Σάββατο, 10 Μαΐου, 2025
22.8 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Γαλακτοκομικά και κουλτούρα “ακύρωσης”: Οι millennials ντρέπονται να τα καταναλώνουν!

ΑρχικήΝέαΚαινοτομία / ΤάσειςΓαλακτοκομικά και κουλτούρα "ακύρωσης": Οι millennials ντρέπονται να τα καταναλώνουν!
spot_img

Πώς η κουλτούρα της ακύρωσης επηρεάζει τη βιομηχανία γαλακτοκομικών προϊόντων και πως, σχολιάζουν οι γαλακτοβιομηχανίες αυτή την τάση.

Η κουλτούρα ακύρωσης ή αλλιώς cancel culture είναι ένα φαινόμενο που έχει εμφανιστεί, κυρίως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αφορά τον «εξοστρακισμό» ενός ανθρώπου ή εταιρείας ή προϊόντος από τον χώρο στον οποίο δραστηριοποιείται, έπειτα από σύνδεσή του με κάτι αρνητικό, για παράδειγμα κάποιο σκάνδαλο ή κατακριτέα πράξη. Τελευταία, η κουλτούρα της ακύρωσης έχει επηρεάσει και τα γαλακτοκομικά, όπως το γάλα και το τυρί. Πολλοί, μάλιστα, αισθάνονται «ντροπή» για την κατανάλωση τέτοιου είδους προϊόντων.

- Advertisement -

Η Arla Foods, η μεγαλύτερη παραγωγός γαλακτοκομικών προϊόντων στο Ηνωμένο Βασίλειο, μάλιστα, κατηγορεί για αυτό τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σύμφωνα με το gbnews.uk, αναφερόμενη και στο γεγονός, ότι τα social media έχουν διαδραματίσει σημαντικό ρόλο για την αυξανόμενη δημοτικότητα των vegan διατροφών. Η εκστρατεία της εταιρείας  με τίτλο «Μην ακυρώνεις την αγελάδα» έχει σκοπό να κατευνάσει αυτή την ακύρωση προς τα γαλακτοκομικά, η οποία πηγάζει, κατά κύριο λόγο, από τους φόβους για την κλιματική αλλαγή. Η αγελάδα είναι ένα από τα ζώα, τα οποία εκπέμπουν ένα μεγάλο ποσοστό του παγκόσμιου μεθανίου μέσα από τις εκκρίσεις τους, κάτι που οι millennials προσπαθούν να αντιμετωπίσουν, μεταξύ άλλων, με τη μικρότερη κατανάλωση γαλακτοκομικών, θεωρώντας πως με αυτό τον τρόπο θα μειωθεί η παραγωγή.

Ο Graham Wilkinson, Διευθυντής Γεωργίας της Arla, δήλωσε ότι «Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης διαδραματίζουν σίγουρα σημαντικό ρόλο».  «Πρέπει να κάνουμε καλύτερη δουλειά στην επικοινωνία του μηνύματός μας, ειδικά στους νεότερους καταναλωτές», συνεχίζει.

Εν τω μεταξύ  το αυξανόμενο κόστος στις πρώτες ύλες, όπως ζωοτροφές, καύσιμα και λιπάσματα αποτελεί εξίσου καθοριστικό παράγοντα, τόσο για τις τιμές των γαλακτοκομικών προϊόντων, όσο και για την ίδια την πορεία της βιομηχανίας γάλακτος, με τις τιμές να αντιμετωπίζουν πιθανή αύξηση έως και 50%.

spot_img

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Γραφτείτε στο newsletter του cibum

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Ορυκτέλαια στα τρόφιμα: Οι πιέσεις της βιομηχανίας καθυστερούν την προστασία των καταναλωτών – Αποκαλυπτικά έγγραφα της ΕΕ

Στο φως διαφωνίες, επιρροές και γραφειοκρατικές περιπλοκές γύρω από τον νέο κανονισμό για τους επικίνδυνους ρυπαντές τροφίμων

Η απάτη και ο κίνδυνος των “βιολογικών” οικιακών σκευών – Ανησυχία για την ασφάλεια της μελαμίνης

Η μελαμίνη εξακολουθεί να υπάρχει ευρέως σε είδη που έρχονται σε επαφή με τρόφιμα (FCA) και δηλώνονται ως κατασκευασμένα από μπαμπού

Γιατί η Manchester United ψάχνει υπεύθυνο ασφάλειας τροφίμων; Το σωστό παράδειγμα ενός τεράστιου συλλόγου

Η σημασία της διατροφικής ασφάλειας στον επαγγελματικό αθλητισμό και ένα πρόσφατο περιστατικό που το επιβεβαιώνει
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα