Το μεγαλύτερο e-hub της αλυσίδας εξυπηρετεί καθημερινά την προετοιμασία και παράδοση των ηλεκτρονικών παραγγελιών της αλυσίδας στα βορειοανατολικά προάστια.
Με στόχο τη μείωση του χρόνου παράδοσης των ηλεκτρονικών παραγγελιών, ξεκίνησε στα μέσα Απριλίου η λειτουργία του νέου e-hub της Σκλαβενίτης στην Κηφισιά.
Σύμφωνα με πηγές κοντά στην εταιρεία Σκλαβενίτης, το νέο e-hub (αποθηκευτικό κέντρο για την εξυπηρέτηση των ηλεκτρονικών παραγγελιών) είναι το μεγαλύτερο που διαθέτει μέχρι στιγμής και εξυπηρετεί καθημερινά την προετοιμασία και παράδοση των ηλεκτρονικών παραγγελιών της αλυσίδας στα βορειοανατολικά προάστια.
Συγκεκριμένα, η εν λόγω επένδυση συμβάλλει στην βέλτιστη εξυπηρέτηση των online παραγγελιών του ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ eMarket, καθώς πλέον οι παραδόσεις στην Αττική εξυπηρετούνται άμεσα.
Σημειώνεται ότι για την εξυπηρέτηση των ηλεκτρονικών παραγγελιών του ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ eMarket, πέραν του νέου e-hub στη Κηφισιά, η εταιρεία διαθέτει ένα ακόμη υπερσύγχρονο e-hub στην Πέτρου Ράλλη, ένα στον Γέρακα και ένα στην Πυλαία της Θεσσαλονίκης.
Το ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ eMarket ξεκίνησε στο τέλος του 2020 με πρώτο σταθμό την Αττική, όπου διαθέτει περισσότερα από 10.000 προϊόντα σε τιμές ίδιες με αυτές που ισχύουν στα φυσικά καταστήματα της αλυσίδας, και το 2021 επεκτάθηκε σε Λάρισα, Πάτρα και Θεσσαλονίκη. Δέχεται παραγγελίες όλες τις ημέρες και ώρες της εβδομάδας, ενώ οι παραδόσεις για αγορές άνω των 30 ευρώ είναι δωρεάν και στην Αττική πραγματοποιούνται Δευτέρα έως Σάββατο, από τις 07:00 έως τις 23:00.
Σύμφωνα με πηγές κοντά στην εταιρεία, στον στρατηγικό σχεδιασμό της Σκλαβενίτης για την περαιτέρω ανάπτυξη του ηλεκτρονικού της καταστήματος, περιλαμβάνεται η δημιουργία νέων e-hubs για την καλύτερη και αμεσότερη εξυπηρέτηση των πελατών της, αλλά και η περαιτέρω ενδυνάμωση του eMarket τόσο μέσω της διεύρυνσης των διαθέσιμων κατηγοριών και προϊόντων, όσο και μέσω της επέκτασής του σε νέες περιοχές.
ΑΠΕ