Κυριακή, 13 Απριλίου, 2025
18.4 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Μασούτης: Ο Γ. Καλαϊτζάκης νέος marketing director

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαΜασούτης: Ο Γ. Καλαϊτζάκης νέος marketing director
spot_img

Με 20 έτη εξειδίκευσης στον κλάδο του retail και των FMCG’s σε επιχειρήσεις στον τομέα του λιανεμπορίου, της  τεχνολογίας, των spirits και non-alcoholic beverages.

Ο Γιάννης Καλαϊτζάκης είναι το νέο στέλεχος που εντάχθηκε στο δυναμικό της εταιρείας Μασούτης και ανέλαβε τη θέση  Διευθυντή Μarketing με στόχο να συμβάλει ουσιαστικά στην αναπτυξιακή στρατηγική της εταιρείας. Έχει σημαντική εμπειρία σε αντίστοιχες θέσεις στην Ελλάδα και την Κύπρο, με περισσότερα από 20 έτη εξειδίκευσης στον κλάδο του retail και των FMCG’s σε επιχειρήσεις στον τομέα του λιανεμπορίου, της  τεχνολογίας, των spirits και non-alcoholic beverages.

- Advertisement -

Στην εταιρεία Μασούτης από την θέση του Marketing Director στοχεύει να αναδείξει την omnichannel στρατηγική της εταιρείας που έχει στο επίκεντρό της τον καταναλωτή και τις ανάγκες του με στόχο να του προσφέρει ξεχωριστή εμπειρία αγορών. Ταυτόχρονα, σκοπεύει να ενισχύσει τον εμπορικό προσανατολισμό του ρόλου της ομάδας Marketing με έμφαση στην καινοτομία στην οποία διαχρονικά επενδύει η εταιρεία. Δίπλα του, σε αναβαθμισμένους ρόλους, δυο πολύ έμπειρα στελέχη της εταιρείας, η Ελένη Γιαλαμά – Senior Brand & Corporate Communications Manager και ο Θεόδωρος Τσαχουρίδης -Senior Retail & Commercial Marketing Manager στη διοίκηση της ομάδας marketing και την υποστήριξη  της στρατηγικής καινοτομίας.

Ο Γενικός Διευθυντής της Διαμαντής Μασούτης Α.Ε., κ. Θεόδωρος Γεροστεργιούδης, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που καλωσορίζουμε στην οικογένεια της Μασούτης ένα κορυφαίο στέλεχος στον τομέα του Marketing. Ο κ. Καλαϊτζάκης, διαθέτει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που ταιριάζουν με τη φιλοσοφία και τις αξίες μας και με την πολυετή εμπειρία του έρχεται να ενισχύσει αποτελεσματικά την ομάδα μας. Στόχος μας, και με τη δική του συμβολή, είναι η υλοποίηση καινοτόμων στρατηγικών για την επόμενη ημέρα, αντιμετωπίζοντας ταυτόχρονα τις προκλήσεις της αγοράς, ώστε να συνεχίσουμε να παρέχουμε καθημερινά  στους καταναλωτές τιμές και προσφορές που στηρίζουν το νοικοκυριό, ταυτόχρονα με την μοναδική εμπειρία αγορών που απολαμβάνουν μόνο στα σούπερ μάρκετ Μασούτης».

spot_img

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Γραφτείτε στο newsletter του cibum

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Ποια είναι η καλύτερη μαρινάδα για το κρέας σας – Τι αποκαλύπτει η επιστήμη για το μαρινάρισμα του κρέατος με οξέα

Μια σειρά πειραμάτων καταρρίπτει μύθους και επιβεβαιώνει ότι η επιλογή του σωστού οξέος μπορεί να κάνει τη διαφορά στην υφή, τη γεύση και τη ζουμερότητα του κρέατος.

Το φθηνό ψάρι στο “στόχαστρο” Οργανώσεων – Γιατί και ποιοι εξέδωσαν οδηγία να μην το τρώμε – Αντιδρά η ευρωπαϊκή Αλιεία

Η αλιευτική βιομηχανία της ΕΕ καταγγέλλει τη συμβουλή των ΜΚΟ προς τους καταναλωτές να σταματήσουν να αγοράζουν το ψάρι που αλιεύει ο στόλος της ΕΕ

Προσοχή – ΕΦΕΤ: «ΜΗΝ το φάτε» – Το ελληνικό κοτόπουλο που ανακαλείται από τα σουπερμάρκετ – Κίνδυνος δηλητηρίασης (Φωτο)

Ανάκληση κοτόπουλου ελληνικής εταιρείας μολυσμένου με το παθογόνο βακτήριο της σαλμονέλας
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα