ΑρχικήΝέαΑγρότεςΕπιστήμη: Η χορήγηση υπολειμμάτων μήλων σε κοτόπουλα ενισχύει την υγεία τους

Επιστήμη: Η χορήγηση υπολειμμάτων μήλων σε κοτόπουλα ενισχύει την υγεία τους

2 λεπτά ανάγνωσης

Ένα μήλο την ημέρα τον κτηνίατρο κάνει πέρα!

Ο χυμός, ο πολτός και άλλα απόβλητα από τα μήλα, όταν εγχέονται σε αυγά κοτόπουλου κρεατοπαραγωγής, πριν από την εκκόλαψη, δείχνουν σημάδια ενίσχυσης της εντερικής υγείας του ζώου, σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου Cornell των ΗΠΑ.

- Advertisement -

Οι ερευνητές έγχυσαν χυμό, λιωμένα κουκούτσια  και πολτό μήλου – in vivo – στο αμνιακό υγρό του αναπτυσσόμενου εμβρύου μέσα σε ένα αυγό κοτόπουλου. Μετά την εκκόλαψη των αυγών, συλλέχθηκαν σχετικά δείγματα για αναλύσεις.

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι αυτή η παρέμβαση στο αυγό μπορεί να αυξήσει το σύστημα μεταφοράς αμινοξέων του νεαρού κοτόπουλου, να βελτιώσει τη βιοδιαθεσιμότητα του σιδήρου, να ενισχύσει τους μικροβιακούς πληθυσμούς στο παχύ έντερο του ζώου και να υποστηρίξει την ανάπτυξη δυνητικά ευεργετικών βακτηρίων του εντέρου.

- Advertisement -

 «Τα μήλα αποτελούνται από βιοενεργά συστατικά, όπως φυτοχημικά και πρεβιοτικά που θα μπορούσαν να βοηθήσουν την υγεία του εντέρου και το μικροβίωμα του εντέρου», δήλωσε ο ανώτερος συγγραφέας της μελέτης Elad Tako.

«Ο πυρήνας του μήλου αντιμετωπίζεται πλέον σαν βιομηχανικό απόβλητο. Εάν μπορούμε δυνητικά να χρησιμοποιήσουμε τον πυρήνα, ο οποίος είναι πλούσιος σε θρεπτικά συστατικά, μπορούμε να τον προσθέσουμε στη διατροφή των κοτόπουλων κρεατοπαραγωγής», είπε ο Τάκο. «Μπορούμε να βελτιώσουμε τη διατροφή στις ζωοτροφές τους και να επιτύχουμε παραγωγικότητα με πιο φυσικό τρόπο – και ενδεχομένως να μειώσουμε τη χρήση πρόσθετων διαιτητικών χημικών ουσιών».

- Advertisement -

Οι ερευνητές είπαν ότι αυτή ήταν μια αρχική μελέτη για να καταδείξει την πιθανή επίδραση της προσθήκης υπολειμμάτων μήλου στις ζωοτροφές κοτόπουλου και υπέδειξαν την ανάγκη για μακροχρόνιες μελέτες.

- Advertisement -

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Οι επιστήμονες αποφάσισαν: Αυτό είναι το πιο θρεπτικό λαχανικό στον κόσμο

Επιστήμονες του CDC κατέταξαν 41 φρούτα και λαχανικά με βάση την πυκνότητα θρεπτικών συστατικών. Μόνο ένα πήρε βαθμολογία 100

Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας Τροφίμων: Οι “30 Εντολές” που μπορούν να αποτρέψουν μια τροφική δηλητηρίαση

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας Τροφίμων, το cibum συγκεντρώνει 30 πρακτικές οδηγίες που μπορούν να συμβάλουν ουσιαστικά στη μείωση των τροφιμογενών περιστατικών και στην προστασία της δημόσιας υγείας