Σάββατο, 12 Ιουλίου, 2025
25.9 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

LIDL: Νέο πρόστιμο σε κατάστημα της αλυσίδας στην Κέρκυρα

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαLIDL: Νέο πρόστιμο σε κατάστημα της αλυσίδας στην Κέρκυρα
spot_img

Για άλλη μία φορά σουπερμάρκετ βρέθηκε στο στόχαστρο των αρχών και τιμωρήθηκε με νέο πρόστιμο για παραβάσεις του αγορανομικού κώδικα

Νέο πρόστιμο επέβαλαν οι αρχές σε σουπερμάρκετ στην χώρα μας, για παραβάσεις του αγορανομικού κώδικα. Πρόκειται για κατάστημα του Γερμανικού κολοσσού λιανικής Lidl στην Κέρκυρα επί της Περιφερειακής οδού Λευκίμμης. Μετά από έλεγχο των επιθεωρητών της Διεύθυνσης Ανάπτυξης της Π.Ε. Κέρκυρας και σύμφωνα με την ανακοίνωση στον Ιστότοπο της Περιφέρειας, στο σουπερμάρκετ διαπιστώθηκε παράβαση των διατάξεων του άρθρου 2Α παρ.2 και του άρθρου 2Β παρ.1 της Υπουργικής Απόφασης 91354/2017.

Αυτά τα άρθρα των κανόνων ΔΙΕΠΠΥ, επιβάλουν στους εμπόρους λιανικής να ενημερώνουν τους καταναλωτές για τις τιμές των προϊόντων τους, ωστόσο στο συγκεκριμένο κατάστημα οι ελεγκτές διαπίστωσαν “έλλειψη πινακίδας σχετικά με την τιμή, σε τρεις κωδικούς συσκευασμένων προϊόντων, που να είναι τοποθετημένη επί του προϊόντος ή δίπλα σε αυτό, με τρόπο που να είναι άμεσα αντιληπτή από τον καταναλωτή, η σύνδεση μεταξύ της παρεχόμενης πληροφορίας και του προϊόντος”. Στο σουπερμάρκετ επιβλήθηκε πρόστιμο 3.000 ευρώ. Για τον ίδιο λόγο είχε επιβληθεί πρόστιμο 15.000€ σε LIDL στο Ναύπλιο, στις Αρχές Απριλίου, όπως και σε κατάστημα της ίδιας αλυσίδας στη Νέα Ιωνία. Αλλά δεν είναι μόνο το Lidl που έχει εντοπιστεί χωρίς τιμές σε προϊόντα. Σε όλα μεγάλα και μικρά σουπερμάρκετ έχουν επιβληθεί πρόστιμα κατά καιρούς για απουσία τιμών.

Είτε από πρόθεση, είτε από αμέλεια ή έλλειψη χρόνου των εργαζομένων, η αιτία δεν επηρεάζει το αποτέλεσμα: οι καταναλωτές, δεν μπορούν να κάνουν σύγκριση τιμών ή να ξέρουν εάν η τσέπη τους αντέχει είτε ακόμα, να μπορούν να εντοπίσουν μία ενδεχόμενη αύξηση στην τιμή. Είναι ένα από τα θεμελιώδη δικαιώματα των καταναλωτών, να γνωρίζουν τις τιμές των προϊόντων που θέλουν να αγοράσουν. Η Έλλειψη τιμών στα προϊόντα προς πώληση, αποτελεί όχι μόνο παραβίαση της νομοθεσίας και μη συμμόρφωσης για τις επιχειρήσεις λιανικής, αλλά και θέμα διαφάνειας για τους πελάτες.

Οι σαφείς ετικέτες τιμών, είναι απαραίτητες για να μπορεί ο καταναλωτής να κάνει σύγκριση αφενός και επίσης να έχει ευρύ πεδίο επιλογής. Επίσης οι τιμές βοηθούν τους πελάτες ενός καταστήματος, να διαπιστώσουν εάν η τσέπη τους αντέχει το αντίτιμο ή όχι και να αντιληφθούν μία ενδεχόμενη αύξηση. Αυτό που δεν κατανοούν όμως πολλές ελληνικές επιχειρήσεις από σουπερμάρκετ, μέχρι φούρνους και ζαχαροπλαστεία, στα οποία έχουν πολλές φορές επιβληθεί πρόστιμα για αυτή την παράβαση, είναι πως η σαφής τιμολόγηση αυξάνει την εμπιστοσύνη των πελατών και την πίστη τους στο κατάστημα.

Η απουσία τιμών δεν περνά απαρατήρητη από “υποψιασμένους” καταναλωτές και μάλιστα προκαλεί ενδιαφέρον μία πρόταση που έχει κάνει το γύρο του διαδικτύου πως όποιο προϊόν δεν έχει τιμή πρέπει να είναι και δωρεάν! Μήπως θα πρέπει να το σκεφτούν οι αρμόδιοι αντί να επιβάλουν “αστεία” για το μέγεθος των σουπερμάρκετ, πρόστιμα;

spot_img

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Γραφτείτε στο newsletter του cibum

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Καλλυντικά: Σοβαρός κίνδυνος από τις απομιμήσεις – Συναγερμός για τοξικές ουσίες, βαρέα μέταλλα και παθογόνα

Εκτός από τον κίνδυνο αλλεργίας, τα προϊόντα κακής ποιότητα» μπορεί να περιέχουν «τοξικές» ουσίες, είτε απαγορευμένες είτε πάνω από τα επιτρεπόμενα όρια, παθογόνα και βαρέα μέταλλα - Χωρίς φίλτρα προστασίας τα αντηλιακά

Ελλάδα: Η McDonald’s κατήγγειλε τα KFC στο ΣΕΕ και δικαιώθηκε πανηγυρικά

Σύμφωνα με την απόφαση του ΣΕΕ η διαφήμιση των KFC, περιέχει δήλωση μοναδικότητας και υπεροχής που δεν τεκμηριώνεται, στοχεύει ευθέως στα Nuggets της McDonald's, μπορεί να οδηγήσει σε παραπλάνηση και σε απαξιωτικά συμπεράσματα για τα McDonald’s και να λειτουργήσει δυσφημιστικά για τον ανταγωνισμό

Μολυσμένα πεπόνια: Η μία μετά την άλλη οι ανακλήσεις στην Ευρώπη λόγω τοξικών ουσιών

Νέες παρτίδες πεπονιών αποσύρονται μετά τον εντοπισμό επικίνδυνων υπολειμμάτων φυτοφαρμάκων, με τους καταναλωτές να καλούνται να παραμείνουν σε εγρήγορση.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα