με διάφορες εναλλακτικές ορθογραφίες που έχει παρατηρήσει όλα αυτά τα χρόνια, που εμφανίζονται σε όλους τους λογαριασμούς και τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης.
Οι πολλές διαφορετικές «μεταγλωττίσεις» της Heineken για χάρη των 150 ετών ύπαρξής της είχαν ως στόχο να αντικατοπτρίσουν ότι οι καλές στιγμές και οι αληθινές σχέσεις που έρχονται με την μπύρα είναι αυτό που έχει πραγματικά σημασία.
H Heineken συνεργάστηκε, επίσης, με τον επιστήμονα συμπεριφοράς Dr. Chris Brauer στο Goldsmiths του Πανεπιστημίου του Λονδίνου για τη δημιουργία του Good Times Index, ενός «δείκτη καλών στιγμών».
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, το 87% των καταναλωτών επωνυμίας θεωρούν τα social social σημαντικά για τη διασκέδαση.
Για τους φίλους των αθλημάτων, η έρευνα έδειξε πως το 75% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι τα άτομα με τα οποία παρακολουθούν έναν αγώνα είναι πιο σημαντικά από τη νίκη της ομάδας!
Η καμπάνια οδηγεί τους καταναλωτές σε ένα ταξίδι σε όλο τον κόσμο για να αγκαλιάσουν όλους τους διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους οι άνθρωποι συναντιούνται και απολαμβάνουν περιστάσεις και αναμνήσεις με τη Heineken.
Το βίντεο αναπτύχθηκε από το πρακτορείο Le Pub Milan.
Η Heineken διανέμει τη μπύρα της επί του παρόντος στους πελάτες της σε περισσότερες από 190 χώρες.