Με εστιατόρια σε περισσότερες από 39.000 τοποθεσίες σε περίπου 100 χώρες ανά τον κόσμο, η McDonald’s ετοιμάζεται τώρα να κάνει το επόμενο βήμα και να δημιουργήσει εικονικά εστιατόρια στο metaverse.
Ο χώρος του metaverse γίνεται όλο και πιο δημοφιλής από τότε που ο ιδρυτής του Facebook, Μαρκ Ζούκερμπεργκ παρουσίασε το όραμά του για το Meta – όπως ονομάζεται πλέον το Facebook – και έτσι, οι μεγάλες αλυσίδες παγκοσμίως προσπαθούν σιγά σιγά να αποκτήσουν παρουσία σε αυτό.
Η McDonald’s έχει καταθέσει 10 αιτήσεις για εμπορικά σήματα, ώστε να μπορέσει να παρασκευάσει και να πουλήσει εικονικά αγαθά (τρόφιμα και ποτά) στο metaverse. Μεταξύ αυτών των εμπορικών σημάτων είναι το McCafe, το οποίο θα προσφέρει πλήθος από ψυχαγωγικές δραστηριότητες, όπως εικονικές συναυλίες στο metaverse.
Η αλυσίδα φιλοδοξεί να δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της να μπορούν να παραγγέλνουν μέσα από ένα εικονικό εστιατόριο ό,τι θέλουν να φάνε χωρίς να χρειάζεται να βγουν από το metaverse και η παραγγελία να παραδίδεται μετά από λίγο στην πόρτα του σπιτιού τους.
Θα χρειαστούν περίπου οκτώ μήνες έως ότου το Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας και Εμπορικών Σημάτων των ΗΠΑ εγκρίνει πιθανώς τις αιτήσεις της McDonald’s.
Δεν είναι ο μόνος μεγάλος όμιλος που επιθυμεί να αποκτήσει ισχυρή παρουσία στο metaverse, αφού και άλλοι κολοσσοί από διαφορετικούς τομείς εμπορικών δραστηριοτήτων έχουν κάνει σιγά σιγά τα πρώτα τους αντίστοιχα βήματα, όπως – μεταξύ άλλων – η Nike, η Microsoft, Warner Music και ας μην ξέρουν ακόμα ακριβώς πώς μπορούν να επωφεληθούν πλήρως από το νέο αυτό περιβάλλον εικονικής πραγματικότητας που δημιούργησε το Facebook.