Η Arla μείωσε τις προβλέψεις της για τις πωλήσεις κατά 5 δις και 6 δις ευρώ για το 2023. Έπεσε η κατανάλωση του Lurpak στην Ευρώπη.
Mε μειωμένες προβλέψεις για τα οικονομικά αποτελέσματα του έτους επανέρχεται η δανική γαλακτοκομική εταιρεία Arla, αναφέροντας το αυξανόμενο κόστος ζωής στην Ευρώπη και τον υψηλό πληθωρισμό για τα τρόφιμα στην ήπειρο ως τους κύριους λόγους που αναμένεται να μειωθούν οι πωλήσεις.
Για το πρώτο εξάμηνο του φετινού έτους, η Arla ανέφερε αύξηση πωλήσεων, βασισμένη στις αυξημένες τιμές των προϊόντων της, αλλά αναθεώρησε, βλέποντας ότι οι όγκοι του βουτύρου Lurpak, που πωλείται σε 95 χώρες, σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας μειώθηκαν κατά 6,6%, ενώ η ποσότητα τυριού Castello μειώθηκε κατά 4,4% σε σχέση με το 2022.
Μειωμένα κατά 36% παρουσιάστηκαν και τα κέρδη προ τόκων της Arla για το πρώτο εξάμηνο του 2023, στα 161 εκατ. ευρώ.
Με την αβεβαιότητα στην αγορά να συνεχίζει στα ίδια επίπεδα, ο όμιλος μείωσε τις προοπτικές πωλήσεών του για το 2023 σε 13,2 δισεκατομμυρίων ευρώ και 13,7 δισεκατομμυρίων ευρώ, από 13,6 δισεκατομμύρια ευρώ σε 14,2 δισεκατομμύρια ευρώ που είχε προβλέψει τον Φεβρουάριο.