Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024
16.9 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Εικονικές εκθέσεις: Ένα σύγχρονο πλεονέκτημα που ενώνει τη βιομηχανία με τον καταναλωτή

ΑρχικήΝέαΕικονικές εκθέσεις: Ένα σύγχρονο πλεονέκτημα που ενώνει τη βιομηχανία με τον καταναλωτή
spot_img

Τι είναι οι εικονικές εκθέσεις τροφίμων και ποιο το μεγάλο πλεονέκτημά τους σε σχέση με τις δια ζώσης εκθέσεις;

Πρόσφατα, το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο ανακοίνωσε την διεξαγωγή της εικονικής έκθεσης «GoΙnt Virtual Food Expo», που θα πραγματοποιηθεί στις 24 – 28 Φεβρουαρίου 2023, για την προώθηση αγροδιατροφικών προϊόντων στη διεθνή αγορά και την οποία συνδιοργανώνει με το Ελληνο-Ιταλικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης και τον Βουλγαρικό Οργανισμό Προώθησης Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (BSMEPA).

Για τους γνώστες του χώρου, μπορεί κάτι τέτοιο να ακούγεται σαν μια συνηθισμένη συνθήκη. Αλλά, κάποιοι μπορεί να μην γνωρίζουν τι ακριβώς πραγματεύεται μια εικονική έκθεση τροφίμων. Για αυτό είμαστε εδώ να εξηγήσουμε, μιας και το είδος εξελίσσεται σε κάτι όλο και πιο δημοφιλές στις μέρες μας, μιας και πολλές φορές οι διαπροσωπικές εκθέσεις τροφίμων δεν είναι εφικτές ή ασφαλείς. 

Οι εικονικές εκθέσεις τροφίμων δεν προσφέρουν ευκαιρίες μόνο στους καταναλωτές, αλλά και στους ανθρώπους πίσω από την παραγωγή τροφίμων να συναντηθούν, να μάθουν περισσότερα και να δημιουργήσουν δυνητικούς πελάτες. 

Τα εικονικά αμφιθέατρα φιλοξενούν φηφιακά διαδικτυακά σεμινάρια και ζωντανές επιδείξεις και οι εταιρείες μπορούν να πουλήσουν προϊόντα σε μια εικονική εμπορική έκθεση. Οι αγοραστές μπορούν να μάθουν για νέες προσφορές προϊόντων και υπηρεσιών γρήγορα και αποτελεσματικά περιηγούμενοι τους πόρους των παρόχων. Ομοίως, οι πωλητές μπορούν εύκολα να παρέχουν φύλλα τιμολόγησης και πληροφορίες προϊόντων. 

Το κλειδί: Όλα γίνονται ψηφιακά, μέσω εικονικών πλατφορμών. Αλλά ένας επισκέπτης δεν περιορίζεται μόνο στη θέαση των προϊόντων, καθότι μια τέτοια έκθεση αποτελεί μια πολυαισθητηριακή εμπειρία. Οι άνθρωποι μπορούν να αλληλεπιδράσουν με προϊόντα σε πραγματικό χρόνο και να μάθουν περισσότερα για αυτά.

Αλλά μια εικονική έκθεση κρύβει και ένα άλλο πλεονέκτημα για τους παραγωγούς και τους ανθρώπους της βιομηχανίας τροφίμων: Μπορεί να αποφέρει έσοδα, με πολύ μικρότερο κόστος συμμετοχής και φιλοξενίας από μια δια ζώσης!

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Lidl: Καταγγελία στο Cibum για σκουλήκι σε σοκολάτα από κατάστημα της Αττικής

Σκουλήκι μέσα σε σοκολάτα που πωλείται στην αλυσίδα σουπερμάρκετ Lidl στην Ελλάδα βρήκε καταναλωτής.

Συναγερμός στην Ευρώπη – Θανατηφόρες τροφικές δηλητηριάσεις από καπνιστό σολομό

Ανακοίνωση ECDC και EFSA για παρατεταμένο ξέσπασμα Listeria monocytogenes σε πολλές χώρες που συνδέεται με προϊόντα καπνιστού σολομού.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα