ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΑΘΗΣ ξεχώρισε στα Super Market Awards, μία σημαντική διοργάνωση βραβείων στον χώρο του λιανεμπορίου τροφίμων, συγκεντρώνοντας δύο διακρίσεις, που επιβεβαιώνουν την αφοσίωσή της στην καινοτομία και την υψηλή ποιότητα. Οι διακρίσεις, αφορούν το επαναλανσάρισμα της σειράς των φρέσκων σαλατών σε νέες, διάφανες συσκευασίες, που υποστηρίχθηκε από τηλεοπτική, ραδιοφωνική και έντυπη καμπάνια, καθώς και τοποθέτηση των προιόντων σε εκπομπές μαγειρικής.
Ειδικότερα, η εταιρεία απέσπασε χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Επιτυχημένο Επαναλανσάρισμα Σειράς Προϊόντων» για τη σειρά των φρέσκων σαλατών, που επανακυκλοφόρησαν σε ανανεωμένες συσκευασίες, και ενισχύθηκαν από την προσθήκη τεσσάρων νέων κωδικών. Οι φρέσκες σαλάτες Μπάρμπα Στάθης είναι 3 φορές πλυμένες, φρεσκοκομμένες και έτοιμες για σερβίρισμα και προσφέρουν ποικιλία γευστικών και διατροφικών επιλογών που απαντούν στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών. Συνολικά, η σειρά αποτελείται από 10 προϊόντα τα οποία κυκλοφόρησαν σε νέες διάφανες συσκευασίες, φτιαγμένες από 100% ανακυκλώσιμα υλικά, που περιέχουν 17% λιγότερο πλαστικό, υπογραμμίζοντας τις υπεύθυνες επιχειρηματικές πρακτικές που υιοθετεί η εταιρεία για τη βιώσιμη ανάπτυξη.
Παράλληλα, η ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΑΘΗΣ κατέκτησε χάλκινο βραβείο στην κατηγορία «Marketing & Επικοινωνία (Food)» για τη στρατηγική επικοινωνίας που συνόδευσε το επαναλανσάρισμα της σειρά των φρέσκων σαλατών. Η ολοκληρωμένη 360° καμπάνια, με κεντρικό μήνυμα «Μας κάνουν καλό!», συνδύασε παραδοσιακά και ψηφιακά μέσα, εστιάζοντας στην καινοτομία των νέων συσκευασιών και την ποιότητα των φρεσκοκομμένων λαχανικών της ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΑΘΗΣ, κατακτώντας την προτίμηση του καταναλωτικού κοινού.
Κάθε διάκριση επιβεβαιώνει τη συνεχή εξέλιξη της ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΑΘΗΣ, η οποία επενδύει διαχρονικά στην καινοτομία και την ποιότητα, ανταποκρινόμενη στις ανάγκες των Ελλήνων καταναλωτών.