Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024
22 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

e – supermarket: πρώτος στο μυαλό των καταναλωτών ο Σκλαβενίτης

ΑρχικήΝέαe - supermarket: πρώτος στο μυαλό των καταναλωτών ο Σκλαβενίτης
spot_img

cibum team

Η αλυσίδα super market Σκλαβενίτης κατάφερε φέτος να πάρει ηγετική θέση στο Top of Mind Awareness (ποια μάρκα έρχεται πρώτη στο μυαλό), παρουσιάζοντας εντυπωσιακή ανάπτυξη σε σχέση με πέρυσι.

Αυτό προκύπτει σε έρευνα που πραγματοποίησε για 5η συνεχή χρονιά η Braincandy (σε δείγμα 500 ατόμων, αγοραστών e-Super Market, άνω των 16 ετών, σε όλη την Ελλάδα) για την εικόνα των ηλεκτρονικών Super Market. Σύμφωνα με την έρευνα, ο δείκτης αυτός είναι εξαιρετικά σημαντικός, καθώς σχετίζεται περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο, με το μερίδιο αγοράς, ενώ σε συνδυασμό με τον δείκτη συναισθήματος της ίδιας έρευνας (πώς νιώθει ο κόσμος για κάθε αλυσίδα), μπορεί να προβλέψει τις τάσεις των μεριδίων αγοράς ένα χρόνο μετά, με μεγάλη ακρίβεια (75%).

ΔΕΛΤΑ

Από την υπόλοιπη έρευνα ξεχωρίζουν τα εξής σημεία:

Μείωση της διείσδυσης

Οι συνθήκες του τελευταίου χρόνου ευνόησαν το ηλεκτρονικό εμπόριο, παράλληλα όμως έφεραν και πολλούς νέους παίκτες στην αγορά. Ως αποτέλεσμα, το penetration των e-Super Markets συνολικά μπορεί να αυξήθηκε, το penetration της κάθε αλυσίδας ξεχωριστά όμως, μειώθηκε σημαντικά. Σε κάποιες περιπτώσεις η μείωση ξεπέρασε ακόμη και τις 10 ποσοστιαίες μονάδες.

efood και BOX: enablers ή challengers;

Οι πλατφόρμες διανομής (e-food, BOX) βελτίωσαν το επίπεδο εξυπηρέτησης του κλάδου, ο οποίος αντιμετώπισε ισχυρό σοκ μετά το πρώτο lockdown πέρυσι το καλοκαίρι. Η συνεργασία τους με τους παραδοσιακούς λιανεμπόρους φαίνεται όμως να τους εδραίωσε σε τέτοιο βαθμό, που τους καθιστά σημαντική πρόκληση για τις “παραδοσιακές” αλυσίδες, καθώς η εικόνα τους (ιδιαίτερα στους νέους) φαίνεται να είναι εξαιρετικά καλή.

Βασικό κριτήριο επιλογής η έγκαιρη διανομή

Παρόλο που οι καταναλωτές δηλώνουν ως σημαντικότερο κριτήριο την τιμή, φαίνεται ότι αυτό δεν επηρεάζει τις αντιλήψεις και τις επιλογές τους τόσο, όσο η έγκαιρη παράδοση. Όπως προκύπτει από ανάλυση της τελικής τους επιλογής (derived importance), η τιμές έρχονται δεύτερες, με τρίτο κριτήριο την ευκολία ολοκλήρωσης της διαδικασίας.

Απαιτείται επανεξέταση της στρατηγικής

Τέλος, τα ηλεκτρονικά Σούπερ Μάρκετ φαίνεται να χάνουν τη θέση στην καρδιά των καταναλωτών που ξοδεύουν πάνω από €150 το μήνα (High Spenders).

Σχεδόν σε όλα τα e- Super Markets, ο δείκτης συναισθήματος αυτού του κοινού μειώνεται σημαντικά. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με τη μείωση των αυθόρμητων αγορών στα ηλεκτρονικά Super Market, θα πρέπει να κάνει τις εταιρείες να επανεξετάσουν την στρατηγική τους στο κανάλι αυτό και να επανασχεδιάσουν τις ενέργειές τους.

Πηγή: ΗΜΕΡΗΣΙΑ

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

spot_img

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

«Υποψίες απάτης τροφίμων» στη ΕΕ τον Φεβρουάριο του 2024

Μακράν οι περισσότερες ενημερώσεις αφορούσαν σε υπολείμματα φυτοφαρμάκων σε φρούτα και λαχανικά.

Πλαστικά καλαμάκια: Ποιος κοροϊδεύει ποιον; – Της Άννας Λεκατσά*

Επέμβαση διάσωσης του πλανήτη ξεκινώντας από τα πλαστικά καλάμια: "Η εγχείρηση πέτυχε αλλά ο ασθενής πέθανε..."
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα