Η προειδοποίηση του Ιαπωνικού Πρακτορείου Καταναλωτών για την Domino’s Pizza Japan.
Για παραπλανητικές επισημάνσεις στα φυλλάδια της, κατηγόρησε την Domino’s Pizza Japan, η υπηρεσία παρακολούθησης καταναλωτών της Ιαπωνίας.
Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς, η εταιρεία πίτσας διαθέτει στα φυλλάδια της, χρεώσεις με πολύ μικρά γράμματα, παραβιάζοντας το νόμο περί παραπλανητικής διαφήμισης της Ιαπωνίας.
Η υπηρεσία εξέδωσε την προειδοποίηση προς την Domino’s Pizza Japan την 27η Ιουνίου, σύμφωνα με την οποία, οι χρεώσεις υπηρεσιών διατίθενται σε πολύ μικρή γραμματοσειρά, μακριά από τις τιμές πακέτου και παράδοσης κατ’ οίκον που αναγράφονται με τα στοιχεία του μενού της. Κάτι τέτοιο μπορεί να παραπλανήσει τους υποψήφιους καταναλωτές πως δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση για τις υπηρεσίες, κατέληξε η υπηρεσία και διέταξε την εταιρεία να λάβει μέτρα προκειμένου κάτι τέτοιο να μην επαναληφθεί.
Σύμφωνα με το πρακτορείο, τα φυλλάδια με τα μικρά γράμματα που διανεμήθηκαν στα καταστήματα, ως ένθετα εφημερίδων, τοποθετήθηκαν σε διαφορά ταχυδρομικά κουτιά για 953 από τα 974 καταστήματα της αλυσίδας σε όλη τη χώρα από τις 3 Οκτωβρίου 2022 έως τις 23 Απριλίου του τρέχοντος έτους. Τα περισσότερα καταστήματα επιβάλλουν χρέωση υπηρεσιών 6-7% έως και 299 γιεν (περίπου 1,5 ευρώ) στους λογαριασμούς των πελατών.
Η Domino’s Pizza Japan από την πλευρά της, υποστήριξε πως είχε καταργήσει τη χρέωση υπηρεσιών και αύξησε τις τιμές του μενού της κατά περίπου 9% στις 24 Απριλίου, ενώ σχολίασε: “Ζητούμε συγγνώμη για την παραπλανητική επισήμανση. Θα λάβουμε αυτήν την εντολή δράσης στα σοβαρά και θα ενισχύσουμε τα σύστημα ελέγχου επισήμανσης”.