Τα πιο ενοχλητικά που κάνουν οι πελάτες σύμφωνα με μία σερβιτόρα που δημοσιοποίησε τα παράπονά της στο Tik Tok.
Μια σερβιτόρα αποκαλύπτει στο tik- tok μια λίστα με τα πιο ενοχλητικά πράγματα που κάνουν οι πελάτες και την εξοργίζουν, συμπεριλαμβανομένων των χαζών ερωτήσεων πριν ακόμα δουν τον κατάλογο. Η Grace είναι σερβιτόρα στις ΗΠΑ και μοιράζεται στον προσωπικό λογαριασμό της στην πλατφόρμα, με το όνομα @gracefromthe6 τα πιο ενοχλητικά περιστατικά που αντιμετωπίζει, με αρκετούς χρήστες να ταυτίζονται μαζί της.
Ωστόσο κάποιοι άλλοι τη χαρακτήρισαν «τεμπέλα», ωθώντας την να απαντήσει. ”Αφού δούλεψα διπλό μεροκάματο για την Ημέρα του Πατέρα και μου έδωσαν αρκετά δικαιώματα, έχω πολλά πράγματα που πρέπει να πω”, είπε η Γκρέις σε ένα κλιπ του TikTok. Πρώτο στη λίστα της βρίσκεται το γεγονός πως τις κάνουν συχνές ερωτήσεις για πράγματα που αναγράφονται στα μενού. “Το να είσαι σερβιτόρος είναι τόσο δύσκολο γιατί οι άνθρωποι θα κάνουν την πιο ανόητη ερώτηση που έχεις ακούσει ποτέ στη ζωή σου και πρέπει να τους κοιτάξεις σαν να μην τρέχει τίποτα”. “Διάβασες το μενού για να δεις ότι ήθελες τον σολομό. Γιατί με ρωτάς, “έρχεται με συνοδευτικό;” όταν καθαρά ακριβώς δίπλα του λέει ότι το πιάτο σερβίρεται με μπρόκολο και πουρέ. Μη με απογοητεύεις”.
Ωστόσο θα λέγαμε, πως καλώς ή κακώς στα καθήκοντα του σερβιτόρου είναι να προσπαθεί να εξυπηρετήσει με τον καλύτερο δυνατό τροπο τον καλεσμένο του ώστε να φύγει από το κατάστημα ευχαριστημένος, με όποιο τρόπο θεωρεί αυτός ότι θα επιτευχθεί αυτό. Αρκεί μόνο να μην χρησιμοποιεί προσβλητικό τρόπο απέναντι στο προσωπικό.
Άλλο ένα νούμερο στη λίστα της Grace, είναι οι πελάτες που της λένε ένα- ένα τα πιάτα που θέλουν αντί να της τα πουν όλα μαζί. “Αφήνω κάτι, ρωτάω, «Χρειάζεστε τίποτα άλλο;». Λέτε, “Ω, ναι, μπορώ να έχω τη σάλτσα;” Φέρνω τη σάλτσα. «Ω, μπορώ να έχω την κέτσαπ;» Εντάξει, πάω να πάρω την κέτσαπ και να τη φέρω», εξήγησε. «Μη μου ζητάς τίποτα άλλο γιατί δεν μπορείς να μου τα πεις όλα μαζί;» λέει. Ακόμα ένα «ick» στη λίστα της Grace είναι οι άνθρωποι που κάθονται σε ένα τραπέζι αντί να περιμένουν τον οικοδεσπότη. «μπαίνετε σε ένα κατάστημα και λέμε ότι κλείνουμε σε δύο λεπτά», είπε η Γκρέις. «Έτσι απλά περπατάς και κάθεσαι μόνος σου και απλά περιμένεις να έρθει κάποιος εκεί. Κλείνουμε σε 120 δευτερόλεπτα. Τι?’ Εντάξει ας συμφωνήσουμε πως αυτό μπορεί να είναι και έως πολύ, αγένεια στα άτομα που εργάζονται».
Το βίντεο της συγκέντρωσε περισσότερες από 143.000 προβολές και πυροδότησε μια έντονη συζήτηση στα σχόλια. «Ήμουν σερβιτόρα για χρόνια και όλα αυτά είναι κοινά, ειδικά το τρέξιμο πέρα δώθε για να πάρεις κάτι νέο για ένα τραπέζι», συμφώνησε ένας σερβιτόρος.
«Εσείς έπρεπε να το βάλετε στο μενού γιατί δεν το ήξερα αυτό»… είναι στο μενού ακριβώς εκεί με έντονο γράμμα στην πραγματικότητα», γέλασε ένας άλλος.
«Είχα μια κυρία με ρώτησε χθες, «Τι είδους μαρούλι έχει η σαλάτα με σπανάκι και μούρα;» Σε νιώθω λοιπόν κορίτσι», πρόσθεσε ένας τρίτος.
Αλλά δεν ήταν όλοι σύμφωνοι με τη λίστα της Grace, με πολλούς να επισημαίνουν πόσο συχνά οι σερβιτόροι δεν παρέχουν καλαμάκια για ποτά. «Μερικές φορές ξεχνάτε να δώσετε καλαμάκια, οπότε ναι, ρωτάω», απάντησε ένας θεατής. «Πρέπει επίσης να λάβετε υπόψη ότι μερικοί άνθρωποι αντιμετωπίζουν κακή εξυπηρέτηση, ώστε να μην είναι σίγουροι τι να περιμένουν με κάθε σερβιτόρο», είπε ένας δεύτερος.