Η Εμπορική διευθύντρια της εταιρείας “Κοτόπουλα ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ” μίλησε στο Cibum, για τη στρατηγική της εταιρείας που την έχει ανεβάσει στην κορυφή της προτίμησης και της εμπιστοσύνης, των Ελλήνων καταναλωτών.
«Ο Ουρανός είναι το όριο». Αυτή είναι η φράση που αντιπροσωπεύει τον κάθε εργαζόμενο της εταιρείας «Κοτόπουλα ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ ΑΕ» και αυτό φαίνεται όχι μόνο στην εταιρική κουλτούρα της εταιρείας αλλά και στην ποιότητα των προϊόντων της όπως και στις συνεχείς διακρίσεις, μία από τις οποίες την έφερε στην κορυφή των κατηγοριών «Excellence in farm to fork Approach» και «Food Innovation Stand Out» στα διεθνή βραβεία ποιότητα και καινοτομίας, Food Experts’ Awards 2023.
Η Εμπορική Διευθύντρια Έλενα Καραγιάννη, μίλησε στο Cibum για αυτή τη κορυφαία διάκριση, τονίζοντας ότι η εταιρεία επενδύει συστηματικά στην έρευνα και την ανάπτυξη νέων, καινοτόμων προϊόντων που βασίζονται στη μεσογειακή διατροφή, σέβονται τις παραδόσεις, αλλά ταυτόχρονα ακολουθούν τις σύγχρονες γευστικές και διατροφικές τάσεις. Γι’ αυτό και δεν θα μπορούσε να λείπει από έναν θεσμό που αναδεικνύει και επιβραβεύει άριστες και καινοτόμες πρακτικές στον κλάδο των τροφίμων.
Η κ. Καραγιάννη μας αποκάλυψε πως το “μυστικό” της εταιρείας δεν είναι και τόσο μυστικό… αλλά δεν είναι και τυχαίο. Πρόκειται για απλές δράσεις και ιδιαίτερη μέριμνα, τις οποίες γνωρίζουν και επιζητούν οι καταναλωτές που ξέρουν πάντα τι είναι καλό και ποιο προϊόν μπορούν να εμπιστευτούν. Και είναι αυτές οι δράσεις, που έχουν φέρει την εταιρεία στην κορυφή, όπως η βιωσιμότητα, η επιλογή των προμηθευτών, το αποτελεσματικό Σύστημα διαχείρισης Ποιότητας και Ασφάλειας των προϊόντων, η καλή διαβίωση των ζώων, οι άριστες συνθήκες παραγωγής αποθήκευσης και μεταφοράς, η συνεχής εκπαίδευση του προσωπικού.
Η κ. Καραγιάννη από την αρχή ήξερε πως η διάκριση στα Food Expert’s Awards ήταν βέβαιη. Και ο λόγος γι΄αυτό δεν είναι ένας. Η εταιρεία παραμένει πιστή στην Ελληνική παράδοση την οποία “παντρεύει” διαρκώς με τις σύγχρονες τάσεις και ανάγκες του καταναλωτή και της αγοράς. Το τρίπτυχο της επιτυχίας λέει η κ. Καραγιάννη είναι πως η εταιρεία αντλεί γνώση και εμπειρία από την παράδοση, δείχνει σεβασμό στον άνθρωπο και το περιβάλλον και είναι προσηλωμένη στην επιχειρηματική αριστεία με υψηλά πρότυπα ασφαλείας & ποιότητας, συνεχή πρόοδο, εξέλιξη & καινοτομία.
Η βιωσιμότητα αποτελεί προτεραιότητα για την ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ. Σύμφωνα με την κ. Καραγιάννη: «Η βιώσιμη ανάπτυξη αποτελούσε ανέκαθεν αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής μας, με στόχο να γίνουμε, σε βάθος δεκαετίας, μια ανθρακικά ουδέτερη πτηνοτροφική εταιρεία, ενώ παράλληλα ακολουθούμε αυστηρά τους Ευρωπαϊκούς Κανόνες Ευζωίας εξασφαλίζοντας άριστες συνθήκες διαβίωσης για τα πουλερικά μας. Όλα μας τα κοτόπουλα, με πιστοποίηση από τον Agrocert, τρέφονται με 100% φυτικές τροφές. Επίσης, αξίζει να σημειωθεί ότι ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα και βραβευμένα προϊόντα μας, το Ελαιοπουλάκι®, έχει στηρίξει όλη την επιτυχία και αναγνωρισιμότητα του ονόματός του πάνω στην μοναδική διατροφή του με καλαμπόκι και ελαιόλαδο».
Η προσεχτική επιλογή των προμηθευτών, οι συνθήκες παραγωγής, και η αδιάκοπη εκπαίδευση του προσωπικού, δίνουν στην εταιρεία ένα σημαντικό πλεονέκτημα λέει η Εμπορική διευθύντρια: «Επιλέγουμε πολύ προσεκτικά τους προμηθευτές μας, φροντίζουμε οι συνθήκες παραγωγής, αποθήκευσης και μεταφοράς των προϊόντων να είναι σύμφωνες με τη διεθνή πρακτική, επενδύουμε στην αέναη ενημέρωση και εκπαίδευση του προσωπικού μας, ενώ, παράλληλα, έχουμε αναπτύξει και εφαρμόζουμε Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας και Ασφάλειας των Τροφίμων, το οποίο είναι εναρμονισμένο με Διεθνή Πρότυπα και Προδιαγραφές. Η εμπειρία, οι γνώσεις, η εξειδίκευση, η αγάπη και η όρεξη για εξέλιξη, καθώς και η υπόσχεση που έχουμε δώσει για την ποιοτική υπεροχή των προϊόντων μας είναι μερικά από τα γνωρίσματά μας για τα οποία είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι»
Η κ. Καραγιάννη κάνει ιδιαίτερη αναφορά στο χειροποίητο Μπιφτέκι από Ελαιοπουλάκι ® με βρώμη το οποίο κέρδισε χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Food Innovation Stand Out». Η σημαντική αυτή νίκη είναι αυτονόητη γιατί πρόκειται για ένα προϊόν που δημιουργήθηκε ύστερα από έρευνα ετών και αποτελεί πραγματική καινοτομία της ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ, καθώς στην αγορά δεν έχει γίνει μέχρι σήμερα παρόμοια προσπάθεια σε μπιφτέκι κοτόπουλου. Ζυμώνεται με αγνά υλικά (βιολογική βρώμη ολικής άλεσης, φρέσκα λαχανικά, ελαιόλαδο και κουρκουμά) διατηρώντας όλα τα μοναδικά χαρακτηριστικά που έχει το κοτόπουλο Ελαιοπουλάκι® -ένα κρέας κοτόπουλου υψηλής διατροφικής αξίας που τρέφεται κυρίως με καλαμπόκι και αγνό ελαιόλαδο- ενώ παράλληλα προσφέρει και επιπλέον διατροφικά οφέλη: είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες και σελήνιο, αποτελεί σημαντική πηγή φυτικών ινών, έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες λόγω του κουρκουμά που περιέχει και ως gluten-free απευθύνεται και σε ομάδες με ειδικές απαιτήσεις στη διατροφή τους. Και βέβαια όλα αυτά συνδυάζονται με μοναδική γεύση, ταχύτητα, ευκολία και λιγότερη κατανάλωση ενέργειας, καθώς το μπιφτέκι ψήνεται σε 20 μόλις λεπτά.
Η ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ ΑΕ έχει πλέον συμπληρώσει 60 χρόνια επιτυχημένης πορείας στον κλάδο της πτηνοτροφίας, παραμένοντας πιστή στις ίδιες αξίες και αρχές που είχαν ο Νικόλαος και η Παναγιώτα Αγγελάκη όταν δημιούργησαν, το 1962, μια μικρή οικογενειακή επιχείρηση στη Χαλκίδα. Σήμερα, με αφοσίωση, όραμα και συνέπεια, η επιχείρηση αυτή έχει εξελιχθεί σε μια καθετοποιημένη μονάδα παραγωγής κοτόπουλου, με έδρα τον Πούρνο Ευβοίας, που προσφέρει άμεσα πάνω από 200 θέσεις εργασίας και έμμεσα εκατοντάδες ακόμη θέσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα, αποτελώντας σταθερό πυλώνα ανάπτυξης της τοπικής και εθνικής οικονομίας.
Τα ηνία έχει πλέον αναλάβει η νέα γενιά της οικογένειας Αγγελάκη, ο Θάνος και ο Ταξιάρχης, συνεχίζοντας αναλλοίωτη τη φιλοσοφία μιας παραδοσιακής οικογενειακής επιχείρησης. Σταθερή επιδίωξη όλα αυτά τα χρόνια είναι η δημιουργία καινοτόμων προϊόντων, πάντοτε με σεβασμό στον άνθρωπο, το περιβάλλον και τα ζώα. Η ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ προσφέρει μια μεγάλη γκάμα βραβευμένων προϊόντων αλλά και πατενταρισμένων σειρών, έχοντας κερδίσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και στις διεθνείς αγορές όπου δραστηριοποιείται με επιτυχία.