Ξενοδοχεία στις ΗΠΑ αποκαλύπτουν τα περισσότερα παράξενα αιτήματα που έχουν γίνει από πελάτες σε υπηρεσίες δωματίου.
Eντάξει, πολλά καταστήματα έχουν κατά καιρούς απασχολήσει το ίντερνετ με ορισμένες επιεικώς απαράδεκτες συνήθειές τους, αλλά το ίδιο συμβαίνει και με πολλούς πελάτες, που προκαλούν αντιδράσεις με τις παράλογες ή αστείες απαιτήσεις τους.
Μιας και είναι καλοκαίρι, λοιπόν, και οι πελάτες- παραθεριστές κάνουν τις διακοπές τους, η Έκθεση Υπηρεσίας δωματίου της Hotels.com μοιράστηκε μερικά από τα πιο ασυνήθιστα αιτήματα πελατών σε ξενοδοχεία.
Εκ πρώτης όψεως το «νερό διαίτης» είναι αυτό που τραβά περισσότερο την προσοχή, ειδικά για εμάς που δεν γνωρίζαμε ότι το νερό από μόνο του κατατάσσεται σε διαίτης και μη.
Ακολουθούν τα επίσης ιδιαίτερα αιτήματα «λιωμένο παγωτό» (και δεν εννοούμε το τραγούδι των Ξύλινων Σπαθιών) και ψάρια μαγειρεμένα κατά ειδική παραγγελία.
Άλλες παραγγελίες περιλαμβάνουν ένα πιάτο shakshuka χωρίς αυγά ( το οποίο έχει ως βασικό συστατικό του τα αυγά), μια ομελέτα χωρίς ασπράδι αυγού, μπολ με ρύζι για έναν σκύλο και έναν…βίσωνα!
Οπότε, σε όλους τους εργαζόμενους αυτή την περίοδο στην εστίαση και τον τουρισμό ευχόμαστε υπομονή, καθώς σας περιμένει μια δύσκολη σεζόν!