Τρίτη, 25 Μαρτίου, 2025
15.4 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Καταναλωτής βρήκε… ψείρες σε συσκευασμένο τρόφιμο από σουπερμάρκετ!

ΑρχικήΝέαΑσφάλεια ΤροφίμωνΚαταναλωτής βρήκε... ψείρες σε συσκευασμένο τρόφιμο από σουπερμάρκετ!
spot_img

Τα πιο παράξενα ξένα σώματα που έχουν βρει οι καταναλωτές σε τρόφιμα σύμφωνα με έρευνα

Έχουμε καταγράψει εκατοντάδες καταγγελίες για την παρουσία ξένων σωμάτων σε τρόφιμα κάποια όμως από αυτά ξεπερνούν κάθε φαντασία.

- Advertisement -

Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το Who?, (το βρετανικό σάιτ που καθημερινά εξετάζει προϊόντα και υπηρεσίες και δίνει συμβουλές προς τους καταναλωτές) σε 1.154 μέλη που πραγματοποιήθηκε τον Ιανουάριο του 2024, έχουν βρεθεί σε τρόφιμα αντικείμενα όπως κοσμήματα, ψείρες ξύλου ακόμη και ένα μπουλόνι βιομηχανικού μεγέθους!

Οι αγοραστές μοιράζονται τις ιστορίες τους

Στην ερώτηση αν είχαν βρει ποτέ κάτι σε ένα είδος φαγητού ή ποτού που είχαν αγοράσει από σούπερ μάρκετ που δεν θα έπρεπε να υπάρχει, το 12% του κοινού που συμμετείχε στην έρευνα, απάντησε ναι.

Ανάμεσα στα πιο εντυπωσιακά ευρήματα ήταν ένα μπουλόνι βιομηχανικού μεγέθους σε συσκευασμένα ψάρια, μια μύγα σε ένα πακέτο κροτίδες, καθώς και ψείρες ξύλου, κοσμήματα και περιττώματα ζώων σε διάφορες άλλες αγορές τροφίμων.

Τα μέλη ανέφεραν επίσης κάμπια, ένα θραύσμα ξύλου σε αλατισμένο φιστίκι και «ένα πολύ μεγάλο κομμάτι που θα μπορούσε να ήταν τένοντας ζώου σε μια κρεατόπιτα.

Ένας καταναλωτής κατήγγειλε ότι είχε βρει κόκκαλο στα δημητριακά, ενώ ένα άλλος βρήκε ένα κομμάτι γρανίτη σε σοκολάτα. Αναφέρθηκε επίσης ένας ιστός αράχνης σε μια σακούλα με αλεύρι, μαζί με πιο συνηθισμένα αντικείμενα, όπως τρίχες, έντομα και κομμάτια πλαστικού.

Από τα μέλη που απάντησαν στην έρευνα – η οποία δεν αφορούσε κάποιο συγκεκριμένο σούπερ μάρκετ, προϊόντα ή χρονική περίοδο – το 3% είπε ότι αγόρασε ένα είδος φαγητού ή ποτού που έπρεπε να έχει ανακληθεί.

Έλλειψη ενημέρωσης

Εν τω μεταξύ, μόλις το 2% των ερωτηθέντων ανέφεραν ότι ειδοποιήθηκαν απευθείας από το σούπερ μάρκετ για μια ανάκληση προϊόντος και λιγότεροι από τους μισούς εντόπισαν ειδοποιήσεις ανάκλησης στο κατάστημα. Περίπου τα μισά από τα μέλη που συμμετείχαν στην έρευνα μας είπαν ότι θα ήθελαν ή θα περίμεναν να επικοινωνήσει μαζί τους ο πωλητής σε περίπτωση ανάκλησης.

Τα μέλη πρότειναν τρόπους με τους οποίους τα σούπερ μάρκετ θα μπορούσαν να επικοινωνήσουν μαζί τους ή να τους ειδοποιήσουν για ανάκληση θα ήταν μέσω κοινωνικών μέσων, email ή μηνυμάτων. Περίπου το 79% των ερωτηθέντων είπε ότι είχαν δει μια είδηση ​​ή μια ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σχετικά με μια ανάκληση φαγητού.

Κανένας από αυτούς που απάντησαν δεν είπε ότι αρρώστησε ως αποτέλεσμα της κατανάλωσης ενός προϊόντος που ανακλήθηκε.

spot_img

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Γραφτείτε στο newsletter του cibum

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Εσείς γνωρίζετε πόσα γλυκαντικά καταναλώνετε; Τα απογοητευτικά αλλά και αποκαλυπτικά ευρήματα μελέτης

Το κόλπο της βιομηχανίας τροφίμων για να μην φαίνεται ότι ξεπερνά το νομοθετημένα όρια για την παρουσία γλυκαντικών, αλλά και να επιτυγχάνει ένα βέλτιστο γευστικό προφίλ

Αλουμίνιο στις σοκολάτες: Μέγιστο αποδεκτό όριο και πιθανοί κίνδυνοι

Γνωμοδότηση της επιστημονικής επιτροπής της FASFC για το ανώτατο αποδεκτό όριο παρουσίας αλουμινίου σε σκόνη κακάο και σε σοκολάτα και σε προϊόντα σοκολάτας.

Ενεργειακά ποτά: Συμπεράσματα έρευνας για τις επιπτώσεις στο καρδιαγγειακό σύστημα των εφήβων

Συλλογή δεδομένων από 5.000 εφήβους για την κατανάλωση ενεργειακών ποτών και τις επιπτώσεις της στην υγεία
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα