Τρίτη, 3 Δεκεμβρίου, 2024
13 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Πρόστιμο σε Σκλαβενίτης στα Καμίνια για απαίτηση υψηλότερης τιμής

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαΠρόστιμο σε Σκλαβενίτης στα Καμίνια για απαίτηση υψηλότερης τιμής
spot_img

Αύξηση της τιμής κατά 10% από την αναγραφόμενη στο ράφι, διαπιστώθηκε μετά από έλεγχο σε σουπερμάρκετ Σκλαβενίτης.

Η Διεύθυνση Ανάπτυξης της Περιφερειακής Ενότητας Πειραιά, της Περιφέρειας Αττικής ανακοίνωσε σήμερα την επιβολή προστίμου σε σουπερμάρκετ Σκλαβενίτης στα Καμίνια (Αγ. Ελευθερίου & Νάξου). Μετά από έλεγχο που έγινε στις 5 Νοεμβρίου, διαπιστώθηκε ότι για το προϊόν «γκοφρέτες κιτ κατ μίνι 200γρ» είχε πινακίδα πώλησης με τιμή 2,40 ευρώ, αλλά στο ταμείο χρεώθηκε 2,65 ευρώ, (αύξηση 10%) κατά παράβαση του άρθρου 2Β παρ. 9 των Κανόνων ΔΙ.Ε.Π.Π.Υ. Στο υποκατάστημα της μεγαλύτερης ελληνικής αλυσίδας σουπερμάρκετ, επιβλήθηκε πρόστιμο €1.000.

Και τον περασμένο Φεβρουάριο επιβλήθηκε πρόστιμο σε σουπερμάρκετ Σκλαβενίτης στη Λυκόβρυση για απαίτηση υψηλότερης τιμής, όπως και σε Σκλαβενίτη στην Πάτρα τον Ιανουάριο. Σύμφωνα με τους κανόνες διακίνησης προϊόντων ((ΦΕΚ 2983/Β΄/30-8-2017) αλλά και σε ολόκληρη την ΕΕ, οι πωλητές πρέπει να υποδεικνύουν τις τιμές των προϊόντων με αρκετή σαφήνεια ώστε οι καταναλωτές να μπορούν να συγκρίνουν εύκολα παρόμοια προϊόντα και να κάνετε ενημερωμένες επιλογές και οι εταιρείες είναι νομικά υποχρεωμένες να είναι απολύτως σαφείς σχετικά με την τιμή όταν διαφημίζουν ή πουλούν κάτι σε εσάς. Συνιστά λοιπόν παράβαση για τον έμπορο να χρεώνει εν γνώσει του περισσότερα από την τιμή που εμφανίζεται.

Το 2Β§9 της με ΥΑ 35952/2023 λέει: «Απαγορεύεται η απαίτηση ή η είσπραξη υψηλότερου τιμήματος από αυτό που προκύπτει από την πληροφορία που παρέχεται στον καταναλωτή». Εάν ο καταναλωτής πληρώσει περισσότερα για ένα προϊόν από ό,τι είχε διαφημιστεί εκείνη τη στιγμή, μπορεί να ζητήσει από το κατάστημα να του επιστρέψει τη διαφορά μεταξύ αυτού που πλήρωσε και της τιμής στο ράφι.

Το Ινστιτούτο Καταναλωτών Γενικής Ομοσπονδίας Καταναλωτών Ελλάδας, δέχεται καθημερινά πάνω από 20 καταγγελίες για αυτό το θέμα, και για όλες σχεδόν τις μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ που λειτουργούν στη χώρα μας, για το οποίο ο πρόεδρος του ΙΝΚΑ Γ. Λεχουρίτης δεν έχει αποκλείσει να οφείλεται σε σκοπιμότητα και έχει ζητήσει όταν επιβάλλεται πρόστιμο μετά από καταγγελία το 20% να το λαμβάνει ο καταναλωτής. Στον Καναδά ο σχετικός κώδικας ορίζει ότι, όταν οι αγοραστές χρεώνονται υπερβολικά για ορισμένα προϊόντα που σαρώνονται στο ταμείο, δικαιούνται αποζημίωση το οποίο μεταφράζεται σε κάποιες περιπτώσεις σε δωρεάν παραλαβή του συγκεκριμένου προϊόντος. 

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Η απάτη του κεφίρ – Έρευνα ξεμπροστιάζει μεγάλες εταιρείες παρασκευής που πουλάνε απλό γάλα ως κεφίρ!

Είναι ζυμωμένο με σπόρους κεφίρ, το κεφίρ που πωλείται στα ράφια των σούπερ μάρκετ;

Γάλα μολυσμένο με γρίπη των πτηνών: Και νέα ανάκληση

Δείτε τι θα μας συμβεί αν καταναλώσουμε μολυσμένο με H5N1 γάλα

Νέο αμφιλεγόμενο πρόσθετο σε γαλακτοκομικά – Απειλές για μποϊκοτάζ μεγάλων σουπερμάρκετ

Η χρήση πρόσθετου στις ζωοτροφές αγελάδων για μείωση του μεθανίου έχει προκαλέσει κύμα αντιδράσεων από τους καταναλωτές.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο