Η νέα πλάκα σοκολάτας Ferrero Rocher αποτελεί για την εταιρεία το “πάντρεμα” της γεύσης με τη βιομηχανία της μόδας.
Η Ferrero Rocher είναι γνωστή για τα εκλεκτά της χρυσά σοκολατάκια, τα αγαπημένα του πρέσβη, ο οποίος «μας κακομαθαίνει», όπως ανάφερε και μια γνωστή ελληνική διαφήμισή τους. Η εταιρεία πρόσφατα αποφάσισε να προχωρήσει ένα βήμα πιο μπροστά από τα σοκολατάκια της με τη δημιουργία της Ferrero Rocher πλάκας σοκολάτας.
Η νέα σοκολάτα Ferrero δεν θα έχει να ζηλέψει τίποτα σε στυλ από ένα ρούχο υψηλής ραπτικής. Ο Mark Wakefield, μάλιστα, Ανώτερος Αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ, Premium Chocolate στη Ferrero Βόρεια Αμερική σε συνέντευξή του στην ιστοσελίδα Fashion Weekly Daily, κάνει λόγο για την άμεση συσχέτισή της με τη μόδα. «Όπως ένας εκλεκτός σχεδιαστής μόδας, συνδυάσαμε μια κορυφαία σχεδιαστική αισθητική μαζί με προσεκτικά επιλεγμένα συστατικά για να φτιάξουμε ένα premium προϊόν που έχει τόσο καλή γεύση όσο φαίνεται. Γι’ αυτό βλέπετε σε κάθε μπάρα στοιχεία όπως χρυσό περιτύλιγμα». Αναφέρει, μάλιστα ότι για την ίδια τη σοκολάτα η εταιρεία εμπνεύστηκε από τον τρόπο που οι σχεδιαστές χρησιμοποιούν αρκετά ευαίσθητα στρώματα υφάσματος για να δημιουργήσουν το τέλειο σύνολο. Η «ισχυρή ιταλική κληρονομιά» της Ferrero φαίνεται να συνέβαλε σε αυτό, καθώς η Ιταλία είναι η πατρίδα πολλών οίκων μόδας.
Η Ferrero, όπως αναφέρει ο Wakefield, θα συμμετάσχει στα βραβεία μόδας Fashion Media Awards του The Daily Front Row. Διεξήγαγε, επίσης, μια ολοήμερη διαδραστική εκδήλωση δειγματοληψίας στο Hudson Yards στη Νέα Υόρκη το Σάββατο, 10 Σεπτεμβρίου στην οποία ο κόσμος μπορούσε να περπατήσει σε μια πασαρέλα μόδας της Ferrero Rocher και να ενημερωθεί για τις νέες σοκολάτες.
Για να γίνουν η πιο «καλοντυμένη» σοκολάτα στο χώρο, σταθερή στην πολυτελή αίσθηση της χρυσής πυραμίδας Ferrero, προσπάθησαν να πάνε το χρυσό ανάγλυφο φύλλο στο επόμενο επίπεδο. «Το ανάγλυφο φύλλο στη συσκευασία του δίνει μια αίσθηση κορυφαίας ποιότητας που χρησιμοποιείται συνήθως στον χώρο της ομορφιάς και της μόδας. Νιώθουμε ότι η αισθητική του σχεδιασμού της συσκευασίας μιλάει στον καταναλωτή μας και σε αυτό που αναζητούν σε μια premium προσφορά σοκολάτας», σχολιάζει ο Wakefield, επαινώντας τη συσκευασία.
Η υποδοχή που είχε ως τώρα το λανσάρισμα της σοκολάτας σε όλο τον κόσμο ήταν παραπάνω από ικανοποιητική για την εταιρεία, ενώ πρόσφατα κυκλοφόρησε και στις Ηνωμένες Πολιτείες. Όραμα της εταιρείας αποτελεί να αναδείξει μέσα από τη σοκολάτα της τις καθημερινές στιγμές και να τις μετατρέψουν σε γιορτή. Κυκλοφορεί σε τέσσερις διαφορετικές γεύσεις, Original Milk Hazelnut, 55% Dark Hazelnut, White Hazelnut και Hazelnut & Almond και θα είναι διαθέσιμες το φθινόπωρο του 2022 σε καταστήματα λιανικής στις ΗΠΑ.