Τρίτη, 16 Απριλίου, 2024
20.3 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

H Kellogg’s μειώνει το αλάτι κατά 16,7% στα Special K

ΑρχικήΟικιακάΔιατροφή και ΥγείαH Kellogg’s μειώνει το αλάτι κατά 16,7% στα Special K
spot_img

Το αλάτι σε μια από τις μεγαλύτερες μάρκες δημητριακών της Kellogg’s, το Special K, έχει μειωθεί κατά μέσο όρο κατά 16,7% σε όλη τη γκάμα δημητριακών στην Ιρλανδία. Τα νέα αποτελούν συνέχεια της έναρξης του μακροχρόνιου Σχεδίου Ευεξίας που ανακοινώθηκε από την εταιρεία το 2021, στο οποίο δεσμεύτηκε να βελτιώσει τα τρόφιμα και να επενδύσει βοηθώντας τους ανθρώπους να κάνουν καλύτερες επιλογές.

Αλάτι χρησιμοποιείται στα δημητριακά όχι μόνο για να προσθέσει γεύση, αλλά και για να ενισχύσει άλλα συστατικά, ώστε ακόμη και η παραμικρή αλλαγή συνταγής μπορεί να κάνει τη διαφορά. Η ομάδα ειδικών τροφίμων και αισθήσεων της Kellogg’s χρησιμοποίησε τεχνικές που λαμβάνουν υπόψη τον τρόπο με τον οποίο οι γευστικοί κάλυκες των ανθρώπων αντιδρούν στις γεύσεις για να αλλάξουν τη συνταγή, μειώνοντας την ποσότητα αλατιού αλλά καταφέρνοντας να διατηρήσουν τη γεύση ίδια.

Πάνω από 10 νέες συνταγές δοκιμάστηκαν μέχρι να βρεθεί η διάσημη Special K γεύση που λατρεύει ο κόσμος. Όταν η νέα συνταγή δοκιμάστηκε, το 59% προτίμησε τη νέα συνταγή. Νέος εξοπλισμός προστέθηκε στη διαδικασία παραγωγής Special K στο εργοστάσιο της Kellogg’s στο Wrexham της Βόρειας Ουαλίας για να μπορέσει ο κατασκευαστής να παράγει τη νέα συνταγή φαγητού.

Η Catherine Logan, επικεφαλής της Kellogg’s UKI wellbeing δήλωσε: «Δεσμευόμαστε να φτιάχνουμε την καλύτερη ποιότητα φαγητού και να βοηθάμε τους ανθρώπους να κάνουν καλύτερες επιλογές στο πρωινό τους. Οι προγραμματιστές τροφίμων της Kellogg’s χρειάστηκαν 12 μήνες για να αναδιατυπώσουν το πολυαγαπημένο δημητριακό Special K, ώστε να περιλαμβάνει λιγότερο αλάτι, αλλά να διατηρεί την ίδια εμβληματική γεύση».

Η γνωστή μάρκα δημητριακών από το 2011, έχει αφαιρέσει 11.000 τόνους ζάχαρης από τα δημητριακά της. Η προσπάθεια για την αντιμετώπιση της παιδικής παχυσαρκίας περιελάμβανε τη διακοπή της παραγωγής του Ricicles, τη διαφήμιση μόνο του Crunchy Nut σε ενήλικες και τη δημιουργία μιας πιο υγιεινής σειράς, της WK Kellogg.

Σταμάτησε επίσης να εμφανίζει τον Τόνι ο Τίγρης στη διαφήμιση και άλλαξε τη συνταγή για το Coco Pops, για να βοηθήσει στη μείωση της ζάχαρης έως και 50 τοις εκατό.

Πηγή: https://www.shelflife.ie/kelloggs-announces-progress-on-salt-pledge-as-part-of-responsible-food-commitment/

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

spot_img

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Γιατί οι καταναλωτές προτιμούν το εμφιαλωμένο από το νερό βρύσης;

Οι προσπάθειες της ΕΕ για στροφή των Ευρωπαίων στο νερό βρύσης και η λόγοι της προσήλωσης των καταναλωτών στο εμφιαλωμένο.

Καταναλωτής: Οι υψηλές τιμές οδηγούν σε επικίνδυνες πρακτικές ασφάλειας τροφίμων

Έρευνα έδειξε πως οι αυξανόμενες τιμές ωθούν τους ανθρώπους να αναλαμβάνουν περισσότερους κινδύνους για την ασφάλεια των τροφίμων προκειμένου να εξοικονομήσουν χρήματα.

Ο Ελληνικός «πόλεμος» των σνακ: Στο ΣΕΕ η El Sabor κατά της Jumbo snacks

Η El Sabor προσέφυγε στο Συμβούλιο Ελέγχου επικοινωνίας καταγγέλλοντας την διαφήμιση των JUMBO TORTILLA CHIPS.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα