Με το hashtag #BoycottHeineken χρήστες του Twitter καλούν σε μποϊκοτάζ επειδή ο Ολλανδικός κολοσσός δεν τήρησε τη δέσμευση αποχώρησης από τη Ρωσική αγορά.
Περισσότεροι από 10.000 χρήστες του Twitter κάλεσαν την περασμένη Παρασκευή τους καταναλωτές να μποϊκοτάρουν την μπύρα Heineken.
Η Ολλανδική εταιρεία παραγωγής μπύρας και δεύτερη μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο, βρέθηκε στο στόχαστρο, επειδή συνεχίζει να πουλά τα προϊόντα της στη Ρωσική αγορά, αν και είχε ανακοινώσει τον περασμένο Μάρτιο, πως θα αποχωρήσει και μάλιστα από την έναρξη του πολέμου στην Ουκρανία έχει προωθήσει στη Ρωσία 61 νέα προϊόντα σύμφωνα με το Bloomberg. Οι μετοχές της Heineken υποχώρησαν 0,2% στο Άμστερνταμ την Παρασκευή.
Ένα tweet που περιείχε μια εμπρηστική εικόνα από θαυμαστές χρησιμοποίησε για πρώτη φορά το hashtag #BoycottHeineken στις 23 Φεβρουαρίου, το οποίο μετέτρεψε το πράσινο μπουκάλι της Heineken σε μυτερές σφαίρες και δήλωνε «περήφανος υποστηρικτής της ρωσικής γενοκτονίας».
Η Heineken NV είπε ότι αντιμετωπίζει τον «πολύ πραγματικό κίνδυνο» ότι η Ρωσία θα κρατικοποιήσει την τοπική της επιχείρηση εάν σταματούσε τις δραστηριότητές της.
Σε επίσημη δήλωση αναφέρει: «Η HEINEKEN συνεχίζει να εργάζεται σκληρά για να βρει έναν κατάλληλο αγοραστή για την επιχείρησή της στη Ρωσία, ενώ παράλληλα φροντίζει τους ντόπιους υπαλλήλους. Ανησυχούμε πολύ για τις πρόσφατες δημοσιεύσεις ειδήσεων που δηλώνουν εσφαλμένα ότι “η Heineken αθέτησε την υπόσχεσή της να εγκαταλείψει τη Ρωσία”. Αυτό είναι κατηγορηματικά αναληθές και παραπλανητικό. Εργαζόμαστε σκληρά για να μεταφέρουμε την επιχείρησή μας σε έναν βιώσιμο αγοραστή σε πολύ δύσκολες συνθήκες και αναμένουμε σημαντική οικονομική ζημία για την εταιρεία, ύψους περίπου 300 εκατομμυρίων ευρώ. Στο μεταξύ, οι ντόπιοι συνάδελφοί μας στη HEINEKEN Ρωσίας κάνουν ό,τι μπορούν για να συνεχίσουν την επιχείρηση, μετά την πλήρη διαγραφή της επωνυμίας Heineken®, για να αποφύγουν την εθνικοποίηση και να διασφαλίσουν ότι δεν κινδυνεύουν τα προς το ζην».
Θα βρει ευκαιρία η Αθηναϊκή να μειώσει και άλλο το προσωπικό . Καποτε απασχολούσε πάνω από 1000 άτομα. Τωρα πλησιάζει τα 700.
Πολυεθνική καλύτερα από τις γηγενείς.Οι μπίρες που παράγονται στην Ελλάδα με ελληνικό κριθάρι από Έλληνες εργαζόμενους είναι ελληνικές.Η Αθ.Ζυθοποιία δεν έκανε απολύσεις,ούτε έβαλε εργαζομένους σε διαθεσιμότητα.Όπως“ελληνικές» εταιρείας μπύρας με μετόχους από το Λουξεμβούργο. Προτού σχολιάσεις να ενημερώνεσαι καλύτερα διότι τώρα με το ιντερνετ δεν κρύβεται τίποτα.