Συνεχίζεται ο “πόλεμος” των σουπερμάρκετ με τους προμηθευτές – Τα σουπερμάρκετ δεν δέχονται τις αυξήσεις στις τιμές που έχουν επιβάλει παγκόσμιοι γίγαντες τροφίμων όπως η Nestle και η Heinz
Τους τελευταίους μήνες τα Ευρωπαϊκά σουπερμάρκετ έχουν μπει σε μαραθώνιες διαπραγματεύσεις με τους παγκόσμιους γίγαντες τροφίμων, για τις αυξήσεις στις τιμές, σε μία προσπάθεια να κρατήσουν τους πελάτες τους και ταυτόχρονα να διατηρήσουν τα κέρδη τους. Μάλιστα, κάποια από αυτά έχουν ήδη προχωρήσει σε διακοπή της συνεργασίας τους και έχουν αφαιρέσει από τα ράφια, δημοφιλή προϊόντα.
Μετά την Albert Heijn τη μεγαλύτερη αλυσίδα σουπερμάρκετ στην Ολλανδία που αφαίρεσε τα προϊόντα Nestlé, συμπεριλαμβανομένων των Maggi, KitKat και Nescafe από τα καταστήματά της, tώρα και το κορυφαίο βρετανικό σουπερμάρκετ Tesco αφαίρεσε από τα ράφια της τα προϊόντα της Heinz εν μέσω σύγκρουσης για την τιμολόγηση.
Πριν από λίγο καιρό σε επιστολή της η Kraft Heinz, προειδοποίησε τους προμηθευτές χονδρικής ότι οι τιμές σε ορισμένα από τα πιο δημοφιλή προϊόντα της πρόκειται να αυξηθούν από 6,6% έως 30%. Αναλυτικότερα, οι τιμές στα αλλαντικά και στα χοτ ντογκ βοείου κρέατος της εταιρείας αυξήθηκαν περίπου 10%, στον καφέ κατά 5%, ενώ σε ορισμένα πακέτα ποτών Kool-Aid και Capri Sun κατά περίπου 20%.
Η Tesco, μεγάλη Βρετανική αλυσίδα σουπερμάρκετ και ο τρίτος μεγαλύτερος λιανοπωλητής στον κόσμο, έχει αποφασίσει να μην μετακυλίσει τις αυξήσεις τιμών στους καταναλωτές
Ως αποτέλεσμα αγαπημένα προϊόντα των καταναλωτών όπως τα φασόλια, οι σάλτσες και οι σούπες απουσιάζουν πλέον από τα ράφια της Tesco η οποία εμμένει στην πολιτική της διατήρησης χαμηλών τιμών.
Σύμφωνα με το περιοδικό The Grocer, τα προϊόντα που επηρεάζονται περιλαμβάνουν Beanz 4x415g, Sticky Barbecue Sauce 500g, Salad Cream 605g, Baked Beans & χοιρινά λουκάνικα 200g, Beanz No Added Sugar 4x415g Snap Pots 4x200g Sugar 4x200g, τα οποία δεν είναι πλέον διαθέσιμα ούτε στον ιστότοπο της Tesco.
Ένας εκπρόσωπος της Tesco είπε στο περιοδικό The Grocer : «Με τους προϋπολογισμούς των νοικοκυριών υπό αυξανόμενη πίεση, τώρα περισσότερο από ποτέ έχουμε την ευθύνη να διασφαλίσουμε ότι οι πελάτες έχουν την καλύτερη δυνατή αξία και δεν θα μετακυλίσουμε αδικαιολόγητες αυξήσεις τιμών στους πελάτες μας. Λυπούμαστε που αυτό σημαίνει ότι ορισμένα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμα αυτήν τη στιγμή, αλλά έχουμε πολλές εναλλακτικές λύσεις».