Τρίτη, 18 Μαρτίου, 2025
12.9 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Οι τάσεις κατανάλωσης σνακ σύμφωνα με την έκθεση «State of Snacking 2024» της Mondelēz

ΑρχικήΝέαΟι τάσεις κατανάλωσης σνακ σύμφωνα με την έκθεση «State of Snacking 2024» της Mondelēz
spot_img

Η Mondelēz International παρουσιάζει την έκτη ετήσια έκθεση «State of Snacking».

Η Mondelēz International δημοσίευσε την έκτη ετήσια έκθεση «State of Snacking», μια παγκόσμια μελέτη που αποκαλύπτει τις εξελισσόμενες τάσεις κατανάλωσης σνακ. Η έρευνα, που διεξήχθη σε συνεργασία με την εταιρεία The Harris Poll, ανέλυσε τις απόψεις χιλιάδων καταναλωτών σε 12 χώρες, παρουσιάζοντας ενδιαφέροντα ευρήματα για το 2024.

- Advertisement -

Σύμφωνα με την έκθεση, το σνακ έχει πλέον καθιερωθεί ως μέσο έκφρασης αγάπης και φροντίδας. Το 71% των καταναλωτών παγκοσμίως δήλωσε ότι το μοίρασμα σνακ αποτελεί τη «γλώσσα της αγάπης» τους, σημειώνοντας αύξηση 8% σε σύγκριση με το 2023. Το ποσοστό αυτό είναι ακόμη υψηλότερο στις νεότερες γενιές, όπως οι Millennials και η Gen Z.

Η κοινωνική διάσταση του σνακ αναδεικνύεται ολοένα και περισσότερο, με το 64% των ερωτηθέντων να παραδέχεται ότι τσιμπολογά τακτικά για να συνδεθεί με άλλους – επίσης αυξημένο κατά 8% από την περσινή χρονιά. Επιπλέον, το 93% των καταναλωτών βρίσκει πάντα ένα σνακ κατάλληλο για κοινή χρήση.

Ιδιαίτερα οι νεότερες γενιές, όπως η Gen Z και οι Millennials, χρησιμοποιούν το σνακ ως μέσο αυτοφροντίδας, τρώγοντας για να τονώσουν τη διάθεσή τους, να ανακουφιστούν και να διαχειριστούν το άγχος.

«Το φαγητό έχει τη μοναδική ικανότητα να φέρνει κοντά τους ανθρώπους και να ενισχύει την αίσθηση σύνδεσης», δήλωσε η Melissa Davies, Senior Manager, Global Insights & Trendspotting στη Mondelēz International. «Οι καταναλωτές αναζητούν πλέον όχι μόνο την προσωπική απόλαυση, αλλά και τη χαρά της κοινής εμπειρίας».

Η ετήσια μελέτη «State of Snacking», η οποία ξεκίνησε το 2019, καταγράφει συστηματικά τις τάσεις στο χώρο των σνακ. Η φετινή έκθεση επιβεβαιώνει ότι οι καταναλωτές σε όλο τον κόσμο εξακολουθούν να δίνουν έμφαση στο τσιμπολόγημα, προτιμώντας το συχνά έναντι των παραδοσιακών γευμάτων.

Το σνακ ως καθημερινή ρουτίνα

Τα στοιχεία δείχνουν ότι το σνακ αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας για τους περισσότερους καταναλωτές:

  • Συνεπής κατανάλωση: Το 91% καταναλώνει τουλάχιστον ένα σνακ την ημέρα, ενώ το 61% τρώει δύο ή περισσότερα.
  • Συνειδητή επιλογή: Το 96% δίνει προσοχή στην εμπειρία του σνακ, με το 81% να εστιάζει στις αισθήσεις που του προσφέρει.
  • Απόλαυση χωρίς ενοχές: Το 76% παραδέχεται ότι θέλει απλώς να απολαύσει ένα σνακ, χωρίς να ανησυχεί υπερβολικά για τα συστατικά του.
  • Αναζήτηση νέων εμπειριών: Το 75% ενθουσιάζεται με την ιδέα να δοκιμάσει ένα καινούριο σνακ.

Η φετινή μελέτη της Mondelēz International επιβεβαιώνει ότι το τσιμπολόγημα δεν είναι απλώς μια τάση, αλλά ένας τρόπος ζωής που συνδυάζει την απόλαυση με την κοινωνική σύνδεση και την προσωπική φροντίδα.

spot_img

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Γραφτείτε στο newsletter του cibum

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Πατατάκια – Σοκολάτες: Μετανάστευση βενζολίου, νιτρωδών και αμιδίων, από τη συσκευασία – Ευρήματα εργαστηριακής ανάλυσης

Μετανάστευση χημικών ενώσεων από συσκευασίες τροφίμων: Εκτίμηση των κινδύνων για την ασφάλεια τροφίμων και των επιπτώσεων στην υγεία

456 κρούσματα σαλμονέλας σε μικρά παιδιά από τα Kinder της Ferrero – Η εταιρεία γνώριζε μήνες πριν αλλά δεν ενημέρωσε τις Αρχές

Νέα έρευνα για το ξέσπασμα σαλμονέλωσης σε πολλές χώρες δείχνει ότι η Ferrero γνώριζε για τη μόλυνση στο εργοστάσιο πολύ πριν τις τροφικές δηλητηριάσεις των παιδιών αλλά δεν ενημέρωσε τις Αρχές

Καλλυντικά και είδη προσωπικής φροντίδας: Ο κίνδυνος από τη χρήση τους και η εξωσωματική γονιμοποίηση – Της Ελένης Τσαγκά

Γιατί τον τελευταίο καιρό ανακαλούνται τόσα πολλά προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς;
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο