Κυριακή, 13 Ιουλίου, 2025
26 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Εγκρίθηκε από την Επιτροπή Ανταγωνισμού η εξαγορά, από την ΜΙΝΕΡΒΑ, των εμπορικών σημάτων Άλτις, Ελάνθη, SOL και Φλώρα

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαΕγκρίθηκε από την Επιτροπή Ανταγωνισμού η εξαγορά, από την ΜΙΝΕΡΒΑ, των εμπορικών σημάτων Άλτις, Ελάνθη, SOL και Φλώρα
spot_img

Η Επιτροπή αποφάνθηκε ότι δεν μεταβάλλονται οι ανταγωνιστικές συνθήκες στη σχετική αγορά από την εξαγορά των σημάτων Άλτις, Ελάνθη, SOL και Φλώρα, από τη ΜΙΝΕΡΒΑ

Εγκρίθηκε από την Επιτροπή Ανταγωνισμού η εξαγορά, από την ΜΙΝΕΡΒΑ, των εμπορικών σημάτων «’Αλτις», «Ελάνθη», «SOL» και «Φλώρα» και των συναφών δικαιωμάτων διανοητικής ιδιοκτησίας. Όπως αναφέρει, η Επιτροπή, η συγκέντρωση δεν προκαλεί σοβαρές αμφιβολίες ως προς το συμβατό αυτής με τις απαιτήσεις λειτουργίας του ανταγωνισμού στις σχετικές αγορές στις οποίες αφορά.

Με την εξαγορά αυτή, στρατηγικός στόχος της ΜΙΝΕΡΒΑ είναι να ενισχύσει περαιτέρω τη θέση της στον κλάδο του ελαιολάδου και λοιπών ελαίων και να εμπλουτίσει το χαρτοφυλάκιο των εμπορικών σημάτων της με τις επωνυμίες ‘Αλτις, Ελάνθη, Φλώρα και Sol. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Flora Food Greece, η πώληση ευθυγραμμίζεται με τη στρατηγική απόφαση του Ομίλου Flora Food να υποστηρίξει περαιτέρω την ανάπτυξη του βασικού χαρτοφυλακίου το

Αναλυτικά, στην ανακοίνωση αναφέρονται τα εξής παρακάτω:

Στις 13 Ιουνίου 2025, σε συνεδρίασή της σε τμήμα, η Επιτροπή Ανταγωνισμού έλαβε την υπ’ αριθ. 881/2025 απόφαση με την οποία εγκρίθηκε ομόφωνα, κατ’ εφαρμογή του άρθρου 8 παρ. 3 του Ν. 3959/2011, η συγκέντρωση, η οποία αφορά στην απόκτηση από την εταιρεία «ΜΙΝΕΡΒΑ Α.Ε. ΕΛΑΙΟΥΡΓΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΤΡΟΦΙΜΩΝ» (ΜΙΝΕΡΒΑ) του αποκλειστικού ελέγχου επί των εμπορικών σημάτων «’Αλτις», «Ελάνθη», «SOL» και «Φλώρα», καθώς και επί των συναφών με αυτά δικαιωμάτων διανοητικής ιδιοκτησίας, κατά την έννοια του άρθρου 5 παρ. 2 (β) του ν. 3959/2011. 

Η συγκέντρωση αφορά στην ευρύτερη αγορά των βρώσιμων ελαίων και τις επιμέρους αγορές του ελαιολάδου και των σπορελαίων.

Με την υπό κρίση συναλλαγή, η ΜΙΝΕΡΒΑ, η οποία  δραστηριοποιείται μεταξύ άλλων στον κλάδο της παραγωγής και διάθεσης βρώσιμων φυτικών ελαίων (ελαιoλάδων – σπορελαίων), αποκτά την αποκλειστική χρήση των προαναφερθέντων εμπορικών σημάτων, καθώς και συναφή με αυτά δικαιώματα διανοητικής ιδιοκτησίας, όπως, ενδεικτικά, άδειες εκμετάλλευσης, διπλώματα ευρεσιτεχνίας, domain names, τεχνογνωσία, επιχειρηματική φήμη κ.λπ. 

Η ΕΑ, λαμβάνοντας υπόψη τα μερίδια αγοράς των συμμετεχουσών επιχειρήσεων, τα μερίδια αγοράς των επώνυμων ανταγωνιστικών προϊόντων, την ισχυρή παρουσία προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, καθώς και τη δυναμική του κλάδου, έκρινε ότι παρότι εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής της παρ. 1 του άρθρου 6 του ν. 3959/2011 καθώς και του αρ. 3 του ν. 3592/2007, εν προκειμένω δεν μεταβάλλονται οι ανταγωνιστικές συνθήκες στις σχετικές αγορές, συνεπώς η υπό κρίση συγκέντρωση δεν προκαλεί σοβαρές αμφιβολίες ως προς το συμβατό αυτής με τις απαιτήσεις λειτουργίας του ανταγωνισμού στις σχετικές αγορές στις οποίες αφορά.

spot_img

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Γραφτείτε στο newsletter του cibum

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Θάνατοι μωρών από βρεφικό γάλα: Ευρήματα μελέτης για την παγκόσμια επιμονή του παθογόνου Cronobacter sakazakii

Ερευνητές του Πανεπιστημίου του Μέριλαντ βρίσκουν γενετικές ενδείξεις για την παγκόσμια επιμονή του παθογόνου του βρεφικού γάλακτος

Καλλυντικά: Σοβαρός κίνδυνος από τις απομιμήσεις – Συναγερμός για τοξικές ουσίες, βαρέα μέταλλα και παθογόνα

Εκτός από τον κίνδυνο αλλεργίας, τα προϊόντα κακής ποιότητα» μπορεί να περιέχουν «τοξικές» ουσίες, είτε απαγορευμένες είτε πάνω από τα επιτρεπόμενα όρια, παθογόνα και βαρέα μέταλλα - Χωρίς φίλτρα προστασίας τα αντηλιακά

Ελλάδα: Η McDonald’s κατήγγειλε τα KFC στο ΣΕΕ και δικαιώθηκε πανηγυρικά

Σύμφωνα με την απόφαση του ΣΕΕ η διαφήμιση των KFC, περιέχει δήλωση μοναδικότητας και υπεροχής που δεν τεκμηριώνεται, στοχεύει ευθέως στα Nuggets της McDonald's, μπορεί να οδηγήσει σε παραπλάνηση και σε απαξιωτικά συμπεράσματα για τα McDonald’s και να λειτουργήσει δυσφημιστικά για τον ανταγωνισμό
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα