Η ετήσια έκθεση 2021 της Nestlé δείχνει ότι τα προϊόντα καφέ συνεισέφεραν περισσότερο από το ένα τέταρτο των πωλήσεων του γίγαντα τροφίμων και ποτών το 2021.Τα αποτελέσματα υπογραμμίζουν τη δύναμη των λιανικών πωλήσεων συσκευασμένου καφέ σε όλο τον κόσμο, καθώς οι αλυσίδες καφέ και οι κατασκευαστές εξοπλισμού καρπώνονται τα οφέλη της αυξημένης κατανάλωσης στο σπίτι λόγω της πανδημίας.
Τα προϊόντα καφέ, συμπεριλαμβανομένων των Nescafé, Starbucks, Nespresso και Milo, πέτυχαν πωλήσεις 25,7 δισ. $ το 2021, που αντιπροσωπεύουν 27,5 % των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας.
Ανά κατηγορία προϊόντων, ο καφές συνέβαλε περισσότερο στη βιολογική ανάπτυξη, είπε η Nestlé, τροφοδοτούμενος από την ισχυρή δυναμική στις μάρκες Nescafé, Nespresso και Starbucks. Οι πωλήσεις προϊόντων Starbucks αυξήθηκαν κατά 17,1% φτάνοντας τα 3,3 δισ. $, πρόσθεσε η εταιρεία.
Η ελβετική εταιρεία επένδυσε 290 εκατομμύρια δολάρια στην παραγωγική της μονάδα Romont στην Ελβετία για να αυξήσει την χωρητικότητα για τις σειρές καφέ Nespresso Vertuo και Nestlé Professional.
Εν τω μεταξύ, το τμήμα έρευνας και ανάπτυξης της Nestlé χρακτήρισε «μεγάλη σημαντική ανακάλυψη» τις δύο νέες ποικιλίες Robusta που παράγουν έως και 50% υψηλότερες αποδόσεις ανά δέντρο έναντι των τυπικών ποικιλιών μαζί με χαμηλότερες εκπομπές άνθρακα.
Ο καφές δίνει επίσης τη δυνατότητα στην εταιρεία να μειώσει το αποτύπωμα άνθρακα, με τα υπερβολικά απόβλητα καφέ από τα εργοστάσια Nescafé και Nespresso να τροφοδοτούν έναν χωνευτή βιοαερίου που θερμαίνει το εργοστάσιο εμφιαλωμένου νερού Henniez στην Ελβετία παρέχοντας ηλεκτρισμό στους κατοίκους της περιοχής.
Αντικατοπτρίζοντας τις πιο ζοφερές συνθήκες της αγοράς το 2022, στις 9 Μαρτίου, η Nestlé είπε ότι ανέστειλε όλες τις επενδύσεις κεφαλαίου στη Ρωσία ως απάντηση στον πόλεμο στην Ουκρανία.
Η εταιρεία φέρεται επίσης να επιχειρεί να επαναφέρει μέρος της αλυσίδας εφοδιασμού της στην Ουκρανία, αφού έκλεισε προσωρινά τις δραστηριότητές της στον απόηχο της εισβολής της Ρωσίας.
Αναφέροντας τα αποτελέσματά της για το σύνολο του έτους για το 2021, η Nestlé σημείωσε πωλήσεις του ομίλου ύψους 94 δισεκατομμυρίων δολαρίων, 3,3% υψηλότερες από τα 91 δισεκατομμύρια δολάρια που κέρδισε το 2020. Τα υποκείμενα λειτουργικά κέρδη συναλλαγών αυξήθηκαν 1,4% φτάνοντας τα 16,4 δισεκατομμύρια δολάρια.