Δικαίωση βρήκε Ισπανός σεφ εστιατορίου με δύο αστέρια Michelin που χρέωσε με 510 ευρώ πελάτη, ο οποίος έκανε κράτηση και δεν εμφανίστηκε.
Πολλά είναι τα εστιατόρια που έχουν “μάθει το μάθημά τους” και πλέον χρεώνουν και τις κρατήσεις ανθρώπων που επέλεξαν να μην εμφανιστούν τελευταία στιγμή. Έτσι έκανε και ο σεφ Paulo Airaudo, ο οποίος στο πολυτελές εστιατόριο Amelia με δύο αστέρια Michelin στο Σαν Σεμπαστιάν της Ισπανίας που διευθύνει την κουζίνα χρέωσε έναν πελάτη 510 ευρώ, επειδή δεν εμφανίστηκε, αν και είχε κάνει κράτηση.
Ο πελάτης, όμως, διόλου δεν ευχαριστήθηκε από αυτή την πολιτική και κινήθηκε δικαστικά.
Το Αmelia έχει μια πολιτική χρέωσης 170 ευρώ ανά άτομο σε όσους δεν καταφέρουν να κάνουν κράτηση. Το εν λόγω εστιατόριο έκανε μια ηλεκτρονική κράτηση για δείπνο για τρεις για τις 16 Ιουλίου 2021, αλλά ο πελάτης δεν εμφανίστηκε, ισχυριζόμενος ότι είχε αναβάλει τη διαμονή του στο Hotel Villa Favorita κατά 24 ώρες και, καθώς η Amelia βρίσκεται στο ίδιο κτίριο, εσφαλμένα υπέθεσε ότι το ξενοδοχείο ειδοποίησε το εστιατόριο. Ωστόσο, κάτι τέτοιο δεν συνέβη, αφού το Amelia ανήκει σε διαφορετική εταιρεία.
Στη συνέχεια ο πελάτης προσπάθησε να κάνει εκ νέου κράτησή για τις 17 Ιουλίου, αλλά ο Airaudo δήλωσε ότι το εστιατόριο δεν είχε διαθεσιμότητα καμία από εκείνες τις 2 μέρες που τελικά ζήτησε.
Ο πελάτης, αφού ανακάλυψε ότι η κάρτα του είχε χρεωθεί για τις τρεις μη εμφανίσεις, προσέφυγε στο δικαστήριο. Αλλά τον περασμένο μήνα, όποτε και έγινε η δίκη ο πελάτης έχασε και ο σεφ δικαιώθηκε.
Η θεωρία της χρέωσης για μη εμφανίσεις βασίζεται στο ότι το μαγαζί χάνει έσοδα.